dinsdag 26 februari 2013

Dear Santa

Goedemorgen ....het is weer dinsdag vandaag....dus is het weer
tijd om een kerst kaart te gaan posten, die ik bijna iedere week
in de laatste uurtjes post bij......
http://christmaschallenges.blogspot.nl #61
maak gebruik van digi stempel & sketch




Deze keer eens in een geheel andere kleur dan jullie van mij zijn gewent.....
blauw dus voor mij best wel een moeilijke kleur. Zoals jullie wel hebben
gezien zijn mijn kleuren meestal rood-groen- of bordeaurood en mosgroen.
En soms een bruine kerstkaart!!! mijn kaartje doet ook mee bij:
http://bruggetje.blogspot.com



Ik heb weer een magnolia stempel ingekleurd met de copics, verder een
taartonderzetter gebruikt....en de doilly dies Couture creations CO723112 
de stempel afdrukjes zijn van MD het papier is van vorig jaar en weet ik
niet meer helaas.


Dan hier mijn tweede foto, en daar wil ik het bij laten....ik ga zo weer heerlijk
even bij kletsen bij Tinie van Hobbywinkel Velsen dit doe ik iedere dinsdag,
en op donderdags ga ik even met mijn kleindochter  Iefke langs op de terug weg
van mijn ouders. Soms is haar kleinzoon Ryan er ook even met zijn mamma Tina.
Vanavond ook nog even op de koffie bij mijn zoon Ronald hij is jarig vandaag
jaja en morgen is mijn man jarig en volgende week ben ik zelf jarig pffff ik heb
het er maar druk mee, wij vieren het volgende week samen. En Ronald viert
het eind maart samen met Tanja want dan is zij jarig. Je mag er wel een salaris
bij hebben deze maanden.Maar nu genoeg geklets iedereen een hele fijne dag
gewenst en ik wil iedereen die gehoor heeft gegeven op mijn candy alvast 
heel hartelijk bedanken dat zij mee gaan doen.....succes dames!!!!!!

LIEVE GROETJES GHEA

24 opmerkingen:

Brigitte zei

hallo Ghea
wat een mooi kaartje super
groetjes brigitte

Marguerite zei

Leuke kaart heb je weer gemaakt.
Als je je neus buiten de deur steekt lijkt het alsof we van de week de kerstkaartjes alweer op de bus moeten doen. brrrr..
Groetjes Marguerite

Corrie zei

Hallo Ghae, je hebt wel een druk leventje lees ik zo,van harte met de verjaardag van je zoon, dat je dan ondanks dat je zo druk bent nog tijd hebt om zo'n prachtige kaart te maken, wauw, petje af hoor meis, je kaart is weer een plaatje.
Lieve groetjes Corrie

Joke zei

Prachtige kaart Ghea en gefeliciteerd met jullie drieen. Heel herkenbaar dat je een maandsalaris erbij kan hebben dan bij ons zijn er 5 in deze week jarig.Veel plezier en groetjes Joke

Jeannette zei

hoi Ghea, dat wordt inderdaad een druk weekje, voor vandaag gefeliciteerd met je zoon en je kaartje is een liefie hoor, groetjes Jeannette

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooi en lief kaartje Ghea!! Leuk dat je weer meedoet!!
Lieve groetjes, Yvonne

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon..leuke foto van Iefkes eerste stapjes..en je kerstkaart is ook weer prachtig gedaan..mooi in het blauw..

Liefs van Ans

Marian zei

Je kaart is een beauty hoor prachtig de kleuren
Groetjes

marion zei

Wat een prachtig kaartje, liefs, Marion

esmee zei

een schitterend kaartje

Erica ♥ zei

Ik vind je kaart in het blauw super,
dit kan heel goed in deze kleur !
Gefeliciteerd alvast en veel plezier
gewenst :)

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤

janieworkum zei

Prachtige kaart Ghea, en gefeliciteerd met je zoon.
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met je zoon Ghea en ook alvast met je man, je hebt het er inderdaad maar druk mee hahaha. Wat heb je weer een prachtig kerstkaartje gemaakt, ik vind hem prachtig zo in het blauw.
Liefs van Anita

jolanda zei

schitterend kaartje

Jolanda zei

Ondanks dat het een andere kleur is dan dat jij gewend bent te doen is hij weer helemaal Toppie geworden.
Gefeliciteerd met je zoon en fijne avond.

Liefs Jolanda

Diana zei

Wat een prachtig kaartje weer Ghea. Leuk dat je ook meedoet bij CCWS, veel succes.
Groetjes Diana

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Ghea. Zo jij weet wel wat te doen de komende weken. Veel plezier op al die feestjes.

Groetjes,
Nans

Patricia Wanten zei

Leuke kaart, Ghea, zo in dat blauw. De kleuren laken het wel extra speciaal. En dit resultaat terwijl je het al zo druk hebt met feesten. De foto van je kleindochter haar eerste stapjes is super schattig.
Groetjes

Patricia

Corrie zei

Wat een leuke kaart Ghea
als nog van harte gefeliciteerd met je zoon's verjaardag

Liefs Corrie

Inger zei

Gorgeous card!!
That image is so adorable! :)
Have a nice day.

♥ Hugs, Inger

Wendy zei

Prachtige kaart Ghea, het blauw gaat je goed af!! Heel erg mooi!
Groetjes, Wendy

Tineke Bolleboom zei

Wat een schatje, die kleindochter van je, ...toppie je mooie kaart en de hartelijke felicitaties voor je zoon, fijn weekend!
Tineke

Danoesja zei

Hoi Ghea

Ik houd wel van blauw en vind het een prachtig kaartje, leuk om haar een stipjes jurkje aan te geven.

Lieve groetjes
Danoesja

Tessa en Anke zei

Gefeliciteerd met al je jarige.
Je kaartjes zijn super
liefs Anke