woensdag 3 april 2013

Prettige Feestdagen

                                                 Welkom aan mijn nieuwe volgers....
Vandaag wil ik graag mijn kaartje posten bij: 
http://bruggetje.blogspot.nl  52 weeks of christmas met challenge 







Maak minimaal gebruik van een sneeuwpop, zoals jullie zien heb ik er
twee gebruikt......een voor de kaart en een kleine op de tag.
Een simpel maar gezellig kaartje, die horen er af en toe ook tussen door.



De mal is er weer eentje van Joycraft 6003/1002  wat bolletjes sneeuw
en een lintje en mijn tag is helemaal af.
Wens iedereen een hele fijne knutseldag, en misschien kom ik jullie van
het weekend tegen in Rijswijk.


20 opmerkingen:

Hanny zei

Wat heb je dit mooi gemaakt, ik zie steeds vaker iets van Kerst vooribj komen, toch wel een goed idee zodat je straks niet in de stress schiet.
fijne dag, liefs Hanny ♥

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Ghea.

Liefs Riet.

marion zei

wat een schatje, liefs, Marion

Henriëtte zei

Mooie kersttag!
Niet alles hoeft ingewikkeld te zijn om mooi te zijn toch??

Groetjes Henriëtte

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat een leukerd is je kersttag,mooie mal, sneeuwpop..en label,knap werk...
Liefs van Ans

Joke zei

Mooie kerstdag en erg leuk zo met Demol van Noor.Groetjes Joke

Corrie zei

Een hele mooie Tag Ghea
Liefs Corrie

Scraptastische hobby zei

Wel handig die kerst Challenges, dat scheelt weer eind van het jaar! En het kan nog steeds want ik vind het nog steeds winter. En je label met die mal van Joy is weer leuk geworden. Ik ben ook volger geworden want je moet er nog een paar voor je Candy en wat betreft de bruids kaart, ik ga er over brainstormen.
Groetjes Gerie

janieworkum zei

Wat een prachtige Kerstkaart
groetjes janie

Erica ♥ zei

Wat een gezellige tag heb je gemaakt,
ik vind hem super geworden ☺

Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Corrie zei

Je hebt weer mooie kaarten gemaakt Ghea, lekker toch met dit koude weer.
Ben jij straks lekker klaar als wij nog moeten beginnen, wat een prachtige mal is dit toch.
Schattig met de sneeuwpop er precies midden in.
Lieve groetjes Corrie

Jeannette zei

hoi Ghea, erg leuk kerstkaartje en goed dat je het meldt van die tag want ik zou de 2de sneeuwman gemist hebben, en inderdaad, wie weet komen we elkaar in Rijswijk tegen, groetjes Jeannette

Brigitte zei

Mooi gedaan met die tag, Ghea. Echt schitterend. Leuk achtrergrondpapier ook bij die sneeuwpop, dan lijkt het net of het echt sneeuwt. Groetjes Brigitte

De Knutselkast zei

Wat is het weer een fijn kaartje geworden! Groetjes

Christine

Anita Meijer zei

Wat is die supermooi geworden Ghea, ik vind het een prachtige kaart geworden, top weer meis.
Liefs van Anita

Margo zei

Mooie tag en een leuke mal heb je gebruikt.Leuk gedaan de glittertjes op de op de uit eindjes.groetjes Margo.

Rosina zei

Een hele leuke tag Ghea mooie details erop gemaakt
groetjes Rosina

jolanda zei

mooie label

Oma Nel zei

wat een schatje Ghea ik vergeet steeds te kijken naar een challenge ik moet ook meer mee gaan doen ik ga het proberen groetjes Nel

Pop's Cards zei

Hi sweetie, this is gorgeous huggles Pops x x x