zaterdag 23 maart 2013

Christmas Cuddles.....

Goedemorgen blogmaatjes......vandaag weer eens het andere
uiterste, we gaan van de Pasen naar de Kerst. Ik wil met deze
kaart graag meedoen bij: 
http://magnoliachristmaschallenge.blogspot.nl  challenge #4
Sneeuwvlokken en een magnoliastempel








Het dt papier is van de Action patronen karton met glitter blokje 21 10,5x15cm
De snowflake is een pons van MS
En de mal is een nieuwe van MD Craftable CRT241
De takjes en de kerstster zijn ook van MD 
Stempel Christmas Cuddles....is ook van MD SF1118 stampfairy design




En hier het totaal plaatje


Het labeltje heb ik er tussen gestoken....wat Anita heeft met roze en blauw dat
heb ik met bordeauxrood en mosgroen, ik betrap me er zelf op dat ik heel vaak
voor deze kleur kies. Verder heet ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom.
Een fijn knutsel weekend toegewenst....als je niet naar buiten moet blijf dan
maar lekker binnen bij de kachel zou ik zeggen.


21 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kerstkaart, gaaf in de paars tinten
groetjes Janie

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Ghea
die mal doet het echt geweldig

Fijn weekend
Groetjes Corrie

Joke zei

Wauw,prachtige kerstkaart Ghea.Mooie kleuren heb je voor je kaart gebruikt.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Alweer een hele mooie kaart Ghea. Super die nieuwe mal van MD.

Groetjes,
Nans

Henriëtte zei

Prachtige kaart hoor Ghea, mooi toch die kleuren en ik denk dat iedereen wel het meest de favoriete kleuren gebruikt.
Handig om tussendoor kerstkaarten te maken, hoef je er aan het eind van het jaar niet meer zo'n berg.

Groetjes en fijn weekend,
Henriëtte

Plony zei

Super gedaan hoor Ghea en deze kleurencombi is prachtig. Zo hebben we allemaal onze voorkeur en dat is nou juist zo leuk.
Dankjewel voor deelname bij MCC, fijn weekend en liefs van Plony.

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Heel mooi is je kerstkaart geworden, super ingekleurd, mooie kleuren,ja iedereen heeft toch wel zijn favoriete kleuren... weer mooi...
Liefs van Ans

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een toppertje van een kerstkaart gemaakt Ghea en hou jij het maar lekker bij je lievelingskleurtjes bordeauxrood en groen want het straalt er inderdaad van af dat je dit zo mooi vindt, echt super is die.
Liefs van Anita

Ellen zei

Prachtige kaart Ghea.
Liefs, Ellen

Femmy zei

Schitterend Gea!
Liefs Femmy

Riet zei

Een prachtige kaart Ghea.

Liefs Riet.

Dina zei

prachtige kaart bedankt voor je deelname bij MCC

Margo zei

Prachtige kaart.,mooie kleuren.groetjes Margo.

martina's kaartjes zei

wat een top kaartje ! heel erg mooi ! de kleurtjes passen ook heel erg geod bij elkaart ! geslaagd hoor
grtjs, martina
x

Priskilla zei

Wat een prachtig kaartje, mooie kleuren!

Groetjes, Priskilla

Nicole zei

Wat een mooie kerstkaart!! Mooie kleuren ook! Fijne zondag. Liefs, Nicole

Elly zei

Volgens mij hebben veel mensen dat, een kleur voorkeur.je kaart is prachtig geworden, heel mooi bewerkt.

Groetjes Elly

Angélique zei

Heel lief! Mooi gemaakt!

jolanda zei

prachtig kaartje

*~Patries~* zei

Heel leuk kaartje hoor

Bedankt voor je deelname bij MCC

Veel liefs,
Patricia