woensdag 17 april 2013

een Kleinkind geboren....

Zondag 14 april was het eindelijk zo ver mijn vriendin Nol
wordt voor de eerste keer oma en Frans natuurlijk opa.
Het is een groot feest want op dezelfde dag is ook haar zoon Bas
jarig....die dus een kadootje uit eigen zak mocht ontvangen.
Hoe leuk is dit om een beeldschone dochter met de naam
June Rose in je armen te krijgen superrrrrr toch, ze mochten
vandaag weer lekker naar huis geniet er maar lekker van
en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie dochter en
kleindochter. Ik wil mijn kaartje posten bij: Just a Note
http://dianagobert.blogspot.nl challenge #10 gebruik foto




dit is de voorkant ik vind de roosjes wel goed bij de naam passen, en deze is
van Rosa Dotje Old Cotton, de mal is van MD CR1242




Binnenkant links MD stempels van eline s babies EC0108
stempel op de voorkant is ook van MD  EC0106



de rechter binnenkant



Ik ben er heel tevreden over, en ik hoor dinsdag wel wat Oma Nol er van vindt
Wens jullie een hele fijne avond......lieve groetjes van Ghea
En morgen begint eindelijk Plony op haar vintage blog yeahhhhhhhh succes hoor.





33 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje heb je voor de kersverse opa en oma gemaakt Ghea, ik vind hem helemaal top, zo een liefie. En wat een schitterende naam zeg. Prachtig.
Liefs van Anita

Deborah zei

Oh, wat super schattig! Heel mooi!!! Je hebt er veel werk aan gehad alleszins, de binnenkant is ook af!
Heel mooie naam heeft het meisje gekregen :-)
liefs, Deborah

Leonie zei

Prachtig gemaakt! Leuk dat de binnenkant ook 'versierd' is!

Groetjes Leonie

Joke zei

Prachtige vkaart voor de kersverse opa en oma.Schitterend papier heb je voor de kaart gebruikt.Groetjes Joke

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een lief kaartje en ook je vorige kaartjes zijn schitterend.
Ik kijk ook al uit naar de challenge op het vintage blog....zo leuk.
Je vroeg naar de twinkling H2o's, ik koop ze altijd bij 't Scraphuis, ze zijn daar vaak in de aanbieding en dan heb je er zes voor tien euro. Hun blog staat ook in de lijst aan de zijkant op mijn blog en daarop kun je weer doorklikken naar de webwinkel, ik dacht dat ze nu in de aanbieding zijn, de waterpenselen zijn en het Cotmann papier zijn daar ook het goedkoopst. Het is echt heel fijn spul om mee te werken.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt en anders hoor ik het wel.

Lieve groetjes
Danoesja

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat een lief babykaartje heb je voor je vriending gemaakt, lief plaatje, super mooi papier..skattug...liefs van Ans

Scraptastische hobby zei

Wat een mooie kaart Ghea, voor de kersverse Opa en Oma! En ook de binnenkant is heel gaaf!
groetjes van Gerie

Marian zei

Wat schattig daar zullen ze wel heel blij mee zijn
Groetjes

Margo zei

Prachtige kaart voor de oma en opa.Binnen kant ook mooi bewerkt.groetjes Margo.

Nicole Maaksels en meer zei

Wat een lieve kaart!

Corrie zei

Wat een schatje van een kaart Ghea, wat heerlijk toch als je opa en oma mag worden, het lieve kindje heeft ook een prachtige naam June Rose, wat mooi. Wat zullen je vriendin en haar man gelukkig zijn.
Lieve groetjes Corrie

Plony zei

Hallo lieverd, ja hoor.....morgen gaan we eindelijk van start, haha maar daar kwam ik natuurlijk niet voor. Eerst weer eens even de kaarten bekeken die ik had gemist en ze zijn allemaal weer superrrrrrr!!!!!! Ook deze laatste babykaart is zooooo schattig, ik ben toch zo dol op deze échte babykaarten.....er gaat toch niets boven roze of lichtblauw.... Schattig!!!!! Nou meis...kom morgen maar snel kijken want jij gaat natuurlijk zéker weten meedoen!! Welterusten, liefs Plony.

janieworkum zei

Wat een beeldschoon geboorte kaartje. super mooi
groetjes Janie

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart en ook de binnenkant is super afgewerkt.

Groetjes,
Nans

Henriëtte zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Ook de binnenkant is zo mooi.
En ja, vandaag is de grote dag voor het WLVC-blog. Superleuk hoor! Ik hoop dat je ook meedoet met de challenge en ben benieuwd wat voor moois je gaat maken.

Groetjes Henriëtte

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaart heb je
gemaakt, zo vrolijk en een lief
plaatje en leuk dat je de binnenkant
ook zo versiert hebt ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Marianne zei

Helemaal perfect gedaan.
Liefs, Marianne

Marguerite zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. En wat een leuke stempels en papier heb je gebruikt.
Groetjes Marguerite

Priskilla zei

Prachtig kaartje, je hebt er een mooi geheel van gemaakt!

Groetjes, Priskilla

Hanny zei

Wat een schattig kaartje en ja, die roosjes passen er perfect bij, ik vind de naam ook erg mooi. Wat een feest om voor het eerst opa en oma te worden en dan ook zulke mooie kaart te ontvangen.Leuk dat je dan zoiets persoonlijks kunt maken en geven.
liefs Hanny♥

Tineke Bolleboom zei

Wat een lieve kaarten, leuk weer een opa en oma in je omgeving, ze vinden je kaart ook vast mooi, veel plezier met de vintage, ik lees het op meer blogs, dus we gaan weer veel mooie dingen zien, fijne dag verder

jolanda zei

heel mooi kaartje

Pop's Cards zei

Hi sweetie, this is just gorgeous I love the colors here, big hugs love Pops xxx

Rema designs zei

Wat een prachtige lieve kaart en natuurlijk een schitterende naam

Groetjes Rebecca

marcella zei

Wat een mooie naam en het kaartje is ook weer erg lief geworden .
Prachtig gemaakt
Groetjes Marcella

Hobbywebwinkel Just a Note zei

Wat een prachtige kaart voor een baby met een net zo'n prachtige naam...
Leuk dat je ook meedoet met de challenge op ons blog.

Liefs,
Diana.

marion zei

wat een schatje, liefs, Marion

Corrie zei

Een heel lief kaartje Ghea
Liefs Corrie

Jolanda zei

Dat heb je weer super leuk gedaan Ghee erg mooi kaartje.

Liefs Van Jolanda

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart. Heel mooi gedaan. Leuke details.
Groetjes Saskia

Patricia Wanten zei

Hoi Ghea,

Ik hoop dat bij jou de rust al een beetje is terug gekeerd. Hier zo langzamerhand wel. Misschien kan je nu meer genieten van de leuke dingen die op je af komen. Maar je creativiteit heeft er niet onder geleden want je kaartjes zijn allemaal prachtig. Ook deze is super schattig en leuk gevonden.

Lieve groetjes

Patricia

Anneke zei

je hebt een prachtige baby kaart gemaakt voor de nieuwe opa en oma en ze zullen deze kaart een beauty vinden.
groetjes van An