zaterdag 18 mei 2013

TROUWberichtje


Hallo lieve blogvriendinnen gisteren was de grote en zeg maar
gerust onvergetelijke dag van ons gezin. Een slechte start rond 9 uur
belde mijn moeder helemaal hotel de botel naar ons op, mijn vader
werd naar het ziekenhuis gebracht met een fikse longontsteking maar
nu aan de andere kant en jullie snappen het al het ging heel slecht.
We hebben toch geprobeert om zo goed en zo kwaad als het ging
er een feestelijke dag van te maken mijn god wat was dat zwaar,
toen ze gingen tekenen, Iefke mocht ook haar handtekening plaatsen net
als tante Sabrina en ome Michael zie hieronder enkele foto s


Pappa geeft mij weg





Sorry ik heb geen foto gemaakt dat Sabrina en Michael tekende toen werd
het me even teveel, bij Iefke had ik het weer een beetje onder kontrole.



In gedachtte was opa bij haar met haar gouden paardje om haar nek die 
zij ooit van hem kreeg, en het jasje van oma aan..... iedereen dacht dat dit bij 
elkaar hoorde maar nee niets is waar.









Felicitatie van haar paard a vic Ravic haar oogappel.




Zoals jullie kunnen zien hebben ze toch kunnen genieten van hun dag, 
Nog een foto vann Michael zijn oogappel zijn motor jaja alles moest erbij....




Helaas na het fotos maken ging de rest naar hun huisje en wij naar het
ziekenhuis waar we net te laat aan kwamen. Om 15.05 is mijn vader overleden.
Op de trouwdag van mijn dochter en de verjaardag van mijn zuster.
Ik ga nu naar mijn moeder om samen met zijn alle zijn crematie te regelen.
Ik heb heel veel steun aan mijn man Ad, dank je wel dat je mij zo goed opvangt
en niet alleen mij maar ook mijn moeder en zuster.
Ook hebben we veel steun van onze kinderen.


Liefs Ghea

48 opmerkingen:

Jenneke van Maurik zei

een felicitatie met het huwelijk
en dan kan ik je dus gelijk ook gaan condoleren
ik heb even geen woorden

sterkte

liefs jenneke

Nicole -Maaksels en Meer- zei

Oh vrouw, de tranen staan in mijn ogen... wat een verhaal zeg! Wat liggen vreugde, geluk en de trieste gebeurtenis met jouw vader dan dicht bij elkaar! Wat prachtig dat de symbolen jouw dochter geholpen hebben om de dag door te komen. Een gouden dag met een zwart randje... sterkte allemaal en veel geluk voor het bruidspaar!

Angélique zei

Slik... gecondoleerd en gefeliciteerd en... wat een chaos van emoties en dat allemaal op wat een super feestelijke dag had moeten zijn.
Heel veel sterkte met het geregel en het verwerken van dit verlies.

jolanda zei

Heel erg veel sterkte toegewenst.

jackelien zei

Gecondoleerd. En heel veel sterkte de komende tijd.
De foto's van je dochters bruiloft zijn erg mooi.
Liefs Jackelien

marcella zei

Jeetje wat vreselijk
Gecondoleerd en heel veel sterkte .
Liefs Marcella

Joke zei

Sorry las net dat je vader op hun trouwdag is overleden wat een domper op zo'n mooie dag en ook gecondoleerd met je vader.Wil je aub het bovenste berichtje verwijderen.Groetjes Joke

Rachel zei

Ach Ghea.....ik zit hier met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen, ongeloofelijk wat dubbel! Heb er even geen woorden voor, sterkte voor jou en je hele familie!
liefs Rachel xx

Plony zei

Och meisje toch, zo veel geluk en zoveel verdriet......ik weet niet wat ik moet zeggen nu. Gefeliciteerd met het prachtige bruidspaar en ja...gecondoleerd met je vader. Wat vreselijk sneu en je was er al zo bang voor dat het fout zou gaan........Wat jammer. Heel veel sterkte meis en ik denk aan jullie. Liefs Plony.

Crejabeja zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst met het verlies!!!

Ppppfff wat een tegenstellingen zeg, gefeliciteerd met huwelijk van je dochter!!!

Inge

Ans Gilbert zei

Lieve Ghea,
Heb dit berichtje gelezen met de prachtige foto's van je dochter en schoonzoon, wat een mooie bruid ..
en dan het droevige nieuws van het overlijden van je vader...meisje wat erg..Ik leef met je mee..
Wens je heel veel sterkte, liefs van Ans

janieworkum zei

Lieve Ghea,Gecondoleerd met je vader. Wat een dag gisteren voor jullie, de trouwdag en dan ook nog het overlijden van je vader. Ze zien er wel heel mooi uit. En dank er maar aan terug dat de dag voor hun toch nog een beetje geslaagd was. Ik wens je heel veel sterkte de aankomen de dagen.
lieve groetjes Janie

Jolanda zei

Goh Ghea vanaf deze kant kan ik alleen maar zeggen gecondoleerd met het verlies van je vader en ik wens je heel veel sterkte toe. 1 jaar geleden stond ik er net zo voor als jij nu en weet dat je het moeilijk hebt en gaat krijgen. Denk aan je en veel liefs van mij

Jolanda

Priscilla Wijkhuijs zei

Jee wat moet dat een ontzettend dubbel gevoel geven!
Aan de ene kant de bruiloft van je dochter en aan de andere kant het overlijden van je vader.
Ik wil je dan toch ook felciteren met de bruiloft van je dochter, en gecondoleerd met je vader en heel veel sterkte voor jou en de rest van de familie.

Liefs Priscilla

marion zei

Wat een dag, vol blijdschap en verdriet, prachtige fotos. Gecondoleerd met je vader, heel veel sterkte en kracht de komende tijd en heel veel succes met het regelen van de crematie, knuf, Marion

Ellen zei

Ochjé Ghea...wat een zo mooie dag had moeten zijn...verschrikkelijk!
Gecondoleerd met het verlies van je zo dierbare vader.
Ook gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter en schoonzoon.
Als alles weer rustig is hoop ik dat je de kracht vindt om het een plekje te kunnen geven.
Ik wens jou, je familie en vooral ook je moeder heel veel sterkte.
Ik denk aan je!
Veel liefs, Ellen

Patricia Wanten zei

Oei Ghea, ik weet nu even niet goed wat te zeggen maar niets zeggen zou al helemaal ongepast zijn. Ik hoop voor u en voor je dochter dat jullie de sterkte en de kracht vinden om dit te verwerken. Dat jullie het juiste evenwicht vinden tussen vreugde en verdriet om in de toekomst terug te kijken op deze dag. Mijn innige deelneming maar ik wil er toch bij vermelden dat het een prachtig bruidspaar was.

Lieve groeten

Patricia

Marian zei

Hoi Ghea
Gecondoleerd met je vader. En veel sterkte de komende tijd.

Gefeliciteerd met je dochter en schoonzoon Zien er prachtig uit. En de foto,s zijn ook heel mooi. Hoop dat je toch genoten heeft van dit jonge geluk op die bijzondere dag.
Liefs Marian

Wendy zei

Lieve Ghea....een onvergetelijke dag...in alle opzichten. Wat moet dit beladen voor je zijn, wat een emoties. Gefeliciteerd met de trouwdag van je dochter en gecondoleerd met het verlies van je vader. Dit in één zin typen is onwerkelijk. Ik hoop dat je alle mooie momenten zult onthouden. Heel veel sterkte de komende tijd, ik denk aan je.
Veel liefs, Wendy

Henriëtte zei

Wat een prachtige foto's van de trouwdag van je dochter maar wat triest dat je vader overleden is. Heel dubbel allemaal.
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

Liefs Henriëtte

Corrie zei

Wat een prachtige foto's Ghea!!!

Maar wat een triest eind van zo'n feestelijk dag.

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst

Knuf Corrie

Jeannette zei

tja, wat moet je hier nu nog op zeggen Ghea, eigenlijk te triest voor woorden, geluk en verdriet liggen hier wel heel erg dicht tegen elkaar aan, heel veel sterkte gewenst, liefs Jeannette

anneke's creaties zei

gecondoleerd met het verlies van je vader en gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter,
wat een mooie dag had moeten zijn werd een heel beladen dag met verschrikkelijk veel emotie's,
voor je dochter is dit toch "de grote dag" en ik hoop dat ze er wel op haar manier van heeft genoeten, natuurlijk wel met de gedachten in haar achterhoofd bij opa,
ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd.

groetjes anneke

Hanny zei

O wat erg is dit, wat een dag om nooit te vergeten, zowel een heuglijke gebeurtenis als een nare gebeurtenis. Ik moet je dus eigenlijk feliciteren en condoleren, wat een rare toestand. Ik kan me indenken dat dit, ook al is de dag goed verlopen, het niet de dag was die jullie in gedachten hadden. Ik wens jullie allemaal dan ook heel veel sterkte toe. Ik wil nog wel even zeggen dat ik de foto's geweldig vind en je dochter een schitterende bruid was.
liefs hanny♥

Margo zei

Lieve Ghea,

Wat erg om dit te lezen dat de dag vreugde maar ook veel verdriet is.Wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.groetjes Margo.

Rianne Timmers zei

Nou dat is geen leuk bericht een ieder geval geconduleerd met het verlies van je vader .Heel veel sterkte ook voor de rest en kijk toch een klein beetje terug naar die mooie uurtjes .Als het lukt tenminste.
liefs Rianne

Wilma zei

Hallo Ghea,
Ik weet niet goed wat ik moet schrijven, want je berichtje is aan de ene kant vrolijk en aan de andere kant ontzettend verdrietig.
Het is een PRACHTIG bruidspaar.
En dan nu het moeilijkste: gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd, zowel voor jou en de rest van de familie.
Liefs Wilma

Rema designs zei

Ik zit hier met kippenvel zoiets moois en triest op 1 dag enorm veel sterkte

Liefs Rebecca

Dora zei

tjee....dan lag op deze dag vreugde en verdriet erg dicht bijelkaar. toch fijn dat jullie alsnog van hebben kunnen genieten en toch symbolisch was hij erbij. (ketting) wel erg mooi, mooie herinnering.
prachtige foto's, en zo leuk een foto met hun eigen hobby's, paardrijden en motorrijden. super!
maar uit de reacties mag ik begrijpen dat je vader gisteren toch nog is overleden? wat erg.
sterkte!!
groetjes

Cindy zei

Hallo Ghea,
Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen.... Wat vreselijk dat je vader is overleden, gecondoleerd. En natuurlijk ook gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter. Wat zal dit dubbel zijn. Veel sterkte met het verlies van je vader. Liefs, Cindy

Corrie zei

Lieve Ghea
Woorden schieten te kort, na het lezen van je bericht, wat een prachtige dag had moeten zijn is als een donderslag verandert in een vreselijke rouw, wat zal ik nu zeggen, gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter????
Of is het gecondoleerd met het verlies van je vader???
Ik heb steeds tegen Cindy gezegd, o als het maar goed gaat, er ligt voor altijd een schaduw op het huwelijk van Sabrina en Michael.
Ik wens jullie allemaal héél veel sterkte voor de komende tijd.
Liefs Corrie

Chantal zei

Wat ligt vreugde en verdriet toch dicht bij elkaar.........

Gecondoleerd met het verlies van je vader, heel veel sterkte

Chantal

Desiree Clijsen Mahieu zei

Vreugde en verdriet liggen dicht bij elkaar....
Ghea, ik wens je veel sterkte en hoop dat je toch met een lach kunt terug kijken op de bruiloft van je dochter.
Liefs, Desiree

Nicole zei

WOW Ghea wat heftig allemaal!! Gecondoleerd met je vader en toch ook van harte gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter. Ik wens je heel veel sterkte. Liefs, Nicole

Richtsje zei

Lieve lieve Ghea, ik ben er stil van...wat een emoties op een dag die zo anders had moeten verlopen...Heel, heel veel sterkte en gecondoleerd met het overlijden van je vader en de kinderen hun opa...We denken aan je!

Groetjes Richtje

Truus Spruit zei

Hoi Ghea

Inderdaad wat een verhaal dat is toch wat met je vader en gefeliciteerd nog met je dochter leuke foto's heb je erbij gezet prachtig

groetjes Truus

Henriette zei

Lieve Ghea, wat een dag, een huwelijk van je mooie dochter en ja ze zagen er geweldig uit en dan het trieste bericht van het overlijden van jouw vader, wat is dit een naar bericht en wat geeft dat een gevoelens, lieverd heel veel sterkte en kracht voor de komen de tijd, in gedachten ben ik bij jullie, liefs Henriette xxx

Ria van Kwawegen zei

Jeetje, Ghea, gefeliciteerd en gecondoleerd. Het klinkt erg gek als het zo achter elkaar staat. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte!

Ik wil je ook bedanken voor jouw trouwe bezoek aan mijn blog, heel erg lief van je. Je bent zelfs daarnet nog wezen kijken.

Hopelijk bieden al de blogs die je volgt een klein beetje afleiding.

Sterkte en Liefs,
Ria

Scrapforfriends zei

Lieve Ghea,

Jeetje meid wat verschrikkelijk op zo'n prachtige dag zo'n verschrikkelijk verdriet
ik ben er echt stil van.
en heb er geen woorden voor
maar wil je heel heel veel sterkte wensen deze aankomende periode
want het zal heel zwaar zijn.
Zoek maar steun bij je man en blijf dicht bij je familie

dikke knuffel Hil

Elizabeth zei

My heart goes out to you and your family, Ghea! It must be so hard to loose your father on the same day as your daughter's wedding. Life is crazy sometimes. I'm glad to hear you have support and love around you, family is so important in times like this. Wishing you all the best. Hugs, Elizabeth x

Ine zei

Maar Ghea wat erg allemaal. Wat de mooiste dag moest worden......je dochter die trouwt en je vader die sterft.....vreselijk....
Hopelijk heeft je dochter toch nog kunnen genieten van haar moment.
je dochter en schoonzoon zagen er prachtig uit.

veel sterkte de komende tijd.....

XXX Ine

Nelly zei

Gecondoleerd met het verlies van je vader.

Blijdschap en verdriet ligt dicht bij elkaar. Ik wens je veel sterkte en kracht toe de komende tijd.

Liefs Nelly

Erica ♥ zei

Ohh Ghea, wat schrik ik van je
bericht zeg, brrrr krijg het er koud
van. Hoe mooi kan het leven zijn met
2 mensen die elkaar eeuwige trouw
beloven en aan de andere kant een
dierbare die je verlaat...
Nee geen woorden voor, ik vind het
heel erg vervelend voor jullie.
Toch wil ik even zeggen dat de foto's
erg mooi zijn om te zien, zo prachtig. En ze hebben er toch wel
van kunnen genieten.
Ghea, heel erg gecondoleerd met je
vader, heel veel sterkte deze
tijden voor jullie allemaal !

Sterkte knuffel, Erica xx

Carla zei

Lieve Ghea en Ad, Barend en ik wensen jullie en jullie kinderen vandaag heel veel sterkte bij het afscheid nemen van je vader. Wat moet dit allemaal een zware wissel op jullie leven trekken. Hopelijk komen er ook weer zonnige dagen in jullie leven.
Liefs van Carla

trijntje zei

Hoi Ghea, Nav je reactie bij mijn kaart .Ben ik even bij jou gaan kijken en ik zag dat ik wat had gemist. Wat een prachtig en wat een naar bericht Zo zie je maar geluk en verdriet ligt heel dicht bij elkaar. Jammer dat na een zo'n prachtige, bijzondere dag. Gefeliciteerd met het trouwen van je dochter. Prachtige foto's. Ze hebben wel genoten......Er zo'n naar eind aan komt. Nog gecondoleerd met het verlies van je vader. Veel sterkte. Groeten Trijntje

Liesbeth zei

Wat een vervelende combinatie op 1 dag Ghea, toch gefeliciteerd met het huwelijk van jullie dochter, en veel sterkte met het verlies.
liefs Liesbeth

Glenda de Heide zei

Ik zat net je berichtje te lezen over het huwelijk van je dochter.

En ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wil je graag feliciteren met je mooie dochter en haar prachtige man. Ze zagen er super mooi uit.

Ook wil ik je condoleren met het verlies van je vader.

Wat vind ik het vervelend om dit zo in één berichtje te doen.

Ik wens jou en je familie heel veel sterkte met dit verlies.

Veel liefs,
Glenda

corryskaart zei

gossie ghea
op hetzelfde moment veel vreugde en tegelijk verdriet!
wens je dan ook heel veel sterkte met dit verlies voor jou en je dierbaren!!
warme groet van corry