zaterdag 11 mei 2013

HAPPY BIRTHDAY

Hallo lieve maatjes het is alweer een tijdje geleden dat ik online was.
Helaas is het niet anders, mijn vader ligt nu 9 dagen in het ziekenhuis
en het gaat niet goed, hij kan volgende week niet naar huis komen
anders gaat het met mijn moeder ook helemaal mis zij loopt op
haar tandvlees zal ik maar zeggen. Dus nu zijn ze een revalidatiecentrum
aan het zoeken in ieder geval voor 6 weken. Maar toen mijn vader nog thuis was
sloeg hij voor het slapen gaan zijn armen om mijn moeder en zei ik hoop dat
ik morgen niet meer wakker wordt hoe moeilijk is dat voor mijn moeder.
We zijn allemaal heel emotioneel en mijn man Ad is een hele grote steun voor
mij en mijn moeder en zuster. En dan te bedenken dat vrijdag mijn dochter trouwd
ik hoop dat alles toch vrolijk gaat verlopen en er niet allemaal van die droevige
gezichten op de foto staan....en dat het weer in ieder geval droog is, de zon is
natuurlijk ook welkom. en als laatste had mijn komputer het begeven en tja ik
wil niet op Ad zijn komputer alles droppen vandaar geen nieuwe creaties geplaatst
mocht er wat uit mijn handen komen.. Hier komen er dan twee ze zijn allebei voor
mijn zuster Karen die vrijdag dus jarig is en het niet kan vieren omdat Sabrina en
Michael trouwen op deze dag, vergeten jullie je kaartje niet op tijd op te sturen.

Meerdere mallen gebruikt





Voor haar ook home gemaakt in de kleur blauw-wit in een kleine uitvoering
aan de achterkant een lekker luchtje geplakt, en mooi ingepakt.



Wens iedereen een heel fijn weekend........

Liefs Ghea

34 opmerkingen:

Leonie zei

Meid wat erg! Heel veel sterkte! Doe maar lekker rustig aan en het is helemaal niet erg als je een keer wat minder op je blog zit!
Ik hoop dat je veel plezier hebt op de bruiloft van je dochter en dat het een leuke dag wordt!
Je kaart is weer prachtig!!! En de Home is ook helemaal geweldig! Knap gemaakt!

Lieve groetjes,
Leonie

Jeannette zei

wat naar allemaal, terwijl het toch zo'n vrolijke en spannende tijd zou moeten zijn. Hopelijk verloopt alles vrijdag toch nog goed en zonder nare berichten. De kaart en Home crea zijn erg mooi geworden. groetjes Jeannette

Marian zei

Wat een moeilijke tijd voor je sterkte ermee. En geniet van de trouwerij want dat is toch een heel bijzondere dag. Hopenlijk lekker weer voor jullie.
Je kaart en het home is schitterend gemaakt
Groetjes

marion zei

schitterend meis ik hoop dat er snel een oplossing komt voor paps, wat een rotsituatie voor iedereen nu :( liefs, Marion

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat naar allemaal, heel erg dat je vader zo ziek is en niet naar huis kan en dan natuurlijk vrijdag de bruiloft, toch een echt hoogtepunt,ik hoop dat jullie toch met z'n allen kunnen genieten van deze dag..je creatie voor je zus is prachtig..Liefs van Ans

Ellen zei

Och Ghea wat een narigheid voor jullie en dan nog het huwelijk....ik wens jullie allemaal veel sterkte hoor. Ik zal duimen voor een beetje zon, dat maakt het misschien een "beetje" vrolijker.
Je kaart is prachtig geworden.
Liefs, Ellen

Henriëtte zei

Heel veel sterkte hoor, zal zeker allemaal niet gemakkelijk zijn voor jullie bovenop al het regelen wat de trouwdag toch met zich meebrengt. Je kaart en kadootje zien er prachtig uit.

Veel liefs
Henriëtte

janieworkum zei

Wat is dit allemaal verschrikkelijk voor je. Ik begrijp wel dat je het nu rustig aan moet doen. Ik hoop dat de trouwerij van je dochter een prachtige dag voor jullie gaat worden en dat het ook droog weer is.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je vrijdag toch een fijne dag hebt.
Lieve groetjes Janie

Rema designs zei

Hoi ghea veel sterkte met alles en probeer te genieten vrijdag
Je creaties zijn geweldig zoals altijd

Groetjes Rebecca

Anita Meijer zei

Ghea, Ghea het zit je momenteel echt niet mee, vooral dat zinnetje dat je vader zijn armen om je moeder heen slaat ik hoop dat ik er morgen niet meer ben, brrrrr de kippevel loopt over mijn armen ..... ik wens je heel veel sterkte toe meis in deze moeilijke tijd en ik zal duimen dat vrijdag de zon de hele dag zal schijnen zowel letterlijk als figuurlijk, want het moet natuurlijk wel voor je dochter de mooiste dag van haar leven worden. En dan ook nog eens de computer die de geest geeft ..... niet leuk allemaal. Je kaartje is in de maak en hij zal er zeker voor die tijd zijn. Hou je taai Ghea en weet dat ik aan je denk.
Liefs van Anita

Anita Meijer zei

Oh jeetje wat erg vergeet ik helemaal te zeggen dat ik het super vind wat je hebt gemaakt, echt top en wat een schitterende kleur blauw is dat.
Liefs van Anita

marcella zei

Hoi hoi

Jeetje wat naar allemaal .heel veel sterkte .

Je kaart is wel super mooi weer .
Prachtige stansen heb je ook gebruikt .
Groetjes Marcella

jolanda zei

mooi kaartje en sterkte allemaal.
Hoop dat jullie vrijdag mogen genieten van je dochters bruiloft

Sask Ia zei

Lieve Ghea,

Heel erg veel sterkte voor jou en je familie in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat jullie ondanks dit vrijdag toch een fijne dag hebben, met ongetwijfeld een traan maar hoofdzakelijk geluk!

Liefs, Saskia

Hanny zei

OO wat erg toch allemaal!Juist nu er zoveel spannende en leuke dingen te gebeuren staan heb je zoveel zorgen, wat ontzettend vervelend voor jullie. Hopelijk komt het allemaal goed en kunnen jullie met zn alleen van een hele fijne trouwdag genieten.
Je kaart is weer een schatje, mooie mallen gebruikt ook.
liefs Hanny♥

Jolanda zei

Hai Ghee ach meis wat je toch al niet moet doorstaan en dan te bedenken dat verleden jaar ik zo liep dus ik begrijp en voel wat er door je heen gaat, maar ik hoop toch dat er betere berichten komen en idd dat vrijdag de zon zal schijnen voor allebei. Heel veel sterkte en weet dat ik aan je denk. Je kaartje en kadootje is in ieder geval een plaatje geworden en soms helpt het de gedachte op een andere lijn te zetten door te freubelen.

Liefs van Jolanda

Corrie zei

Wat naar Ghea ik wens je heel veel sterkte toe.

Je kaartje is prachtig daar zal je zus zeker heel blij mee zijn net als met de HOME decoratie

Liefs Corrie


Riet zei

Wat schitterend gemaakt Ghea.
Heel veel sterkte met alles.

Liefs Riet.

Plony zei

Prachtige creaties laat je ons weer zien meis maar wat droevig is het je berichtje te lezen. Als het alsjeblieft voor je dochter toch maar haar mooiste dag van haar leven mag worden maar ooooo....ik kan me voorstellen dat je helemaal in de stress zit. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte aankomende week en duim voor jullie dat het ondanks alles toch nog een mooie dag mag worden. Liefs Plony.

Viera Obcovičová zei

Pekné hodiny, záplava modrej.

Margo zei

Wauw Ghea,het zit jullie ook niet mee.Hopelijk vinden jullie gauw een oplossing.Veel sterkt voor jullie allemaal.Je kaart voor je zus is prachtig en super mooie home letters.zal ze wel blij mee zijn.Heb je foto's ontvangen.Bedankt hiervoor.groetjes Margo.

nans'creablog zei

Je kaart en cadeautje zien er prachtig uit Ghea. Hopelijk kan je, gezien de situatie met je vader, toch nog genieten van het trouwfeest.

Groetjes,
Nans

Corrie zei

Ach lieverd, wat naar allemaal voor jullie,voor je moeder is het ook zo erg, misschien is ze al op leeftijd, dan valt het niet mee.
Ik zal duimen dat het toch een prachtige dag word voor Sabrina en Michael, en niet stressen hoor, het komt zoals het komt, daar kan niemand verder iets aan doen.
je hebt ondanks alles weer mooie creaties gemaakt, kaarten maken houd mij ook op de been.
Héél veel sterkte en hou vertrouwen.
Liefs Corrie

Cozz zei

Lieve Ghea

Lief en leed liggen dicht bij mekaar op jouw pad. Ik hoop dat jouw vader de kracht heeft of krijgt die hij nodig heeft. Ik hoop dat jouw moeder zich omringt voelt door jullie kracht en liefde. Ik hoop dat je dochter een mooie dag krijgt vol met zonnestralen. Ik hoop dat jij een glimlach weet te toveren op het gezicht van je zus. Ik hoop dat jij een lach, een traan, de kracht, de liefde, de vriendschap met iedereen mag delen. In ieder geval een dikke knuffel van mij
Bestelt de zon voor jou.

Marrie zei

Hallo Ghea,

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt en dan die letters Home geweldig heb je dat gedaan het ziet er heel mooi uit Ghea veel plezier met geven van dit prachtige cadeau.
En nog heel veel sterkte met je vader en moeder.

Lieve groetjes Marrie

Nicole zei

Prachtige creaties Ghea, mooi zo in blauw. En ik wens je heel veel sterkte met en voor je vader en je familie!!! Liefs, Nicole

Dora zei

hoi Ghea,
natuurlijk kom ik langs, ik dacht al veel langer bij je langs te komen...maar nou kom ik erachter, er is nog een gea, zonder h. sorry.
dit is een prachtige easelkaart in de kleur blauw. erg mooi!
helaas kan redt ik waarschijnlijk niet om een kaart te sturen voor je dochter haar trouwdag.
ik hoop maar dat het verder met je ouders goed gaat, wat een zorgen en dat zo vlak voor het trouwfeest.
succes!!

Pop's Cards zei

Good morning sweetie, this is fabulous love the colours too huggles Pops x x x

Marguerite zei

Heel veel sterkte allemaal.
Probeer vrijdag wel te genieten.
Ben helemaal in mijn quilten verzonken en heb helemaal vergeten een kaartje voor je dochter en schoonzoon te maken. Sorry.
Marguerite

Richtsje zei

Och hoe dom kan een gans als ik zijn Ghea! Ik ben in de veronderstelling dat ik jouw volg maar kom tot de ontdekking dat dit niet zo is...nu wel hoor, sorry, vind ik zo slordig van mezelf!! Je verhaal gelezen, meis wat een vervelende gebeurtenissen net voor het huwelijk van je lieve dochter! Sterkte met alles en vooral toch maar proberen te genieten! Een hele fijne dag morgen!!

Groetjes Richtje

Anneke zei

wat een prachtig easel kaartje ghea.
heel mooi in de blauwe kleur.
groetjes an

creativchen zei

Hallo lieve Ghea, je maakt heel mooie werkjes! Klasse!! Was je alleens op mijn Blogje? Ik heb CANDIES te gewinnen en 15 % Korting op alles in mijn nieuw kreativ winkeltje!! Kom gewoon eens voorbij kijken!!
Dat winkeltje wordt met veel liefde voor het detail, gevoerd. Tot Einde Mai 2013 geven we 15% op alles, het is de moeite waard, kom een kijkje nemen bij ons "hobby-crafts-and-paperdesign.eu". Viele lieve groetjes van Marina, een mooi Weekendje en een mooi Pinksteren!!

Connie zei

Goeie morgen Ghea,

Ik weet dat ik hier niet zo vaak een reactie na laat als ik wel zou willen, maar ik wou je toch eventjes een hart onder riem komen steken (of hoe zeggen ze dat ook alweer). Wat heb jij de laatste tijd véél te verwerken zeg !! Ik wens jou en je ouders héél veel sterkte toe en hopelijk zijn er nog 'lichtpuntjes' ook om de pijn, onmacht en verdriet wat te compenseren en om je wat aan op te trekken als het moeilijk gaat. Hopelijk was het huwelijk van jouw dochter Sabrina een blijde gebeurtenis en waren er niet te vaak droevige gezichten te zien ...

Wat betreft jouw creaties, die zijn er super uit hoor !! Daar heb je vast wel wat werk aan gehad !!

Groetjes, liefs en vooral ook veel sterkte voor jullie allemaal,
Connie

Elizabeth zei

so beautiful, Ghea! Thanks for sharing! Hugs, Elizabeth x