dinsdag 12 maart 2013

Het is Lente.....

Vandaag kom ik weer een kaartje posten, ik hou het kort
Met dit gezellige kaartje wil ik meedoen bij:
http://decreatievezebra.blogspot.nl  Alles mag-Anything goes




Dit is een labelmal van MD ik heb er een lintje en een strikje opgedaan.
Met de tekststempel van harte gefeliciteerd..............
De vierkante mal is ook van MD  LR0234


Ik heb het afdrukje ingekleurd met de copics heel vaak als ik een stempeltje
heb gestempeld scan ik hem in om het te vergroten of te verkleinen dat vind
ik zo handig.......kan je tenminste zelf bepalen hoe groot je een afdrukje wil.
Soms is het groter net iets leuker of andersom natuurlijk.



Het papier komt uit een blokje van de boekenvoordeel 15x15 cm.
Het labeltje zit er boven in geschoven....zodat het strikje er leuk overheen valt.
Hier en daar wat stickels 4 roosjes en klaar is GHEA
Wens jullie heel veel kijk plezier en tot gauw maar weer.

LIEVE GROETJES VAN GHEA


24 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Ghea, ik vind hem helemaal super, wat is deze stempel toch leuk hé, heb hem ook al meerdere keren gebruikt en vervelen doet hij nooit. Wat betreft het inscannen grappig ik doe precies hetzelfde.
Liefs van Anita

creatie's and stuff by jenneke zei

voor mij is het een winnaar

lieve groet jenneke

janieworkum zei

Wat een leuke en vrolijke kaart en zo mooi gemaakt.
groetjes Janie

Jacomijn zei

Ook al zo'n leuke fris en fruitig kaartje!
Bedankt voor je deelname bij de creatieve zebra!
Groetjess Jacomijn

nans'creablog zei

Een mooie vrolijke kaart Ghea. Heel leuk plaatje ook.

Groetjes,
Nans

Cindy zei

Wat een gave kaart en heerlijke frisse kleuren! Ik vind je stempelafdrukje ook super! Groetjes, Cindy

Riet zei

Wat een prachtige kaart en tag Ghea.

Liefs Riet.

Henriëtte zei

Lekker vrolijke kaart Ghea en wat een dot van een stempel.

Groetjes Henriëtte

Erica ♥ zei

Wat een prachtig kaartje, lekker
vrolijk in deze kleuren en wat heb je
dat leuk gedaan met die label
erachter, super ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Margo zei

Vrolijke kaart,mooie kleuren.Leuk dat je de afdrukjes in scant is weer een tip die ik moet onthouden.groetjes Margo.

Oma Nel zei

wat een schatje is het weer en lekkere vrolijke kleuren het stempeltje is ook erg leuk en mooi gekleurd ik ga ook maar weer eens oefenen veel liefs Nel

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat een lekker vrolijk kaartje is dit,mooie kleurtjes en strikje..wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd en de glittertjes zijn ook super..liefs van Ans

Corrie zei

Wauwww Ghea
Ik word helemaal vrolijk van jou mooie kaart, wat een schatje zeg!!!
Liefs Corrie

Nicole Maaksels en meer zei

Mooi!

Tineke Bolleboom zei

Heerlijk zo,n voorjaars kaartje, zal de lente weer terug komen?
Ik hoop het voor ons want brrr, maar jouw kaartje straalt al warmte uit
Tineke

Priskilla zei

Prachtige kaart met van die vrolijke kleuren!

Groetjes, Priskilla

Inger zei

Oooooh so sweet and adorable!!! :)
Love it!

♥ Hugs, Inger

Rianne Timmers zei

Heel mooi kaartje met mooie mallen.
Liefs Rianne

Marian zei

Vind je kaart en label prachtig
Groetjes

Joke zei

prachtige kaart Ghea,mooie kleuren echte lente kleuren en het stempeltje wauw wat is ze prachtig.Met heel veel plezier naar je kaart gekeken.Groetjes Joke

Marianne zei

Ziet er geweldig uit.
Lieve groetjes Marianne

Nicole zei

Wat een plaatje Ghea. Echt beeldschoon. Liefs, Nicole

Wilma zei

Een HEERLIJK lentekaartje Ghea in hele MOOIE WARME kleuren.
Liefs Wilma ☺☺☺

Marieke zei

Wat een leuk, vrolijk kaartje zeg!
Wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd!

Groetjes van Marieke