dinsdag 16 april 2013

Happy Birthday

Goedemiddag........vandaag wil ik al mijn maatjes heel hartelijk
bedanken voor jullie troostende woorden op mijn vorige bericht.
En jullie lieve reactie op mijn kaartje.....dank jullie wel.
Dan nu een nieuw kaartje deze ga ik posten bij±
http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl   voorjaarskaart




Het is een roze easelkaart geworden, de vlinder en de swirls zijn van Joyscraft
6002/0162 en 6002/0163  vlinder vintage flourishes 6003/0023
dan heb ik de klok gebruikt van MD craftables CR1234 
open boek Lr0253 creatable MD en Lr0112 rondje
verder wat srass steentjes en afgewerkt met distress ink spun sugar   




En dit is het totaalplaatje geworden, ik heb hem samen met mijn vriendin gemaakt
vorige week, ik zag dat zij hem nog niet heeft geplaatst.....jammer want hij is ook
heel mooi geworden. Vanavond gaan we een waaier maken mij benieuwd......
zij heeft er al een paar af en deze zijn echt schitterend geworden.
Wens jullie allemaal een fijne dag verder, en ik ben blij dat ik jullie maatje mag zijn.


 

23 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Jeetje, wat is dit mooi geworden zeg!
De kleur en de afwering, super.
Nog een fijne namiddag, liefs Valerie ♥

Hanny zei

Wat heb je dit leuke gemaakt, een easelkaart met een klok, ziet er prachtig uit.
liefs Hanny♥

Henriëtte zei

Wat een prachtige easel weer Ghea, lekker rose en meisjesachtig.
Veel succes met je waaier maken vanavond en ook ik vind het heel gezellig om je blogmaatje te zijn hoor, gewoon gezellig aandacht aan elkaars kaarten en werkstukjes geven is echt leuk.

Groetjes Henriëtte

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart Ghea, super mooi
groetjes Janie

Corrie zei

Prachtig Ghea, wat een mooie kleuren combinatie,je hebt de kaart prachtig opgebouwd, mijn complimenten hoor, fijn om te zien dat je weer wat meer bezig bent met je hobby, enne ik ben ook blij dat je mijn maatje bent hoor!!!.
Lieve groetjes Corrie

marion zei

wauw wat een schitterend kaartje, liefs, Marion

jolanda zei

prachtig kaartje

Marian zei

Wat is deze mooi
Groetjes

Tineke Bolleboom zei

Ik heb even bij zitten lezen hoor Ghea, ik ken dat druk drukker het drukst, sterkte met alle narigheid, maar je hebt gelukkig ook veel leuke dingen om je aandacht op te richten
Fijn weer een kleinkind, gefeliciteerd
En je kaarten prachtig!!!!
Liefs Tineke

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Ghea, echt helemaal top. Heel veel plezier vanavond met het maken van een waaier, ben benieuwd.
Liefs van Anita

Rema designs zei

wat een prachtige kaart en geweldige kleuren

groetjes rebecca

Joke zei

Wat een beauty van een kaart.Prachtige vlinders en de klok zo mooi.Groetjes Joke

sjanie zei

Wat een prachtig kaartje, Ghea.

Groetjes,
Sjanie

nans'creablog zei

Wat een mooie kaart Ghea, echt super.

Groetjes,
Nans

Jenneke van Maurik zei

wowieeeee die is even gaaf ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

liefs jenneke

Marian zei

Wat mooi super hoor
Groetjes

Margo zei

Prachtige kaart Ghea,leuk model in mooie roze kleur.Ben ook heel blij dat jij mijn blogmaatje bent.Veel plezier vanavond ben v=benieuwd hoe de waaier word.groetjes Margo.

Scraptastische hobby zei

Dit ziet er prachtig uit Ghea!! en vanavond veel plezier met het maken van je waaier.
Groetjes van gerie

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ghea.

Liefs Riet.

Corrie zei

wauwww Ghea
wat een schitterend kaartje!!!
Liefs Corrie

Nicole zei

Ik vind hem helemaal schitterend Ghea!! Prachtig in roze en dan die mooie vlinders en andere details.Een plaatje!! Liefs, Nicole

Cindy zei

Hoi Ghea,
Wat een beauty, zo gaaf gedaan. Echt een super originele kaart! Liefs, Cindy

Leonie zei

Wat prachtig, zeg!
Mag ik vragen hoe lang je over zo'n kaart doet?

Groetjes Leonie