maandag 25 maart 2013

Bubbels bubbels bubbels

                                               Vandaag mijn tweede kaartje
voor vandaag, er wordt gevraagt naar de kleur oranje en zie hier.....
Ik ga deze kaart posten bij:
http://freubeltjes637.blogspot.nl  gebruik de kleur oranje
http://dianagobert.blogspot.nl/ lente




Veel gezellige kleurtjes gebruikt uit een blokje van de boekenvoordeel spring 416657
De mal is van MD 6003/1001
Digi kan je vergroten en verkleinen net wat je zelf het leukste vind, deze is ingekleurd
met de copics. Wens iedereen een fijne middag en veel knutsel plezier en 
pfffff kom op met de LENTE!!!!!!!!!
Liefs Ghea

8 opmerkingen:

jolanda zei

mooi lente kaartje

Riet zei

Prachtig is die.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Wat een schatje Ghea, helemaal super is die geworden, wordt er helemaal vrolijk van.
Liefs van Anita

Gea zei

Hallo Ghea, wat een lief en mooi oranje kaartje is dat geworden.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge van het Freubelhonk van GeKi.

Groetjes Gea

Diana zei

Lastige kleur vind ik dat, dat oranje. Jij hebt er echter een prachtige, vrolijke kaart mee weten te maken, Super!!
Groetjes Diana.

esmee zei

een vrolijk kaartje

Kitty zei

Leuk kaartje heb je gemaakt en wat een mooi stempel heb je gebruikt.
Bedankt dat je mee doet met de challenge bij het Freubelhonk van GeKi.

Groetjes Kitty

Erica ♥ zei

Deze is ook heel erg leuk zeg en
vrolijk. Ik heb dat papier ook, ik
vind het ook super leuk !

Je hebt geloof ik nog niet mijn
blogpost van maandag gezien hè.. ? ;)

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl