woensdag 13 maart 2013

Hoera een jongetje.....

Goedenmiddag lieve maatjes vandaag gaat het al een stuk 
beter dan gisteren, ik zag dat er weer veel bloggers even
langs zijn geweest....DANK JULLIE WEL voor jullie berichtjes.
Vandaag heb ik mijn geboortekaartje afgemaakt, omdat ik gister 
avond mijn sketch vergat mee te nemen kon ik niet door. Bij de
kaartenuitdagingen kan je aan hele leuke dingen meedoen.....
maar vindt het altijd moeilijk terug te vinden omdat het altijd 
maar doorloopt. Ik hoop dat ik jullie niet voor je hoofd stoot,
maar misschien heb ik hier alleen last van dat kan natuurlijk ook.
Vanmorgen in mijn schriftje gekeken en zag dat het toch op deze
site moest zijn.....dus scrollen en scrollen en scrollen en jahoor
daar kwam hij voorbij. Schrok me rot er staat bijna een zelfde kaartje
op als dat ik had gemaakt ben al even bij Tineke langs geweest om
te zeggen dat ik hem niet na gemaakt heb maar helemaal zelf verzonnen.
Als je allebei op dit papier valt en je moet je eigen aan een sketch houden 
dan is het niet zo moeilijk om je kaartje op elkaar te laten lijken.....maar
ik plaats hem toch bij: 
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl  sketch en geboortekaartje 






Dit heb ik binnenin de kaart geplaatst.....het kaartje is voor een collega van mijn man.
Het papier is van Graphic 45 Little Darlings het is dubbelzijdig papier.....en weet
je achter alle stipjes- en ruitjes- en streepjes staan allemaal lieve koppies dus het
is best moeilijk om die weg te plakken tenminste dat vind ik.


En dan hieronder het plaatje in zijn geheel,



Ik ben er helemaal verliefd op, en jij?????
Fijne avond........Liefs Ghea

19 opmerkingen:

marion zei

wauw die is mooi geworden, prachtig kaartje, liefs, Marion

Marian zei

Wat een mooi geheel en inderdaad het papier is prachtig
Groetjes

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Schitterende babykaart is dit, prachtig papier en super afgewerkt..mijn complimenten..liefs van Ans

janieworkum zei

Wat een schitterend geboortekaartje, heel erg mooi
groetjes Janie

Tineke zei

Het is een schattig kaartje!!! Meid, er is toch niets aan de hand? Je hebt dezelfde gedachte gehad om dit papier te pakken. En deze plaatjes horen gewoon bij dit papier.
Groetjes Tineke

nans'creablog zei

Wat een mooi en lief babykaartje. Mooi papier en plaatje.

Groetjes,
Nans

Margo zei

Wauw wat een bjoetie!!!!echt super mooi.Gelukkig gaat het je wat beter met je arm.groetjes Margo.

Joke zei

Wauw,wat een plaatje van een kaart heb je gemaakt.Mooie details heb je in de kaart gebruikt.Groetjes Joke

Rianne Timmers zei

Een schitterend kaartje met heel mooi papier.
Liefs Rianne.

Priskilla zei

Prachtige kaart Ghea, tis een plaatje!

Groetjes, Priskilla

Nicole Maaksels en meer zei

Wat een kunstwerkje zeg! Ik vind het echt heel erg mooi!

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje Ghea!
liefs Rachel

Anita Meijer zei

Wauw wat een plaatje heb je gemaakt Ghea, ik vind hem superlief je kaartje. Echt een toppertje weer.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Zooo dat is nog eens een prachtige
kaart, wat mooi zeg, en zoveel
moois op te zien ☺

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Corrie zei

Wat een lief kaartje, heel erg mooi Ghea
Liefs Corrie

Liesbeth zei

Ik ben er ook helemaal fan van, maar ik heb ook hetzelfde papier gebruikt. Toch is hij weer totaal anders, ik vind hem top, bedankt voor je deelname bij de NKU.
gr. Liesbeth

Yvonne Bonkerk zei

hallo Ghea ,je hebt jezelf weer overtroffen. Wat is de babykaart mooi geworden,echt supper. Groetjes Yvonne

Marieke zei

Wow wat een gave stoere babykaart zeg! Erg gaaf, de sketch is ook erg leuk die je gebruikt heb!

Groetjes van Marieke

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Gefeliciteerd met je 1ste plek bij NKU..supermooi is je kaartje...
Liefs van Ans