dinsdag 5 februari 2013

Valentijn

Goedenavond......

Dit is vandaag mijn tweede kaartje dat ik kom posten....en
deze keer doe ik voor het eerst mee bij de NKU.
Ik was natuurlijk alweer vergeten dat er een nederlandse tekst
op moest, dus ik stempel doodleuk you make me smile, wat ik
natuurlijk weer moest verwijderen anders kon ik niet meedoen,
en daar doe je het toch voor. De sketch dit keer gemaakt door
Liesbeth vind ik heel erg mooi.......en hier komt hij dan.


Deze kaart doet dus mee bij:
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/ sketch en nederlandse tekst
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/ # 12   Valentijnskaart



Op de achtergrond de schitterende mal van Lin en Lene 1201/0054 
Het stempelafdrukje is van Magnolia en ingekleurd met de copics.
De mal is van Nellie Snellen en het papier komt uit een blokje.



Dit is de laatste foto, wens jullie een hele fijne avond, en iedereen die al op mijn 
vorige post hebben gereageerd hartelijk bedankt, het is heerlijk om al de lieve
berichtjes te lezen.....!!!!!

En pas op het kan glad worden in het westen vanavond, dus als je nog weg moet
PAS OP!!!!!!

Liefs Ghea

25 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,

Dit kaartje is ook weer leuk geworden, lekker veel er op..mooie kleuren..LIEFFFF..

Liefs van Ans

Leonie zei

Weer een prachtige kaart!
Wat een mooie kleuren!

Groetjes Leonie

Liesbeth zei

Wat een mooi en vrolijk kaartje heb je gemaakt Ghea, bedankt voor het meedoen bij de NKU, groetjes Liesbeth

Henriëtte zei

Wat een leuke kaarten heb je vandaag gepost Ghea.

Groetjes Henriëtte

marion zei

Wat een mooie kaart en leuke, lieve kleurtjes. Leuk die glitter op de bloemen, liefs, Marion

Joke zei

Wat een mooie kaart.Lieve kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Ghea.

Liefs Riet.

Brigitte zei

wat een mooi kaartjes
groetjes brigitte

Anita Meijer zei

Wat is die super geworden Ghea, ik vind het een plaatje. Gelukkig kwam je er nog op tijd achter dat het een Nederlandse tekst moest zijn.
Liefs van Anita

Patricia Wanten zei

Als ik me niet vergis was ik hier daarnet ook. Jij bent goed bezig, zegen ze dan. Dit is een zeer vrolijk kaartje, met leuke kleuren. De glitter op de bloemen geeft ook een mooi effect.
Groetjes

Patricia

Marian zei

Een mooie kaart weer Groetjes

Margo zei

Wauw Ghea wat een mooi kaartje en lieve kleurtjes veel succes met de challenge. groetjes Margo.

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje Ghea!
groetjes Rachel

Hanny zei

mooie kaart en prachtige kleuren gebruikt,
liefs Hanny♥

Plony zei

Superssss....wat een lieverdje en zo schattig met lieve kleurtjes, mooie papiertjes en een dotje van een stempeltje......Helemaal gaaf!!!!!
Liefs Plony.

Corrie zei

Hallo Ghea, het is even geleden dat je iets van mij hoorde, maar ik wil je even laten weten dat je een prachtige kaart hebt gemaakt met het thema Valentijn, je kaart ziet er weer schitterend uit.
Lieve groetjes Corrie

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

nelleke zei

Hoi hoi,

Wat een lieve kaart, heel vrolijk al die kleurtjes bij elkaar.

fijne dag,

liefs
Nelleke

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Astrid zei

Een schitterende kaart Ghea !

liefs Astrid

Chantal zei

Hoi Ghea,

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog, én dat je volger geworden bent( moet nog ff uitvinden hoe ik het beste volgers kan vinden :) )
Ik ben meteen volger van jouw blog geworden en wil je meteen mijn complimenten geven.
Wat maak je een mooie creaties!

Ook deze valantijnkaart vindt ik er prachtig uit zien!

Groetjes Chantal

Nicole zei

Oooohhhh Ghea wat een lieverdje!! Liefs, Nicole

Heleen zei

Hoi Ghea,
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

Caroline zei

Hoi Ghea,
Erg leuk kaartje heb je gemaakt voor de Challenge van HobbyVision. Lekker vrolijke kleurtjes! Veel succes. Groetjes, Caroline

nans'creablog zei

Hallo Ghea,
Ik heb ook even op jouw blog rondgekeken en mijn complimenten hoor. Je maakt prachtige kaarten.
Ik heb me dan ook aangemeld als volger.

Fijn weekend.
Nans