dinsdag 5 februari 2013

je bent een ENGEL.....

Hallo Fenneke en Myriam leuk dat jullie mij gaan volgen,
ik hoop dat we veel inspiratie met elkaar kunnen delen.
Dan nu op de valreep even een kaartje posten ik heb
nog 1 uur en 40 minuten of zoiets dus gaan met die banaan.....
http://christmaschallenges.blogspot.nl/  sketh & digi of stempel
http://magnoliachristmaschallenge.blogspot.nl/ gebruik magnolia
stempel-Alles mag/Anything Goes.





Ik vind het een hele leuke sketch, ik heb een stempel van magnolia gebruikt
en ingekleurd met de copics.



Het papier is van DCWV  the Christmas Combo stack ik heb dit blok
al een jaartje of 3 in mijn bezit en vindt het nog net zo mooi als dat ik het kocht.
Laat maar horen wat jullie er van vinden, dan ga ik haar gauw posten en 
daarna lekker knutselen met mijn vriendin Yvonne.

GROETJES......Ghea

15 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Een pracht kaartje, mooie ingekleurd!
Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Je kerstkaartje is prachtig, mooi ingekleurd..super papier..MOOI...

Liefs van Ans

Marguerite zei

Wacht zelf nog heel even met de kerstkaartjes maar als ik jou kaartje zo zie gaat het toch kriebelen. Zo maar even tussen mijn afdrukjes gaan kijken en stiekum toch...
Ook kijken naar een plaatje voor een trouwkaartje, want ja dat moet natuurlijk ook nog gemaakt worden.
Groetjes Marguerite

Tineke Bolleboom zei

Mooi gedaan hoor, ik kijk al weer uit naar e volgende!
Tineke
bollies53.blogspot.com

Chantal zei

Wat een schitterende kaart Ghea! Bedankt voor je deelname aan CCWS-sketch! Lieve groetjes, Chantal

Joke zei

Mooie kerstkaart en schitterend ingekleurd.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Het is weer een plaatje geworden Ghea, super. Is inderdaad heel mooi papier. Heel veel knutselplezier met Yvonne.
Liefs van Anita

Jolanda zei

Ghea, wat een schitterende kaart heb je gemaakt met de sketch van CCWS, erg mooi gekleurd ook zeg! Super. Bedankt voor je deelname weer hoor!

creatie's and stuff by jenneke zei

als ik hier kom kijken is het gewoon altijd prachtig ♥

lieve groet jenneke

Patricia Wanten zei

Als dit en haastklus is , valt er niks van te merken. Mooie kaart, en Tilda is mooi ingekleurd terwijl rood kleuren niet gemakkelijk is. Leuk dat je samen met een vriendin kan knutselen, In mijn vriendenkring is er niemand die deze hobby deelt.
Groetjes

Patricia

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Margo zei

Prachtige kaart mooi papier en dat heb je al 3 jaar????moet je vaker gebruiken vind het mooi papier.veel plezier met het frutselen met je vriendin.groetjes Margo.

JOKE zei

Heel leuk kerstkaartje in de traditionele kleuren....prachtig!!!
En geweldig dat je met onze eerste MCC-challenge meedoet!!!
liefs Joke

Dina zei

een prachtige kerstkaart bedankt voor e delname bij MCC

*~Patries~* zei

Leuk kaartje zeg :)

Bedankt voor je deelname bij MCC

Veel liefs,
Patricia