donderdag 14 maart 2013

Koester een mooi moment.....

Vandaag een simpel kaartje ik heb hem al een tijdje af maar kan hem
nergens plaatsen. De meeste site s waar ik aan mee doe is voor magnolia
stempels of digi s....tja zeg nu zelf dat is het geen van beiden.



Dit kaartje is jeugdsentiment, vooraan zit mijn dochter en achter haar staat haar
camping vriendje van toen Michael S.......wij hebben aan het einde van het jaar
de caravan verkocht, en hebben een vouwwagen gekocht en later weer verkocht.
En de vriendschap is later over gegaan. Maar nu bijna 25 jaar later komt ze weer bij
deze jongen over de vloer, hij is namelijk een van de vrienden van haar aanstaande
man Michael hoe leuk is dit, zijn vader vroeg of ik nog een fotootje van hun beiden
had en of ik deze wilde bij maken....dus zo gezegt zo gedaan 2x kleur binnenin en
1x sepia aan de buitenkant. Deze kaart doet mee bij:
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl gebruik vlinder op je kaart




Een vlinder een paar bloementjes een kantje en een hartje of wat...en klaar is Ghea
Ik hoop dat het zo goed is en anders heb ik een leuke kaart geplaats.
Wens iedereen een hele fijne dag.....en Adriana ik zal voor je kleinzoon bidden
zodat hij weer gauw op mag knappen......Liefs Ghea

30 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ah Ghea wat een schitterend kaartje, zo leuk met deze foto en dan het verhaaltje erbij, ik vind het helemaal super. Top weer meis.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Jij hebt ook al zo'n leuk verhaaltje, grappig, dat ze na zoveel jaren weer bij elkaar uit komen, leuk kaartje heb je gemaakt..liefs van Ans

Erica ♥ zei

Mooi kaartje heb je gemaakt, en wat
leuk dat je nog een oude foto had,
die staat erg leuk op je kaart ☺

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Nelly zei

Het verhaal achter de kaart maakt de kaart mooi.
Hele mooie foto mooi hart en fantastische tekst.

Groetjes Nelly

Joke zei

prachtige kaart Ghea ,leuk dat je dochter nu deze jongen nog ziet als vriend van haar aanstaande man.Mooie kleur van de kaart.Groetjes Joke

Patricia Wanten zei

Hoi Ghea, Ik heb het de laatste 10 dagen zo druk gehad dat ik al dat moois van jou heb gemist. Dus ik maak hier vlug een inhaalslag. Deze kaart vind ik leuk, veel prettiger om af te geven dan een foto in een omslag. De vorige, babykaart, die is prachtig. Ik lees dat je daar een beetje verliefd op bent, wel je bent niet alleen. En dan de kaart met oranje, prachtig gewoon. Zo'n mooie vrolijke kleuren en zo mooi ingekleurd. Oranje is ook geen makkelijke kleur om mee te werken. Zo nu ben ik weer helemaal bij, althans met jou blog toch. Zag je de Tweety kaart op mijn blog voor mijn dochter haar verjaardag?
Groetjes

Patricia

janieworkum zei

Wat een prachtig kaartje Ghea en leuk zo met die oude foto
groetjes Janie

nans'creablog zei

Wat een mooi kaartje Ghea. Van toeval gesproken hé. Ik heb juist bij Ans ook de melding achtergelaten dat de wereld toch klein is en deze reactie is bij jou ook van toepassing.

Groetjes,
Nans

creatie's and stuff by jenneke zei

prachtig verhaal zeg evenals je kaartje ♥♥ love it

lieve groet jenneke

Henriëtte zei

Leuke kaart en die foto er op is gaaf zeg. Leuk dat verhaal erbij.

Groetjes Henriëtte

Ellen zei

Prachtige kaart Ghea...mooi vintage!
Liefs, Ellen

Marieke zei

Wat een mooi, stijlvol kaartje zeg! Erg leuk gedaan.

Groetjes van Marieke

Priskilla zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Toevallig dat ze elkaar op zo'n manier weer tegen het lijf lopen, de wereld is soms klein!

Groetjes, Priskilla

Wilma zei

Hallo Ghea,
Wat een MOOI en LIEF kaartje is dit. Dit kaartje hoeft toch nergens aan mee te doen.....ik zou het zelf koesteren......zooooo MOOI.
Liefs Wilma ☺☺☺

Rianne Timmers zei

dit is toch wel echt een mooi kaartje en weer eens wat anders.
Liefs Rianne

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een dierbaar kaartje heb je ervan gemaakt en wat een pracht verhaal zit hierachter, beiden heel mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Jolanda zei

Hai Ghea fantastisch kaartje en ja dit is echt sentiment en dan te bedenken dat ze straks gaat trouwen hoe gek kan het leven soms lopen.

Liefs Jolanda

Diana zei

Wat gaaf Ghea! En wat een leuk verhaal, zo zie je maar weer hoe klein de wereld soms is.
Groetjes Diana

Marguerite zei

Wat een mooi verhaal.
Je kan dus prima echte foto's gebruiken op een kaart.
Groetjes Marguerite

Margo zei

Mooie kaart is het en leuk hoe je de foto met een harten mal hebt uitgesneden.en ja de wereld is toch wel klein dat ze elkaar zo weer hebben terug gevonden.groetjes Margo.

Marian zei

Wauw mooi verhaal en prachtig je kaart bewerkt
Groetjes

jolanda zei

prachtig kaartje

sjouks kaarten zei

Mooie kaart!
Bedankt voor het meedoen aan de challenge van kaartjes inspiratie!
Groetjes Sjoukje

Tessa en Anke zei

Schitterend kaartje
Fijn weekend
liefs Anke

Nicole zei

Geha wat ontzettend leuk om te lezen!! Tja, het wereldje is klein! Je kaart is ontzettend mooi!! Prachtig. Fijn weekend. Liefs, Nicole

Chantal zei

Prachtige kaart en erg leuk met die oude foto!!

Groetjes Chantal

Oma Nel zei

Hoi Ghea wat kan het toch raar lopen allemaal maar wel heel erg leuk net zo als je kaart die is ook erg leuk veel liefs weer Nel

Wendy zei

Wat een prachtige kaart Ghea! Ontzettend leuk met die foto erop en wat een goed verhaal, hoe kan het allemaal verlopen in het leven.
Groetjes, Wendy

Pop's Cards zei

Hi sweetie, this is just gorgeous, sorry I am late today hugs Pops x x x

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooi kaartje! En een leuk verhaal!! Ik hoop tijd te kunnen maken om een kaartje voor je candy te maken.. Leuk idee!
Lieve groetjes, Yvonne