vrijdag 1 februari 2013

JESSE

Goedenmiddag lieve blogvriendinnen......
Van de week een geboortekaartje ontvangen van een oud Zeekadet,
en ben ik dus maar aan de slag gegaan om er iets leuks van te maken.

Ik wil graag meedoen bij:

http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl  Babykaart
                                              
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl  Anuthing Goes

http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl alles behalve een kaart

Johan en Yvette van harte gefeliciteerd met de geboorte van
jullie prachtige zoon JESSE Daniel wat een mooi ventje,
ik wens jullie heel veel geluk.
                                                                    


Het eendje is een stempel van Magnolia en heb ik in dezelfde kleuren
gemaakt als hun eigen geboortekaartje een treintje.


Ieder vlaggetje is bestempeld:  met speentje- of een hobbelpaard- of
met it s a boy en met hartjes en tekststempeltjes....enz enz

Helaas is de foto van de vlaggetjes slinger in zijn geheel mislikt, en
zullen jullie het hier mee moeten doen omdat ik het gisteren al op de
post heb gedaan sorry!!!!!!!
 Ben ook in de haast vergeten om onze naam erop te zetten.....goed bezig
Ghea!!!!!ja ja haastige spoed is zelden goed. Ik hoor net van mijn man dat
de ouders een heel mooi kaartje hebben gehad maar weten alleen niet van
soms is  FACEBOOK verdraaid handig zoals nu dus, dan kan je melden dat
het van ons is. Wens iedereen een heel fijn weekend, jammer dat er bijna niet
wordt gereageerd op mijn CANDY !!!!! maak een trouwkaart voor.......


Groetjes Ghea

24 opmerkingen:

Joke zei

Prachtige vlaggenserie heb je gemaakt Groetjes Joke

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
De complete vlaggetjeslijn zag er vast heel uit..maar zo kunnen we het ook nog zien..lief die eendjes..

Liefs van Ans

Leonie zei

Mooi gemaakt!
De eendjes zijn heel erg schattig!

Angélique zei

Wat een schattige vlaggenslinger! Die zal wel een mooi plekje krijgen boven de box of in de babykamer :-)

Tineke Bolleboom zei

Het ziet er heel gezellig uit, ik heb je candy op mijn blog staan maar iets niet goed gedaan, want hij linkt niet door naar jouw, wil jij je blogspot even naar me doorsturen, Tineke
bollies53.blogspot.com

Marian zei

Schattig gemaakt zeg
Erg leuk
Groetjes

Patricia Wanten zei

Mooie vlaggetjes, Ghea. Het geheel zal wel prachtig zijn. Het zou wel jammer zijn moest men na al je inspanningen niet weten van wie het komt. Dan de reactie op de trouwkaart zal (hopelijk) binnenkort wel op gang komen wanneer de eerste kaarten getoond worden op de blogs en daarbij de nodige uitleg komt. Ik kan soms niet volgen dat er bij mensen die veel volgers hebben soms wel heel weinig reacties komen. Het is best wel veel werk al dat reageren maar dan moet je ook geen volger worden, althans dat is mijn idee. Maar het komt wel goed en anders is voor ons de winstkans groter, zo zit er voor ons nog een positief kantje aan.
Fijn weekend

Groetjes
Patricia

Anita Meijer zei

Hahaha gaat lekker met je Ghea, de foto mislukte van de hele slinger, geen naam op de kaart gezet, maar weet zeker dat de slinger helemaal geslaagd is, ik vind het een superorigineel idee, helemaal super. Zo lief ook met de eendjes. Wat jammer dat niet veel mensen reageren op het maken van een trouwkaartje. Nou ik heb het idee al helemaal in mijn hoofd en stuur er wel eentje. Ik hoop dat er nog veel aanmeldingen zullen komen.
Liefs van Anita

Rachel zei

Wat leuk zo'n slinger, super! xx

LottesCards zei

Wat een leuke slinger!!! Je hebt gelijk wel een hele leuke creatie gemaakt voor onze challenge, super!!!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

Astrid zei

Schitterend gemaakt zeg, prachtig !!

Liefs Astrid

jolanda zei

hele mooie vlaggenslinger

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Wauw wat een leuke vlaggenlijn!!!

Heel leuk dat je weer meedoet met onze Challenge!

Lieve groetjes hanneke

Margo zei

Hoi Ghea,
Leuke vlaggetjes lijn met eendjes heb je gemaakt!!!niet slim je naam te vergeten gelukkig is het toch nog goed gekomen.volgens mij heb ik wat gemist?of het is me niet bij gebleven maar ga zeker een kaart maken.groetjes Margo.

Corrie zei

wauwww wat een prachtige slinger Ghea
leuk zo met die eendjes ertussen

Leuk dat je weer meedoet met de Hobbyhome Challenge

Liefs Corrie

Jolanda zei

Heel leuk gedaan Ghee weer is wat anders dan een kaartje.

Fijn weekend en liefs Jolanda

Nelly zei

Hoi Ghea,

Prachtige vlaggen heb je gemaakt echt leuk om te krijgen lijkt mij.

Je vroeg waar ik mee inkleur... ik kleur met derwent potloden.

Groetjes Nelly

Oma Nel zei

het is een hele mooie vlaggenlijn wat een werk heb je er van gemaakt gr Nel

Diana zei

Mooie vlaggetjes Ghea.
Groetjes Diana

Pop's Cards zei

Morning sweetie this is just gorgeous, huggles Pops x x x

Irene Rizal zei

This is soooo cute...love it!
Thanks for sharing with us at MMC this week.

Hugs,
-irene-

Nicole zei

Wat een geweldig mooie slinger heb je gemaakt Ghea!! En inderdaad haastige spoed is zelden goed, hahhah, maar gelukkig is het allemaal nog goed gekomen. Liefs, Nicole

scrapcreations-judith zei

Wat een origineel idee om zo'n leuke slinger te maken. En die eendjes zijn toch ook schattig. Leuk dat je meedoet met de februarichallenge bij AnMacreatief. Groetjes Judith

Marieke zei

Wat origineel zeg! Leuk zo om een vlaggenlijn te maken! Die stempel vh eendje blijft schattig om te gebruiken!

Groetjes!