woensdag 20 februari 2013

Ik denk aan je......

Hallo lieve blogvriendinnen allemaal weer heer hartelijk bedankt
voor je leuke reacties op mijn vorige kaart, dit jaar zullen jullie
regelmatig een kerstkaart voorbij zien komen....Als het aan mij
ligt iedere week wel eentje zodat ik geen gestress aan het einde
van het jaar heb. Maar vandaag is het weer de beurt aan een gezellige
bloemenkaart, want dat is het thema deze keer bij:

http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/ thema bloemen



Allemaal restjes papier gebruikt waarom ik altijd papier koop ik weet het
niet hoor, ja eigenlijk weet ik het donders goed hebbe hebbe hebbe....je
ziet altijd wel weer iets wat je nog kan gebruiken terwijl je kasten al uit puilen.
Helaas het is niet anders....daarom koop ik vaak met mijn vriendin samen papier
en delen we het door twee en soms ook door drie. Bijvoorbeeld de blokjes van
de Action ze zijn vaak 1.59 voor veel mensen ook nog veel geld hoor....maar
dan koop ik twee blokjes en zij ook en dan hebbeb we er samen toch vier
misschien een leuk idee om dit ook te doen of een ander groot blok of zo
moeten de vellen er wel dubbel inzitten natuurlijk.





De mal aan de zijkant is van Joy 6002/0149  en vintage border 6002/0162 verknipt
Voor de rest kant en klare bloementjes gebruikt
een tekststempeltje en natuurlijk een magnolia
de mal aan de linkerkant is een creatable van MD
Verder wens ik jullie een hele fijne avond en tot laterrrrrrrrr






24 opmerkingen:

janieworkum zei

Prachtige kaart Ghea
groetjes Janie

creatie's and stuff by jenneke zei

♥♥♥ prachtig zeg met al die bloemen het maakt het tot een gezellige kaart

lieve groet jenneke

Henriëtte zei

Lekker vrolijke kaart Ghea enne......heel herkenbaar hoor al dat papier op voorraad. Volgens mij hoef ik niets te kopen tot ik ruim 100 ben hahaha.

Groetjes Henriëtte

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat mooi gedaan..het is een fleurig boeket..leuk..en dat papier, ik vind van mezelf dat ik een papiertic heb..jij ook dan ???
hihi..liefs van Ans

Joke zei

Prachtige kaart en schitterende bloemen.Groetjes Joke

Hanny zei

Mooi kaart en lekker vrolijk met al die bloemen, leuk gedaan.
liefs Hanny♥

Corrie zei

Wauw Ghea, mooie kaart heb je gemaakt, erg hè dat verzamelen, ik deel ook dikwijls met Cindy, het loopt soms de spuigaten uit, zoveel papier hebben we.Het is inderdaad wel hebzucht.
Je hebt gelijk dat je eens wat restjes hebt gebruikt, het komt allemaal prachtig bij elkaar uit, je hebt een prachtige kaart gemaakt.
Lieve groetjes Corrie

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Ghea. Mooie bloemen heb je gebruikt. Leuk dat je zo je papier kan delen met een vriendin.

Fijne avond nog.
Groetjes, Nans

Elly zei

Ik denk dat we dat allemaal wel herkennen, het papier verzamelen :-).
Je kaartje is erg mooi geworden, een mooie bloemengroep.

Groetjes Elly

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

Corrie zei

Wauwww wat een prachtig kaartje Ghea!!!
Liefs Corrie

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Prachtige bloemen! groetjes, Marlies

Heleen zei

Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
Lieve groetjes, Heleen

Margo zei

Wat een vrolijke kaart Ghea,mooi met de bloemen erbij.groetjes Margo.

Marguerite zei

Lief kaartje heb je weer gemaakt.
Ik ben de laatste tijd ook mijn papierrestjes aan het opmaken. Bakken vol heb ik liggen en iedere keer zie je weer in de winkels mooi papier liggen. Eerst het oude op denk ik dan. Afblijven!!
Groetjes Marguerite

Liesbeth zei

Wat een mooie vrolijke bloemengroet Ghea, super gemaakt. Bedankt voor je deelname bij de NKU.
gr. Liesbeth

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Ghea, ik vind het een plaatje, zo mooi met al die bloemen, top weer.
Liefs van Anita

Cindy zei

Hoi Ghea,
Ik vind je kaart super. Leuk gecombineerd met het papier. Ik deel ook veel met mijn moeder hoor, maar ja, dan komt er weer iets nieuws en weer iets leuks..... Groetjes, Cindy

Wendy zei

Wat een leuke kaart Ghea, heerlijk die schitterende bloemenzee erbij! Daar gaat de ontvanger ook heel vrolijk van worden. Hartstikke slim om papier samen met je vriendin te kopen, lijkt mij ook wel wat. Het scheelt toch weer in de kosten en je hebt op deze manier ook meer variatie. En we moeten inderdaad onze restjes meer opmaken!!
Groetjes, Wendy

Truus Spruit zei

Hoi Ghea dit is ook weer een heelllllll mooi kaartje zeg prachtig groetjes Truus

marion zei

wat een schatje, liefs, Marion

inge zei

Wat een schitterende kaart Ghea! Leuk dat je meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Marianne zei

Wat een mooie kaart is dit.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Lieve groetjes Marianne

Marga50 zei

Hoi Ghea, een beetje late reactie, maar je heb een schitterend mooie kaart gemaakt. Bedankt voor je deelname bij de NKU. Groetjes Marga.