maandag 25 maart 2013

Vrolijk Pasen


Vandaag maar weer eens een Paaskaartje tevoorschijn getoverd....
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl  #18
gebruik vlinders op je kaart...tasje of doosje
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl 
fotoinspiratie






 

Foto is niet helemaal scherp....het plaatje is van Picturel en is enkel geknipt
ik had er namelijk nog maar 1.


Het gele papier is gemaakt met de collectable col1314 van MD er zitten
ook stempeltjes bij heel erg leuk om mee te werken.
Verder heet ik mijn volgster Ans S van harte welkom ik hoop dat je wat
leuke ideetjes bij me op kan doen. Straks plaats ik nog een tweede Paaskaartje.









11 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een leuke maar ook mooie paas kaart.
groetjes janie

Joke zei

Mooie Paaskaart en in mooie kleuren.Groetjes Joke

Marguerite zei

Wat een leuk kaartje.
Leuke stans heb je gebruikt. Mijn geld gaat momenteel grotendeels op aan quiltlapjes dus ik mijd de hobbywinkels. Maar als ik overal die mooie stanzen zie. Grrrrr......
Groetjes Marguerite

jolanda zei

mooie vrolijke kaart

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat een lief Paaskaartje, daar worden we helemaal vrolijk van..zou de Lente dan toch komen???

Liefs van Ans

marion zei

Wat een lieffie, prachtig, liefs, marion

Erica ♥ zei

Dit is ook een super kaartje, heel
vrolijk gemaakt !

Bedankt voor je deelname aan de
Challenge bij EHI ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

ANJA 3d zei

Schitterende paaskaart. Met een leuk plaatje en mooie details.
Leuk dat je mee doet met onze uitdaging.

Gr. Anja
DT. EHI

Anita Meijer zei

Wat ben je heerlijk creabea bezig geweest Ghea, dit is ook alweer zo een toppertje, super weer meis.

Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel voor je deelname.

Liefs van Anita

Adriana zei

Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt!
Dank-je-wel voor het meedoen aan de challenge bij AnMaCreatief.
Groetjes Adriana

Willemijn zei

Wat een vrolijk kaartje! Leuk en bedankt dat je mee doet met de challenge bij EHI.

Groetjes Willemijn