maandag 29 april 2013

HOME

Goeden avond lieve blogmaatjes ik heb eindelijk even tijd
om jullie mijn trouwcreatie voor mijn dochter te laten zien.
Ze wilde graag home in de bruine kleuren....en dit is het geworden.
De letters zijn gekocht bij de Wibra en zijn nogal groot.




De meeste afdrukjes zijn van magnolia bruid en bruidegom
hart paard huis en cupido.
de bloemen stempels zijn van joycrafts 6410/0015 en 6410/0016
de lantaarn is ook van joycrafts vintage flourishes 6002/0194 
en het gras is ook van joycrafts vintage florishes 6002/0137
de sleutelbos is een sticker 
de poesjes zijn van lin en lene design
Ik wil er nog even bij zeggen dat ik alle afdrukjes heb vergroot anders
is het geen gezicht op die grote letters.









Ik ben er zeer tevreden over, ik heb er alles in verwerkt wat ze hebben behalve
een motor.....die kon ik niet vinden. Ze hebben een eigen huis, en Sabrina heeft
een eigen paard en ze hebben een kat wat wil je nog meer. Ik heb het voorlopig 
nog heel druk dus ik zal niet veel online komen. Wens iedereen een hele fijne 
knutselweek toe.......en tot gauw.


27 opmerkingen:

Rema designs zei

Wauw wat vind ik dit leuk

Groetjes Rebecca

Angélique zei

Prachtig gedaan Ghea! Super origineel!

Jenneke van Maurik zei

ohooooooooooooooooooooooo dit is MEGA mooi zeg...ik krijg er kippevel van ♥♥♥♥ 'wat een pracht kado zeg

liefs jenneke

Deborah zei

Wauw, wat een prachtcreatie! Ben er sprakeloos van, zo mooi is het...
LIefs, Deborah

janieworkum zei

geweldig gemaakt, super
groetjes janie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat geweldig mooi is dit en wat een werk, al dat inkleuren en alles zó mooi afwerken...helemaal toppie..Liefs van Ans

Leonie zei

Werkelijk prachtig gemaakt!!! Ontzettend knap! Telkens als ik jou mooie ingekleurde stempels zie, krijg ik allemaal leuke knutsel ideeën. Mooi gedaan!

Groetjes Leonie

Marian zei

Wauw dat is gaaf. Daar zullen ze wel heel blij mee zijn
Prachtig gemaakt
Groetjes

Nicole Maakselsenmeer zei

Wauw wat prachtig!

Hanny zei

Wat een werk heb je ervan gemaakt, er zitten heel wat uren ins maar het resultaat is dan ook verbluffend mooi!
Fijne dag morgen, liefs Hanny♥

Erica ♥ zei

Oh woww wat heb je dat geweldig
gemaakt zeg, echt super, mooie kleuren
zo in die bruintinten op de witte
letters. Geweldig !
Ja je zal het ook wel druk hebben
met de voorbereidingen, veel plezier
ermee ☼

Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wauw wat heb je dit super gedaan voor het aanstaande bruidspaar Ghea, echt helemaal super, wat een werk maar wat zullen ze daar blij mee zijn. Echt een beauty.
Liefs van Anita

Corrie zei

SCHITTEREND gemaakt Ghea, wat is dit mooi voor het a.s bruidspaar, je bent een kanjer hoor meis.
Lieve groetjes, Corrie

Joke zei

Supers,wat is dit schitterend gemaakt,mooi zo in de bruin tinten een beauty van een creatie om naar te kijken.Groetjes Joke

jolanda zei

heel leuk gedaan

Henriëtte zei

Ziet er prachtig uit Ghea.

Groetjes Henriëtte

Ine zei

Mooi gedaan hoor.
die dag kan vast niet meer stuk!!!
Mocht ik het vergeten een hele fijne dag samen met het bruidspaar. Hopelijk met mooi weer.....ook bij ons :)

Groetjes Ine

Riet zei

Wowwww Ghea,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

nans'creablog zei

Supermooi gemaakt. Echt schitterend.

Groetjes,
Nans

Corrie zei

Wauwwww Ghea....wat mooi zeg!!!!

Liefs Corrie

Elizabeth zei

Beautiful, Ghea, what a great idea! thanks for the inspiration! Hugs, Elizabeth

Anneke zei

wow Ghea.
wat een super mooie creatie voor je dochter en wat veel werk zit hier in.
maar heel erg mooi gemaakt.
liefs An

Pop's Cards zei

Good morning sweetie, fabulous creation hugs Pops x x x

martina's kaartjes zei

wat een mooie creatie ! helemaal geslaagd !
grtjs, martina
x

Nicole zei

Wat heb je die letters schitterend gepimpt. Supers!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

ann van dijk zei

Wauw wat is dit super geworden, ik vind het weer een toppertje, helemaal super
Liefs anneke

Hanny zei

Hallo Ghea

Bedankt voor je lieve berichtje, het is inderdaad leuk om 100 volgers te hebben. Je hebt er niet bij vermeld of je mee wilt doen met de candy die ik wegeef dus dat wilde ik even weten voor mijn lijst voor de verloting.
Ik hoor het wel of je mee wilt doen,in dat geval zou je mij nog even willen linken:
http://tierelantijntjes.blogspot.com. Een fijn weekend, liefs Hanny♥