zaterdag 2 maart 2013

Fijne Moederdag


Allemaal.....dank jullie wel voor de lieve berichtjes op mijn
vorige post....en welkom nieuwe volgers. Ik kom op het ogenblik
niet zovaak langs bij jullie, maar dat komt omdat ik een ont-
steking in mijn pols hebt. Het is nogal een branderig gevoel en het
trekt door naar de binnenkant van mijn elleboog. Mijn pillen
zijn op maar de pijn is erger terug gekomen dus moet ik weer terug
naar de huisarts dan zou ik een injectie krijgen we zien het wel.
Ik tik dus wel berichtjes maar nog minder dan normaal.....ik moet
keuzes maken en dat is moeilijk. Vandaag wil ik jullie een moeder-
dag tasje laten zien, de opdracht is van:
http://marianne9999.blogspot.nl maak een vaderdag of een moederdag
creatie & sketch & digi lees de voorwaarden.




Je kan bij Marianne de gratis tekst digi aanvragen om mee te doen met
een Moederdag of een Vaderdag creatie als je deze aanvraagt ga je een 
binding aan en beloof je een kaart te maken met deze tekst en sketch....




Ik ben in ieder geval ruim op tijd en vindt het een geweldige uitdaging
dank je wel voor de tekstdigi heel erg leuk. 


Ik heb een leuk voorjaarsblik gekocht daar kan je van alles in doen...badzout
of waxinelichtjes een mooie kaars lekkere chocolaadjes bloembolletjes je
kan het zo gek niet verzinnen of het past erin.....wens jullie heel veel succes
en ga even kijken en doe ook lekker mee.
Fijn weekend,


30 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Mooi tasje heb je gemaakt, Ghea. Leuke zachte kleuren en het papier is ook knap. De details maken het helemaal af. En je pols moet je maar laten rusten, wij lopen niet weg omdat je minder reageert op onze kaartjes. Gebruik de goede momenten maar om mooie dingen te creëren.
Groetjes

Patricia

Brigitte zei

Hoi Ghea vervelend van die pols. Ik (Leo, de man van Brigitte) heb zelf een ""Frozen Shoulder", dat is ook een soort onsteking van het schouderkapsel, dus ik weet ongeveer wat je doormaakt.Hoop dat het met die injectie een stuk beter gaat. Wel een leuke challenge trouwens, misschien ga ik wel meedoen. Je kaartje is schitterend. Groetjes Brigitte

Tineke Bolleboom zei

Wat ziet het er gezellig uit, ik heb de andere twee blikken uit die serie op tafel staan ,gezellig
Rustig aan met je pols,beterschap
Tineke

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Prachtig...is je Moederdag tasje, super ingekleurd, met hele mooie details..toppie..Liefs van Ans

nans'creablog zei

Wat een prachtig tasje heb je gemaakt Ghea. Hele mooie kleuren en de combinatie met de geponste vlindertjes en het DP papier is super. Hopelijk is je pols vlug terug in orde.

Fijn weekend.
Nans

Erica ♥ zei

Je bent er vroeg bij voor moederdag
maar waarom ook niet.
Het is een hele leuke creatie
geworden, erg vrolijk en gezellig ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst :)
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Henriëtte zei

Wat is je tasje prachtig geworden. Die heb je maar vast klaar.
Beterschap hoor met je pols.

Groetjes en fijn weekend,
Henriëtte

Marian zei

Jij bent vlug zeg en mooi bewerkt en prachtige tekst
Groetjes

jolanda zei

prachtige tas.
beterschap

Margo zei

Hoi Ghea,dat is niet zo goed om te horen met je pols.Rust maar goed er mee uit.Gaaf tasje heb je gemaakt en ja je bent er vroeg bij.Fijn weekend.groetjes Margo.

janieworkum zei

Wat een fantastische kaart Ghea, zo mooi
groetjes janie

Hanny zei

Mooie creatie weer, prachtig gemaakt. Nu maar eerst zorgen dat je weer helemaal beter bent, liefs Hanny♥

Anita Meijer zei

Wat vervelend dat je zo een last hebt van je pols Ghea, doe het maar rustig aan. Wauw wat een schitterend tasje heb je gemaakt, ik vind het helemaal super. Wat raar ik heb dit volgens mij helemaal gemist bij Marianne, ga toch maar eventjes kijken bij haar want lijkt me ook wel leuk om een moederdagkaartje of iets dergelijks te maken voor mijn lieve moeder. Die van jou is super gelukt. Heel veel sterkte met de pijn meis.
Liefs van Anita

Joke zei

Prachtige creatie heb je gemaakt in schitterende kleur.Beterschap met je arm.Groetjes Joke

Rianne Timmers zei

Heel veel sterkte met je pols je hebt toch een heel leuk tasje gemaakt.
Liefs Rianne

Jolara zei

super leuk liefs joyce
ps ik heb een leuke blogcandy

Marianne zei

Heel mooi gedaan Ghea.
Kan wel zien dat de bus de inspiratiebron was.
Dank je wel voor het meedoen aan mijn wedstrijd.
Groetjes Marianne

Cindy zei

Wat een schatje, heel mooi gedaan. Heel veel sterkte met je pols. Ik hoop dat het snel beter met je gaat! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Beterschap Ghea, lastig hoor een zere pols, maar de dokter kan je toch wel helpen?
Je hebt een prachtig tasje gemaakt, met héle mooie kleuren, je kan het maar af hebben toch?
Lieve groetjes Corrie

Riet zei

Wat een prachtig tasje Ghea.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een heel mooi moederdag cadeau! Prachtig gemaakt!! Beterschap met je pols. groetjes, Marlies

Marrie zei

Hallo Ghea,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt mooie kleurtjes heb je gebruikt.
En wat vervelend dat je zo last van je pols heb ik hoop dat er snel verbetering voor je komt tot dan doe het maar rustig aan.

lieve groetjes Marrie

marion zei

Wauw, schitterend, liefs, marion

Kim zei

Wat een prachtige creatie! Veel beterschap met je pols.
Groetjes Kim

Tessa en Anke zei

Wat super leuk gemaakt.
prachtig.
liefs Anke

Nicole zei

Wauw Ghea!!!! Eén woord: SCHITTEREND!! Liefs, Nicole

Patrice zei

Hé die Ghea... van polsen weet ik alles... zelf al aan beide polsen geopereerd. Het is de slijmbeurs die gaat ontsteken en blijkbaar een echte vrouwenkwaal. Er is een Homeopathisch middeltje dat je kan gaan nemen en dat (je moet het wel wat volhouden want werkt langzaam) geeft vaak goed resultaat + uitstel van opereren.. Het noemt "TRAUMEEL s". Dit even wat de doktersraad betreft hihihi... veel beterschap! En je tasje...het is zeer mooi gedaan meis.
Groetjes Patrice

Wilma zei

Hallo Ghea,
Omdat je een reactie hebt gegeven op mijn blog.....kon ik je blog vinden en ben ook meteen volgster geworden.
Ik zie het logo van "MOEDERS MOOISTE" staan. Dit is geen challenge, maar je mag er ten alle tijden aan meedoen.
Ik hoor het graag van je.
Dan je tasje.....het ziet er HEERLIJK FRIS uit.....ik hou van bloemen en van vlinders.....dus wat wil je nog meer.
Van ♥-e Beterschap gewenst.
Liefs Wilma ☺☺☺

Rema designs zei

Hoi ghea het ziet er weer prachtig uit sterkte met je pols

Groetjes Rebecca

Oma Nel zei

Hoi Ghea je bent toch niets verplicht als het niet gaat jammer even heel veel beterschap en je creatie is prachtig denk je maar lekker aan jezelf groetjes Nel