woensdag 20 maart 2013

Vrolijk Pasen

                                             Goedemorgen blogvriendinnen......
Vandaag kom ik een Paas kaartje posten bij:
http://krea2day.blogspot.nl  Paaskaart



Wat heb ik gebruikt.....
Stempelafdrukje van Magnolia, ingekleurd met de copics
Clearstamp Joy crafts 6410/0016 
Mal Joy crafts 6002/0147
A5 papier Coutry Companions Lover  s Lane 
En ctaftables CRT241 van Marianne Design 





Allemaal een hele fijne knutseldag toegewenst......en voor iedereen die 
nog ziek is Van Harte Beterschap.......Liefs Ghea

28 opmerkingen:

Henriëtte zei

Wat een lief kaartje.
Wat een leuk verschil, jij een gezellig paaskaartje en ik een kerstkaartje hihi.

Groetjes en fijne dag,
Henriëtte

Liesbeth zei

Mooi gedaan Ghea.
gr. Liesbeth

nans'creablog zei

Een hele mooie en vrolijke kaart Ghea. Die nieuwe mallen van MD zijn super hé.

Groetjes,
Nans

jolanda zei

mooi lief kaartje

Plony zei

Wat een lieverdje Ghea, heel leuk gedaan en heel mooi gekleurd ook. Wat zijn ze toch schattig die paasstempeltjes hè, ik ben toevallig ook met deze bezig maar die komt later....hij moet nog even in de wacht.
Liefs Plony.

Leonie zei

Ahhh wat een schattig paasmeisje!
Mooi gemaakt!

Groetjes Leonie

esmee zei

een schattig kaartje

Marian zei

Mooie kaart
Groetjes

Angélique zei

Wat een super schattig kaartje!

Oma Nel zei

Het is weer een dotje ik zelf maak nooit paaskaarten helaas ik heb er niets mee maar ik vind ze bij een ander altijd erg leuk je ziet hele mooie voorgaan groetjes Nel

Rema designs zei

Wat een superleuk paaskaartje

Groetjes Rebecca

janieworkum zei

Wat een beeldschone paaskaart, prachtig bewerkt.,
groetjes janie

marion zei

Wat een schatje, liefs, Marion

marieke zei

Wat een super kaart....

groetjes Marieke

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke paaskaart! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

Diana zei

Wat een mooi kaartje Ghea. Die stempel is een schatje.
Groetjes Diana

Anita Meijer zei

Oh wauw Ghea wat heb je een schitterend paaskaartje gemaakt, ik vind hem helemaal super.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Ghea.

Liefs Riet.

Saskia Kreasas zei

Hoi,
Wat een mooie kaart, ziet er prachtig uit. De mallen zijn inderdaad erg mooi.
Je afdrukje is prachtig gekleurd.
Groetjes Saskia

Patricia Wanten zei

Een schattig kaartje, Ghea. Mooi ingekleurd ook. Ben eigenlijk helemaal gek op die mal van Mariane Design, ik moet die dringend op mijn lijstje zetten.
Groetjes

Patricia

Margo zei

Mooi kaartje Ghea leuk gekleurd.groetjes Margo.

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat een schattig paaskaartje is dit, lief stempeltje..mooie mal is dat en prachtig afgewerkt..liefs van Ans

Marianne zei

Ziet er prima uit
Liefs, Marianne

manuela zei

Een hele mooie en vrolijke kaart Ghea. en heel mooi gekleurd ook. Wat zijn ze toch schattig die paasstempeltjes hè,

Liefs Manuela

Neltine zei

Hi Ghea,

Bedankt voor je reactie. Meteen ook maar even bij jou langs gefietst. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt. Enig en zo'n leuke stempel. Echt genieten hoor;)

groetjes,
Neltine

Corrie zei

Wat een lief kaartje Ghea
prachtig zo met die craftables

Liefs Corrie

Erica ♥ zei

Een hele vrolijke en gezellige
paaskaart heb je gemaakt, ik vind
hem super ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Erica ♥ zei

Hoi Ghea,
Bedankt voor je berichtje op mijn
blog !
Nee hoor, je ziet het helemaal goed,
het is een inspiratiefoto, dus het
kan ook gewoon geel zijn ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl