zondag 14 april 2013

Very Merry Christmas

Hallo lieve blogvriendinnen.......vandaag eindelijk weer eens tijd voor
een kerstkaartje, we hebben een heftige week achter de rug met van alles
en nog wat. Eerst overlijd met oom op 7 april het is snel gegaan, wat is
het toch een rot ziekte kanker. Ze woonden net in het zelfde verpleeghuis
en nu hoeft het allemaal al niet meer. Op maandag 8 april zit ik tot 23.00
uur in het ziekenhuis met mijn zuster, ze heeft meerdere bloedpropjes
en heeft het erg benauwd. Na 1 nachtje slapen mag ze alweer naar huis,
maar dan ben je er nog lang niet....ik vind dat je snel naar huis mag.
Ze woont alleen en dat is best eng, en natuurlijk het leuke nieuws dat we
voor de tweede keer oma en opa worden, we hebben gisteren de echo gezien.
Op 7 april was ook nog de dochter van mijn broer jarig ze is 17 jaar geworden.
Mijn beste vriendin is tot nu toe door voor een maag verkleining, als alles mee
zit gaat dit 17mei  gebeuren.....ook alweer zoveel dingen deze dag, mijn broer
en zuster zijn jarig, operatie Yvonne en last but not least de trouwerij van Sabrina
en Michael wat kan en mens het druk hebben toch. Maar nu geen gedoe meer....
over tot de orde van de dag mijn kerstkaartje deze ga ik posten bij:
http://christmaschallenges.blogspot.nl sketch with a twist  gebruik vilt op je kaart





Het papier wat ik heb gebruikt is van docrafts Papermania Blueberry Pie
Clearstamp Stampfairy Design van Md
Digi Teddy Bo ingekleurd met de copics.
rechtsboven is een pons van MS twee op elkaaar geplakt
een lintje en een plakparel van de xenos en klaar is Ghea



Het totaal plaatje ziet er zo uit, zo weer een prachtige kerstkaart rijker, het schiet
al lekker op.....wens iedereen een hele fijne avond en ik hoop gauw bij jullie langs
te komen.

Liefs Ghea

18 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Jeetje Ghea wat een tijd heb je achter de rug zeg met alles en nog wat, minder leuke dingen maar gelukkig ook nog leuke dingen. Hoop dat er eerdaags wat meer rust in je leventje komt. Je kerstkaartje is weer prachtig geworden, super.
Liefs van Anita

Yvonne zei

Dit is een leuke kerstkaart Ghea.Leuk kleurtje ook. Voorlopig verlang ik toch naar de zomer en dan begin ik weleens met de kerstkaarten.
Maar jou kaartje is erg mooi geworden.

Groetjes Yvonne

Corrie zei

ja soms heb je van die weken dat er alleen maar tegenslag is, hopelijk komt er gauw wat rust.

ik vind je kaartje prachtig, leuk dat label

liefs Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,

Hele leuke kerstkaart heb je gemaakt, mooi in dat blauw en Teddy Bo is prachtig ingekleurd..hoop op een rustiger weekje voor je, liefs van Ans

janieworkum zei

je hebt weer heel wat mee gemaakt van de week. Wel leuk dat je de echo van je dochter gezien hebt. Dus er zijn gelukkig ook nog leuke dingen, zie wie dit schrijft.
Je kaart is beeldschoon , en prachtig bewerkt,.
groetjes Janie

Miranda zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Ghea.
Gezellig dat je mee doet met de Challnge van CCWS.

Groetjes Miranda

Margo zei

Hoi Ghea,wauw wat een week hebben jullie achter de rug.Hoop dat het allemaal goed afloopt en nog gecondoleerd met je Oom.
Prachtige kerstkaart zo in het blauw en met de blokjes achter grond.veel succes met de challenge. groetjes Margo.

jolanda zei

hele mooie vrolijke kaart in mijn favoriete kleur

marcella zei

Hoi Ghea
Jeetje wat een tijd minder leuke dingen maar ook weer leuke dingen .
Best heftig allemaal .
Ik vind je kerstkaart weer erg mooi geworden .
Groetjes Marcella

Priskilla zei

Prachtig kaartje, heb ze veel voorbij zien komen met die leuke vlakjes, super!

Groetjes, Priskilla

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ghea.

Liefs Riet.

Marian zei

Rustig blijven Gea Wat een drukte allemaal bij je.
Hobby is voor de ontspanning dus geniet ervan. Je kaartje is prachtig
Groetjes

Corrie zei

Je weet het Ghea, het leven is niet makkelijk,daar weet ik alles van, maar je oom hoeft niet meer te lijden,dat is toch beter.
je zusje komt er ook wel hoor.
je moet toch door wijfie, je hebt geen keus.
Vreugde en verdriet liggen zo dicht bij elkaar.
je hebt wel weer een prachtige kerstkaart gemaakt.
Lieve groetjes Corrie

Ellen zei

Hoi Ghea, even pas op de plaata voor jou om alle gebeurtenissen van de afgelopen week een plekje te geven. Een mens kan veel hebben maar je moet het wel verwerken...
Je kaart is prachtig geworden meis.
Rustig aan en pas op jezelf dan kan je er straks weer voor je zus zijn na de operatie. Mijn zwager heeft het laten doen en een neef en nicht gaan in september de stap zetten.
Liefs, Ellen

Hanny zei

Jeetje zeg, wat een drukke en vooral spannende dagen heb je achter de rug zeg, en nog eigenlijk. Gelukkig is er ook leuk nieuws en wordt je erbij betrokken om mee te gaan naar de echo, leuk!
Je kaart is weer superleuk, ik vind Teddy Bo altijd zo lief en jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.com

Henriëtte zei

Jij hebt het zeker druk gehad de afgelopen dagen zeg! Wat een leuk nieuws ook dat jullie weer opa en oma worden. Gefeliciteerd.
Je kerstkaart ziet er weer prachtig uit.

Groetjes Henriëtte

Wendy zei

Lieve Ghea, wat een heftige week heb je gehad zeg... Maar wat fijn dat je afleiding kunt zoeken in onze geweldige hobby. Je hebt een ontzettend leuke kaart gemaakt!
Groetjes en veel sterkte met alles, Wendy

Scraptastische hobby zei

Zo gaat het goed met je kerst kaarten. Wat vervelend al die nare dingen, gelukkig staan er voor jullie ook nog mooie dingen te wachten. Een trouwerij en een kleinkind op komst!
dat verzacht het leed een beetje.
Groetjes van Gerie