maandag 11 februari 2013

kerst


Hallo lieve volgers ik ben weer eens aan de late kant met mijn kaartje.
maar het was in ene even druk hier in huis. Onverwachts kwam mijn
dochter langs, en zeg nou zelf dan kan je niet doorgaan met het afmaken
van je kerstkaartje. Toen zij weg was even gauw mijn kaartje afgemaakt
en op de foto gezet meer tijd had ik niet, want toen moesten wij naar de
crematie van onze overbuurman.....daarna wat drinken gezellig met een
paar familieleden en de buurtjes uit de straat en even bij geklets, het is goed
zo, buurman wilde al 4 jaar niet meer, want toen overleed zijn Lena en nu
mag hij weer naar haar toe hoe mooi is dat.
Dan nu mijn kaartje ik wil haar graag posten bij:



http://christmaschallenges.blogspot.nl with a twist  





Groetjes Ghea



29 opmerkingen:

jolanda zei

wow wat een mooie kerstkaart

Jeannette zei

hoi Ghea, wat een superlief kaartje met een net zo schattig plaatje, groetjes Jeannette

Henriëtte zei

Wat een leuke.


Groetjes Henriëtte

Atelier Valerie © zei

Een echt mooi winters kaartje met het wit van buiten is het precies nog december, liefs Valerie ♥

Joke zei

Mooie kerstkaart.Groetjes Joke

Angélique zei

Wat een schatje weer!

Margo zei

Hoi Ghea,mooie kerstkaart heb je weer gemaakt.heel gaaf de stipjes op haar jurk en muts.groetjes Margo.

Corrie zei

Wat een mooie kaart Ghea
groetjes Corrie

marion zei

Wat een mooi kaartje, liefs, Marion

Ans Gilbert zei

hoi Ghea,
Leuke kerstkaart heb je gemaakt..lief afdrukje, mooie mal en papier..toppie...

Liefs van Ans

Cindy zei

Wat een schatje, echt heel gaaf! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Je hebt weer een beauty van een kerstkaart gemaakt Ghea, ik lees dat je een druk baasje bent, maar je bent toch nog op tijd om met deze prachtige kaart mee te doen bij de CCWS, ik ga voor je duimen ik vind hem prachtig.
Lieve groetjes Corrie

Plony zei

Ik heb gisteren meerdere malen geprobeerd een reaktie achter te laten bij je schattige paarse kaartje maar dat lukte maar niet.....nu dan in de herkansing en ook mijn complimenten voor je kerstkaartje want ook dit is weer een lieverdje. Goed bezig meis!
Liefs Plony.

Oma Nel zei

je bent maar druk bezig zie ik je kerstkaart vind ik erg mooi maar de tag ervoor vind ik ook gaaf groetjes |Nel

Rianne Timmers zei

dat heb je mooi gedaan met die mal en ook zo mooi ingekleurd echt topie hoor.
liefs Rianne

Brigitte zei

wat is dat mooi
groetjes brigitte

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend weer Ghea je kerstkaart, ik vind het weer een toppertje. Als iemand inderdaad echt niet meer wil en het liefst naar zijn geliefde gaat, is het inderdaad mooi, als je dat tenminste zo kan zeggen. Mijn opa en oma zijn al heel lang overleden, maar toen mijn opa plotseling overleed was mijn oma zo verdrietig dat zij 6 maanden na hem gestorven, heel moeilijk voor de nabestaanden maar wij zeggen nu nog steeds wat was het fijn dat ze weer bij opa kon zijn want die deden werkelijk alles saampies.
Liefs van Anita

Jolanda zei

Ghea, wat een mooi kerstkaart heb je gemaakt, super gekleurd!!! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van CCWS

Hanny zei

Wat een prachtige kerstkaart. Lief afdrukje en zo mooi ingekleurd.
Soms is het fijn dat je na een crematie nog een gezellige tijd kunt hebben om wat bij te kletsen. In dit geval kan ik me indenken dat er natuurlijk wel verdriet is maar dat het ook goed is als leven lijden wordt. Het is dan goed zo en hij is bij zijn dierbare.
Liefs Hanny♥♥

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een lekker vrolijk kerstkaartje, en je valentijns tag is ook beeldschoon.

Lieve groetjes
Danoesja

Carol zei

A beautiful card Ghea. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

Nicole zei

Heel mooi Ghea!! Liefs, Nicole

Yvonne Bonkerk zei

Je hebt het weer voor elkaar wat een mooie kerstkaart ,je gaat lekker op naar de volgende uitdaging. Doei yvonne

Linda Timpers zei

Mooie kaarten maak je hoor ben maar gelijk even volger van je geworden.

Groetjes Linda

Linda Timpers zei

Nou Ghea...nu is het wel gelukt hoor ik sta er bij nu kan ik niks meer missen haha !!!

Groetjes Linda

Wendy zei

Prachtig gedaan Ghea! Wat een mooie kaart, alles past perfect bij elkaar!
Groetjes, Wendy

Marian zei

Wat een prachtige creatie weer
Groetjes marian

kaartenscrappenenzo zei

Hallo Ghea

wat een prachtige kerstkaart is dit !

liefs Danny

Marieke zei

Wat een prachtige kerstkaart! Leuke sketch en mooi designpapier heb je gebruikt!

Groetjes van Marieke