maandag 11 maart 2013

met Kerst wens ik je.....

Hallo lieve blogmaatjes ik wil jullie hartelijk 
bedanken voor jullie reacties op mijn laatste post.
Verder heet ik mijn nieuwe volgers  WELKOM en hoop
dat we nog lang van elkaars creaties kunnen genieten.
Vanmorgen heb ik eindelijk een injectie gehad met 
Prednison tegen de pijn, en als het goed is moet ik morgen
of overmorgen verbetering voelen. Ik hoop dat het gaat 
werken want het is een pijnlijke injectie.......we wachten het af. 
Ik hou het kort want ik moet ik rustig aan doen dit kaartje doet mee bij:
http://christmaschallenges.blogspot.nl #62 sketch & stempel of digi
http://bruggetje.blogspot.nl  week 11






Het papier is van papermania Classic Christmas 6x6 paper pack
de sterren mal is van de boekenvoordeel....de stempel is een magnolia
en ingekleurd met de copics, ik heb het kaartje gespiegelt.
Ik wens iedereen een hele fijne week en ik hoop gauw weer regelmatig bij
jullie langs te komen.

Lieve groetjes van GHEA

25 opmerkingen:

Joke zei

Prachtige kerstkaart Ghea met mooi papier.Beterschap en hopelijk gaat de injectie gauw voor je werken.Groetjes Joke

Priskilla zei

Prachtig kaartje en leuke Tilde, deze heb ik nog niet gezien.

Groetjes, Priskilla

marion zei

Wauw wat supermooi, liefs, Marion

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
van harte beterschap, ik hoop dat deze injectie gaat werken, heel leuk is je kerstkaart geworden..super en die poncho van Iefke, had ik al bij Tineke gezien,maar wist natuurlijk niet dat die voor haar was..het staat haar echt schattig..liefs van Ans

janieworkum zei

Prachtige kerstkaart Ghea
groetjes janie

Jeannette zei

hoi Ghea, een schattig kaartje heb je gemaakt, inderdaad na een injectie kun je beter even voorzichtig zijn, je wilt natuurlijk wel dat die zijn werk goed doet, ik weet er alles van, mag half april weer voor pijnbestrijding, veel succes ermee en hopelijk merk je snel dat het werkt, groetjes Jeannette

Atelier Valerie © zei

Een mooi gemaakt kaartje dat past
met het gure weer van buiten!
Hopelijk gaat de pijn over na deze spuit.
Nog een knusse avond,
liefs Valerie ♥

Marian zei

Mooie kaart en beterschap
Groetjes

nelleke zei

Hoi Ghea,

Sterkte met je pols.
Heb zelf ook vaker injechties gehad in mijn vingergewrichtjes, en heb nu in èèn hand 3 ontstekingen....dus ik weet wat je meemaakt. Vaak helepen dat soort injecties heel goed...dus even doorbijten nog.

liefs,
Nelleke

Ellen zei

Mooi gedaan Ghea!
Liefs, Ellen

creatie's and stuff by jenneke zei

jemig ghea, dat is me nogal......ik kom je hier eerst eens een mega knufverkopen xxxx

en wat een pracht kaartje....maarre kijk nou uit xxx
lieve groet jenneke

jolanda zei

prachtig kaartje.
beterschap

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Ghea
Hopelijk heb je baat bij de injectie en ben je gauw pijn vrij.

Liefs Corrie

Elly zei

Een erg mooi kerstkaartje, prachtige kleuren!
Heel veel sterkte, ik hoop dat het helpt.

Groetjes Elly

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Ghea en hopelijk wordt de pijn vlug wat minder.

Groetjes,
Nans

Rianne Timmers zei

Nou dat is niet fijn een prednison injectie ik wens je veel sterkte en je kaartje is prachtig hoor.
Liefs Rianne

Margo zei

Prachtige kaart.Hoop dat je gauw baat van je spuit hebt.Beterschap groetjes Margo.

Patrice zei

't Is alweer een mooie kerst als die bij iemand op de mat valt...Super gedaan!
Grtjs Patrice

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Liefs, Marianne

Oma Nel zei

Ondanks de pijn zo een mooie kaart gemaakt petje af ik wens je heel veel beterschap groetjes Nel

Anita Meijer zei

Wat is je kerstkaart weer schitterend Ghea, ik vind het een plaatje super, ik hoop dat de injectie gaat helpen en verlichting zal geven. Sterkte meis.
Liefs van Anita

Wendy zei

Hoi Ghea, wat een leuke kerstkaart! Prachtig papier heb je gebruikt en wat een mooie kleuren! Leuke stempel ook!
Groetjes, Wendy

Lotte zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je mee doet met de challenge bij CCWS. Groetjes Lotte

Lotte zei

Wat een prachtige kaart. Leuk dat je mee doet met de challenge bij CCWS. Groetjes Lotte

Mieke zei

Leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge bij CCWS.

Groetjes Mieke