zaterdag 30 maart 2013

Van Harte Gefeliciteerd

Op Paaszaterdag heet ik mijn nieuwe volgers van harte welkom.
Ik hoop dat jullie zo nu en dan langs blijven komen....maar vaker
is natuurlijk altijd goed. Ik ga mijn kaartje posten bij: 
http://www.cardsandscrap.nl/p/superchallenge.html
 uitdaging 160 Patchworkkaart



Het is een simpel kaartje geworden voor mijn schoondochter Tanja, met alle-
maal leuke foto s van Iefke die ik iedere donderdag maak als het mijn oppas dag is.
Alleen een beetje groot uit gevallen.....als ik de foto s een maat kleiner deed dan
kon ik er niks mee, dus dan wordt het automatisch deze maat foto.




Ik hoop dat jullie hem leuk vinden ondanks dat hij simpel is, verder wil ik iedereen
bedanken dat jullie zo trouw langs blijven komen. Ik doe mijn best om regelmatig 
terug te komen. Allemaal een heel fijn PAAS WEEKEND toegewenst.





24 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Schattige patchwork kaart heb je gemaakt, zóóó lief de foto's van Iefke...ik vind haar naam ook zo leuk..heel mooi gedaan.

Wens je fijne paasdagen,liefs van Ans

Creadiva zei

Mooi hoor, je maakt ook prachtige kaarten !
Ik maak meestal sieraden en gehaakte kettingen ! Je kan eens komen kijken

www.creadiva.be


Ben benieuwd wat je ervan vind

Groetjes
diane

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart en zo leuk met al die foto's. Maar goed dat je kaart dan wat groter is geworden, zijn die foto's lekker goed te zien.

Groetjes en fijne paasdagen,
Henriëtte

Corrie zei

Wat een prachtige patchwork kaart Ghea, leuk gedaan met die foto's, daar zal je schoondochter zeker blij mee zijn

Fijne Paasdagen
Liefs Corrie

Joke zei

Wauw,Ghea wat een ontzettende leuke kaart in pachwork heb je gemaakt zeker met de foto's zo bijzonder.Een toppertje is het en heel persoonlijk ook voor jullie hele fijne Paasdagen en groetjes Joke

janieworkum zei

Wat heb je dat beeldschoon gemaakt. zo mooi met de foto's
groetjes Janie

Marian zei

Ziet er prachtig uit is toch weer eens heel wat anders. en leuk het oppassen
Groetjes

Erica ♥ zei

Op stille zaterdag laat jij ons een
prachtige kaart zien, wat leuk met
al die foto's, ik vind hem echt
super geworden !

Jij ook bedankt voor je bezoekjes op
mijn blog ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt zo Ghea, ik vind het werkelijk prachtig gedaan, en wat is ze toch een schatje Iefke.
Liefs van Anita

marion zei

leuk geworden, fijne paasdagen, liefs, Marion

nans'creablog zei

Heel leuk gecombineerd die foto's tussen het patchwork. Gaat je schoondochter zeker fantastisch vinden.

Fijn weekend.
Groetjes, Nans

Chantal zei

Wat een leuk idee zo! ( en lief )!
Mooi gemaakt hoor!

Fijne paasdagen

Groetjes chantal

Priskilla zei

Wat heb je dat leuk gedaan! Ik weet zeker dat je schoondochter er superblij mee is!
Een gezellig paasweekend!

Groetjes, Priskilla

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Ghea.


Liefs Riet.

Angelique zei

Mooi hoor Ghea! Te kleine foto's is ook niks! Zo komen ze perfect over. Leuk gedaan!
Liefs Angelique

Deborah zei

Prachtig!!! Formaat is volgens mij ideaal zo!
Fijn paasweekend, Deborah

Patricia Wanten zei

Wat is hier allemaal misgelopen, ik heb een hele boel kaarten gewoon gemist. Dat zal ik eens vlug rechtzetten. Deze kaart is knap en kleurrijk. Niet alleen omdat de kaart er leuk uitziet maar omdat er zo'n knappe kleindochter op staat.
- Bingo Deze paaslabel is schitterend. Fijne zachte kleuren en mooie details. Ik ben helemaal weg van de prenten van Janet en heb er ook net een kaart mee gemaakt.
-Bubbels Deze vrolijke jonge dame heeft leuke kleurtjes bij. Dat fleurt de boel een beetje op want dat zijn ze buiten vergeten.
- Vrolijk Pasen. Deze kaart is leuk maar voor mij het minst favoriet uit al je nieuwe creaties.
-Winter Wishes Deze vind ik helemaal OOOOOOOH en daar heb ik niets meer aan toe te voegen.
Denk dat ik nu helemaal bij ben en ik ben tevreden dat ik deze creaties toch nog heb gezien.
Ik ga nu stoppen want straks denk je dat je een boek aan het lezen bent.
Groetjes

Patricia

Margo zei

Hoi Ghea,Prachtige kaart heb je voor je schoondochter gemaakt leuk idee om zo de foto's van de kleine meid te gebruiken.Jij ook nog een fijne Pasen al is de eerste dag bijna om.groetjes Margo.

Noriko zei

Wat een leuke kaart met een persoonlijk tintje voor het Cards&scrap challengeblog.
Leuk gemaakt en bedankt voor het meedoen.

Groetjes Noriko

Tinie zei

Leuk gedaan, Ghea!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards&Scrap Challengeblog!
Groetjes Tinie

Hélène zei

Mooie patchwork creatie, en wat een geweldige fotoos!

Gezellig dat je meedoet met Cards & scraps

Groetjes Helene

Claudia zei

Mooie Creatie!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij cards & scrap Challengeblog.

Groetjes Claudia

Anja (scrappie) zei

Mooi hoor bedankt voor je deelname aan cards and scrap.

* Üla * zei

Wat heb jij een mooie en ontzettend lieve kaart gemaakt.
Leuk hoe je de opdracht ''Patchwork'' erin hebt verwerkt.
Bedankt dat je meedoet met de uitdaging van Cards & Scrap
Groetjes, Ula