dinsdag 19 maart 2013

Have your self a merry little Christmas

                              Hallo lieve blogmaatjes........                            
Eerst wil ik jullie bedanken voor alle reacties die jullie trouw
                            achter laten hier op mijn blog. 
Ik vind dit zo super en lees ze met heel veel plezier.
Dan nu mijn kaartje dat ik wil posten bij: 
http://christmaschallenges.blogspot.nl  challenge #64
gebruik sketch en digi of stempel





Het rondje rechts op de sketch daar heb ik een label met tekst van gemaakt.

Verder heb ik het plaatje ingekleurd met copics en een gelpen, en hier
en daar wat stickels star dust erop. Organza lintje twee restjes papier.
De brede strepen zijn behang.....





Zie hier onder het gehele kaartje....ik ben er heel tevreden over!!!!! 


Wens iedereen een hele fijne dag, ik ga mijn wekelijkse rondje doen.....even
naar mijn hobbywinkel een bakkie doen bij Tinie. En vanmiddag of vanavond
lekker knutselen met mijn vriendin en hobbymaatje Yvonne.
Laterrrrrrrrrrrrrrr            
Liefs Ghea


14 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
je kerstkaartje is weer super, mooi ingekleurd en afgewerkt..liefs van Ans

Nicole Maaksels en meer zei

Zo hee, jij bent mooi op tijd voor kerstmis hihi. Leuk kaartje!

Yvonne zei

Zo dat is weer een mooie. Een lief plaatje en mooi van kleur. Een feest plaatje voor de kerst.

Groetjes Yvonne

Joke zei

Prachtige kaart mooie kleuren en leuk het rondje label wat je in de kaart heb gebruikt met de tekst.Groetjes Joke

janieworkum zei

Je kerstkaart is prachtig. Je hebt heel leuk papier gebruikt.
groetjes Janie

jolanda zei

prachtig kaartje

Marian zei

Mooie kaart
Groetjes

Patricia Wanten zei

Ik geloof best dat je hier heel tevreden over bent want het is dan ook een super mooie kaart. Ook de ronde label is een goed idee, kan de ontvanger nadien mee inde boom hangen.
Groetjes

Patricia

nans'creablog zei

Dat heb je mooi gemaakt Ghea. Leuk papier en die slinger met lampjes is super.
Fijne knutselavond.

Groetjes,
Nans

Margo zei

Hoi Ghea,hier mag je ook wel tevreden over zijn vind hem ook heel mooi leuk met het ronde labeltje erbij.groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Wat een geweldig mooi kerstkaartje heb je weer gemaakt Ghea, ik vind hem prachtig. Heel veel knutselplezier vanavond met Yvonne.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Daar mag je zeker tevreden over zijn,
wat een mooie kaart, leuk ook dat je
behang hebt gebruikt ☺

Een gezellige avond gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Jolanda zei

Het is zeker een heel mooi kaartje weer geworden enne hoop dat je aan een kaartje toe bent gekomen vanavond:)

Liefs van Jolanda

Marieke zei

Wat een leuk kaartje zeg! Erg gaaf!
Leuke sketch en leuk dat label rechtsbovenin!

Groetjes van Marieke