maandag 25 februari 2013

Sweet Sixteen

Goedemorgen lieve blogvriendinnen, ik kom vandaag
even snel een kaartje posten bij:
http://krea2day.blogspot.nl maak een easelkaart



Dit is het label wat er tussen wordt geschoven, er blijft dan de letter A zichtbaar
de A van de afzender, maar ook de A van de jarige Annelotte die 2 april 16 wordt.



De onderkant van de easelkaart het rode bewerkte papier komt uit een blokje
van de Action patronen karton nr 5, het gestreepte papier ooit eens van mijn
tante gehad, een paar roosjes erop een lintje en viltenbloementjes.
De gebruikte mallen zijn van MD. 



Ik hoop dat jullie haar leuk vinden, wens iedereen een fijne dag ....en dan
wil ik Ine heel hartelijk welkom heten zij gaat op dezelfde dag trouwen als 
mijn dochter....hoe leuk is dat!!!!!




16 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
heel lief kaartje heb je gemaakt voor een Sweet Sixteen, afdrukje mooi ingekleurd en super afgewerkt...

Liefs van Ans

jolanda zei

mooie kaart

Henriëtte zei

Mooie kaart Ghea.

Groetjes Henriëtte

marion zei

Wat mooi gemaakt, liefs, Marion

Hanny zei

Wat leuk gemaakt en die tag met die A is mooi bedacht,
liefs Hanny♥
p.s. ik heb ook een dochter die dit jaar gaat trouwen, spannend he?

creatie's and stuff by jenneke zei

zooooooooooooooooooooo zeg die heb je weer prachtig gemaakt ♥

lieve groet jenneke

Erica ♥ zei

Je hebt een leuke easel kaart gemaakt
hoor, leuk gedaan met dat label
erachter.
Ik zit eigenlijk je blog te lezen en
bekijken en plots zie ik je berichtje
bij mij hihi leuk hoor.

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤

janieworkum zei

Wat een beeldige kaart Ghea, , prachtige kleuren gebruikt. dat vinden ze wel leuk op hun 16e.
groetjes Janie

nans'creablog zei

Mooie easel heb je gemaakt Ghea. Die gaat zeker in de smaak vallen.

Groetjes,
Nans

Joke zei

Prachtige easelkaart in schitterende kleuren.Groetjes Joke

Astrid zei

Wat een schittrende kaart Ghea, prachtig !

liefs Astrid

Corrie zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de 16 jarige, daar zal ze zeker blij mee zijn
Liefs Corrie

Corrie zei

Hallo Ghea, wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt, de label vind ik ook schitterend, je hebt er héle mooie kleuren voor gebruikt.
Lieve groetjes Corrie

Brigitte zei

mooi gedaan
groetjes brigitte

Anita Meijer zei

Wauw Ghea wat is die prachtig geworden je easelkaart, ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

Patricia Wanten zei

Mooie kaart Ghea, echt iets dat een 16 jarige wil krijgen. Mooie kleuren en leuke details.

Groetjes

Patricia