vrijdag 19 april 2013

Vintage Waaier.....

Hallo lieve maatjes allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie
lieve reacties op mijn baby kaartje.
Vandaag iets heel anders.....ik heb een vintage waaier gemaakt,
ik ben er nog niet zo goed in maar deze opdracht is nog simpel
ALLES MAG en dan lukt het nog wel tenminste dat vind ik.
Ik ga het kaartje posten bij: http://wlvc.blogspot.nl  Alles Mag



De mal is van MD LR0264








In elkaar gevouwen met een tassel van MD erdoor



En de standaard is van MD LR0266



Ik hoop dat dit genoeg vintage is, ik ben er heel blij mee.
Fijn weekend iedereen voor alle zieken onder ons van harte beterschap en ik
hoop dat jullie gauw weer opknappen.


33 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wauw Ghea, wat ziet dat er schitterend uit en jij vraagt je nog af of het genoeg vintage is??? Nou zeker wel, leuk ook dat je meedoet aan de challenge.

Groetjes en tot blogs,
Henriëtte

Ine zei

Prachtig mooi!!!!

Rema designs zei

Heel mooi en zeker vintage

Gr. Rebecca

Henriëtte zei

Nog eventjes Ghea, ik kijk net op het blog van WLVC maar ik kan je kaart niet bij de inzendingen vinden. Misschien is er iets verkeerd gegaan met het linken. Zou je de link van je kaart (dus niet je hele blog) nog een keer overnieuw willen linken??? Alvast bedankt.

Groetjes Henriëtte

Scraptastische hobby zei

Hallo Ghea, ik zeg het je eerlijk die stans vind ik niet mooi,(smaken verschillen hè) maar je hebt het wel heerlijk vintage gehouden en daar hou ik nou weer wel heel erg van! mooie plaatjes.
groetjes van Gerie

Joke zei

Wat een prachtige waaier,zo mooi gemaakt Ghea,heel erg leuk.Fijn weekend en groetjes Joke

jolanda zei

heel leuk gedaan

janieworkum zei

Wat een schitterende Waaier, super mooi
groetjes Janie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat een leuke waaier heb je gemaakt,mooi met de kleine Vintagplaatjes..alleen ik zie je kaart nog niet staan bij de Challenge..klopt dat??
Liefs van Ans

Yvonne zei

Mooi geworden Ghea. Leuk om ergens in huis neer te zetten op een opvallend plekje.

Groetjes Yvonne

nans'creablog zei

Hele mooie waaierkaart. Die mallen zijn super hé.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Wauw Ghea wat heb je deze waaier schitterend gemaakt, ik vind het helemaal geweldig, supermooi meis.
Liefs van Anita

Brigitte zei

mooi gemaakt hoor moooiiii

groetjes brigitte

Patricia Wanten zei

Ik ben daar niet goed in zegt ze dan zo heel bescheiden. Ik vraag me dan wel af met welk pronkstuk je tevoorschijn zou komen moest je daar wel goed in zijn. Deze waaier is gewoon geweldig.
Geniet van het weekend

Groetjes

Patricia

Corrie zei

Wauwww Ghea wat mooi
je hebt er een waar kunstwerk van gemaakt...prachtig!!!

Liefs Corrie

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een beeldschone vintage waaier, heel mooi zijn de plaatjes erop.
Een heel fijn weekend.

Lieve groetjes
Danoesja

Marian zei

Dat is heel veel vintage hoor en prachtig gemaakt
Groetjes

Elizabeth zei

So beautiful, Ghea! Wonderful idea! Wishing you a creative weekend! Hugs, Elizabeth x

Hanny zei

Hij is prachtig, dat heb je supermooi gemaakt.
Fijn weekend, liefs hanny♥

Corrie zei

Hallo Ghea, wat heb je dit te gek gaaf gemaakt zeg, wat een prachtige vintage waaier, zo mooi gemaakt, ik ben er stil van.
Lieve groetjes Corrie

Anneke zei

hij is prachtig Ghea en leuk met die kleine plaatjes.
bedankt voor het mee doen met de 1e challenge van ons.
groetjes Anneke

Nicole Maaksels en meer zei

Tsja, ik hou niet van die stijl maar ik kan wel zien dat deze kaart prachtig gemaakt is en heel mooi afgewerkt!

marcella zei

Wauw
Prachtig gemaakt .
Groetjes Marcella

Margo zei

Wauw Ghea prachtige waaier heb je gemaakt.super mooi.groetjes Margo.

Femmy zei

prachtige creaties heb je gemaakt Ghea!
groetjes Femmy

Liesbeth zei

Wat een schitterende creatie heb je gemaakt Ghea, super hoor, en bedankt voor het meedoen met onze eerste challenge.
grts. Liesbeth

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Ghea.

Liefs Riet.

Erica ♥ zei

Die ziet er leuk uit, dat heb je erg
mooi gemaakt ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Oma Nel zei

Zo even tijd om een paar blog's af te gaan wat een prachtige waaier Ghea ik vind de kleuren ook super veel liefs en tot ziens Nel

Pop's Cards zei

Hi sweetie, this is just fabulous, gorgeous as always sweetie, big happy hugs Pops x x x x

Doris zei

Wat een prachtige waaier.
Je hebt een leuke mooie blog .
Groetjes Doris

Nicole zei

Ik vind je waaier heeeeel erg vintage Ghea en zoooooooo mooi!!! Echt prachtig. Liefs, Nicole

ann van dijk zei

Wat mooi gedaan Ghea. Ziet er prachtig uit.
Liefs anneke