vrijdag 22 februari 2013

Seasons Greetings

He he kan eindelijk mijn kaartje plaatsen, de was is gestreken en
de volgende staat alweer klaar om op gehangen te worden.....
Vanmorgen mijn ouders geholpen in de huishouding en gisteren
was het weer Iefke dag, ze gaat nu eindelijk een paar stapjes
zelfstandig lopen....haar pappa deed dit al met zijn verjaardag en
haar tante Sabrina al met 10 maanden, maar alles komt wanneer
ze eraan toe zijn zullen we maar denken. Dan nu mijn kaartje deze
ga ik posten bij:
http://magnoliachristmaschallenge.blogspot.nl/  n.a.v sketch & magnolia







Het papier is van de Action- Magnolia- en DCWV TheCchristmas Combo Stack
Vintage Borders van Joy 6002/0162
En een Magnolia stempel ingekleurd met de Copics


Het bloemetje is een pons met een roosje erin.



Ik heet Nicole welkom op mijn blog.....zij gaat binnenkort Woezel en Pip
speldjes haken voor mijn kleindochter Iefke, ik zag bij haar zulke leuke
Nijntjes haarclips was er meteen verliefd op.....dank je wel Nicole. Dan wil 
ik jullie heel hartelijk bedanken voor het langs komen op mijn blog xxx 
En wens jullie een heel gezellig weekend toe....en voor iedereen die onder
de wol ligt BETERSCHAP dames/




25 opmerkingen:

Brigitte zei

wat een lief kaartje ghea
groetjes brigitte

marion zei

Wat een schatje, liefs, Marion

Henriëtte zei

Een hele gezellige kerstkaart.

Groetjes Henriëtte

jolanda zei

prachtig kaartje

Tineke Bolleboom zei

Lieve kaart, alvast lekker vooruit werken
Fijn weekend!
Tineke
bollies53.blogspot.com

nans'creablog zei

Het is een prachtige kaart Ghea. Heb je er weer eentje extra in voorraad.

Groetjes,
Nans

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt, mooi ingekleurd..super gedaan...

Liefs van Ans

Marian zei

Gezellige en mooie kaart
Groetjes

Rianne Timmers zei

Je hebt er weer een gezellig kerstkaartje van gemaakt.
Liefs Rianne

janieworkum zei

Wat een beeldige kaart Ghea
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Ghea, ik vind hem prachtig. Wat leuk dat Iefke wat stapjes gaat zetten, is altijd zo mooi om ze te zien waggelen. Ben benieuwd naar de gehaakte haarspeldjes die Nicole gaat maken, leuk.
Liefs van Anita

Joke zei

Prachtige kerstkaart.Groetjes Joke

Nellie zei

Heel mooi kaartje Ghea in deze vrolijke kleuren.
Lieve groetjes Nellie

Patricia Wanten zei

Hoi Ghea, de deze is net vanonder de wol vandaan en ben blij dat ik al dat moois weer kan komen bewonderen. Deze kaart is wel super leuk. Duidelijk Magnolia maar toch niet zo overdreven aanwezig. Leuke details, knap.
De vorige kaarten zijn,ook knap, vooral de kerstkaart met de magnolia vind ik super mooi ingekleurd.
Fijn weekend

Groetjes
Patricia

Corrie zei

Ik vind je kaart prachtig Ghea, met deze kou buiten is het heerlijk om met een kopje thee een kerstkaart te maken toch?
Ik ben wel benieuwd hoe de Woezel en Pip speldjes er uit komen te zien.
Lieve groetjes Corrie

Hanny zei

OO de eerste zelfstandige stapjes, zo grappig zoals kindjes zo met kromme beentjes lopen dan hihi, schattig. en ja, ieder kind doet het wanneer het zijn of haar tijd is.
Je kaart is weer erg mooi,prachtig ingekleurd en mooie kleuren gebruikt.
liefs Hanny♥

Viera zei

leuke kaart Viera

Oma Nel zei

had het weer even druk op mijn manier maar wat een pracht kaarten heb je weer gemaakt en zoals je al hebt gezien ben ik nog steeds erg blij met mijn markers heel veel liefs Nel

Plony zei

Hoi Ghea, wat een geweldig kaartje heb je gemaakt voor de challenge bij MCC. Leuk hoe je de sketch naar je eigen hand hebt gezet en de kleuren hoefden niet persé in het rood/groen maar het is er een prachtig kaartje mee geworden. Ik denk dat jij 2 challenges door elkaar hebt gehaald, hihihi maar dat doet er helemaal niet toe.
Succes met de challenge, liefs van Plony.

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kerstkaartje Ghea! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

Tessa en Anke zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
Je vroeg naar kaartjes van Tessa.
Inderdaad maakt ze op dit moment niet veel kaartjes. Ze heeft het erg druk met school en werk en het komt er vaak niet van. Best wel jammer.
Deze week heeft ze vakantie dus misschien ........
liefs Anke

*~Patries~* zei

Heel leuk kaartje zeg

Bedankt voor je deelname bij MCC

Veel liefs
Patricia

Jolanda zei

Een schitterend kaartje weer van jouw hand en ja meid die stress is maar niks hoor zo op het eind dus voorwerken is al lekker voor genieten toch?

Liefs van Jolanda

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een schitterend kaartje in deze echte kerstkleuren.
Wat leuk dat er speldjes voor je kleindochter gemaakt worden, wat zal ze stralen als die in haar haar zitten.

Lieve groetjes
Danoesja

Nicole zei

Heel mooi zo in traditioneel rood en groen. Prachtig!! Liefs, Nicole