zondag 10 februari 2013

Valentijns TAG......

Goedenmiddag......alweer 10 februari vandaag wat vliegt de tijd,
Voordat ik begin wil ik Nans- Erica- Janie- Chantal- Fenneke en
als laatste Myriam hartelijk welkom heten, leuk dat jullie mij gaan
volgen zo kunnen we inspiratie bij elkaar opdoen.
Dan nu mijn kaartje voor Valentijnsdag, en ik ga haar posten bij:
http://kreatejadt.blogspot.nl  Maak een Valentijnscreatie geen kaart




De roze kaart staat er alleen maar achter om een foto te maken, zoals je kunt
zien heb ik er een sneetje in gesneden zodat mijn tag blijft staan........wat heb
ik gebruikt:
Heart to Heart Lace Doily DL106 Cheerylynn, evenals de swirl
Aan de bovenkant van het hart de Lin en Lene hoekframe 1201/0012
een magnolia stempel ingekleurd met de copics
en een briefkaart clear stamp CS0858 van MD
verder wat bloementjes en kraaltjes met glitter erop.....een vlinder
kant en paars tja wat is het kant lint geef het maar een naam ik ben er
best tevreden over.


Wens iedereen die de griep heeft van harte beterschap toe,





17 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een schatje! Heel leuk gedaan, knap werk!

Marian zei

Wat een prachtige kaart mooi zo de kleuren
Groetjes

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,

je kaartje ziet er super uit..mooie kleuren..weer prachtig gedaan..

Liefs van Ans

Leonie zei

Super mooi gemaakt!
Ik vind de briefkaart stempel echt helemaal te gek!

Groetjes Leonie

Hanny zei

Hij is prachtig gemaakt!
liefs Hanny♥

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig Valentijnskaartje! Leuk dat je mee doet aan de challenge van Krea TeJa.
Groetjes van Jacqueline

marion zei

Wat een beeldig kaartje, liefs, Marion

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Ghea, ik vind het er super uitzien, helemaal top weer. Mooie kleur ook.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart, erg mooi met de paarse tinten.
groetjes janie

Margo zei

Mooie hart tag. prachtige kleur.groetjes Margo.

Chantal zei

Leuk gedaan! Ook leuk dat het een andere kleur dan rood is!
Mooi gemaakt.

groetjes Chantal

Jolara zei

super leuke tag liefs joyce

Joke zei

Prachtig hart in mooie kleur heb je gemaakt.Groetjes Joke

Corrie zei

Wat een prachtige creatie Ghea
het blijft een mooie mal

liefs Corrie

Corrie zei

Mooi gemaakt Ghea, wat een schitterende kleuren, een prachtige creatie.
Lieve groetjes Corrie

nans'creablog zei

Je kaartje is prachtig Ghea. Ik vind de kleur super.

Groetjes,
Nans

Marieke zei

Wat een gaaf hart Ghea! Erg leuk gedaan!
Wat is die postcard stempel gaf zeg, gelijk op mijn verlanglijstje gezet!

Groetjes van Marieke