zondag 24 maart 2013

Winter Wishes

                                               Hallo blogvriendinnen......
Vanavond kom ik mijn Tag/Label posten bij: 
http://christmaschallenges.blogspot.nl  challenge #65
gebruik digo of stempel  & Tag



Ik ben er zelf heeeeeel tevreden over, en wat vinden jullie ervan.



het plaatje heb ik weer ingekleurd met de copics, een beetje stickels stardust 
natuurlijk dat is mijn favoriet op de vleugels gedaan....en klaar is Ghea
Wens jullie een fijne avond toe......Liefs Ghea

21 opmerkingen:

Marrie zei

Hallo Ghea,

Wat een prachtige kaart/tag heb je gemaakt super mooie kleuren en die stempel heb ik ook maar nog niet gebruikt maar als ik jou kaart/tag zo zie ga ik toch maar eens aan beginnen.

Lieve groetjes Marrie

Miranda zei

Hoi Ghea.
Ik vind je Tag prachtig.
Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.
Groetjes Miranda

Angélique zei

Oh, een super schattig kaartje!

Henriëtte zei

Ghea, ik vind je tag prachtig. Mooie kleuren en superleuke stempel.

Groetjes Henriëtte

Priskilla zei

Wat een prachtige tag heb je gemaakt, daar mag je zeker heel tevreden over zijn!!

Groetjes, Priskilla

janieworkum zei

Ik vind je tag beeldschoon en zo mooi bewerkt.
groetjes Janie

jolanda zei

mooie tag

Corrie zei

Wauwww Ghea
wat een prachtig label en die stempel...zo schattig

Liefs Corrie

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Ghea.

Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat mooi is dit, je stempel prachtig ingekleurd,mooie mal en kleuren gebruikt..prachtige tag...
Liefs van Ans

nans'creablog zei

Een hele mooie tag Ghea. Superleuke stempel.

Groetjes,
Nans

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Pop's Cards zei

Hey sweetie, this is simply gorgeous huggles Pops x x x

Nicole Maaksels en meer zei

Het is een prachtige kaart geworden!

Margo zei

Wauw Ghea wat een prachtige tag in hele mooie kleuren.leuk afdrukje heb jij gebruikt en mooi met de glitter vleugels.Hoe is het nu met jou??gaat het al wat beter?groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Ik vind hem helemaal super geworden Ghea, prachtige kleuren ook, echt top weer meis.
Liefs van Anita

Corrie zei

Hallo Ghea, je mag zeker tevreden zijn over deze prachtige tag, als dit geen winnaar wordt, nou dan weet ik het ook niet meer.
Ik vind het een prachtige creatie, schitterende kleuren.
Lieve groetjes Corrie

Nicole zei

Een prachtige tag, Ghea!! Gezellig dat je weer meedoet met onze CCWS-challenge :o)

Marguerite zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt. En alweer zo'n mooie stans gebruikt.
Groetjes Marguerite

marion zei

schitterend en zo mooi met die mal op de achtergrond, liefs, Marion

Diana zei

Daar mag je indd heel tevreden over zijn, hij is super!! Wat een leuke stempel ook, is een dotje.
Groetjes Diana.