zaterdag 19 januari 2013

Witte kaart

Hallo blogvriendinnen hier ben ik dan eindelijk weer, we zijn hier
de hele week aan het stoeien met de griep maar mijn mannetje
knapt niet zo snel op.Ik ben 1 avond goed ziek geweest en daarna
een paar dagen niet ziek maar ook niet helemaal lekker jullie kennen
dat gevoel vast wel, maar ik wilde er wel zijn voor mijn kleine meid.
en alles is goed verlopen. Vandaag wil ik graag mijn witte kaart gaan
plaatsen bij: http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl/ witte kaart, alleen
                                                               huid en haren kleuren.


 

Je mocht alleen de haren en de huid kleuren, toen dacht ik dan maak ik er een meisje
met een getinte huid van dan valt ze meer op. Dus zo gezegt en zo gedaan ik vind dit
stempeltje hier heel geschikt voor met haar HAAR achterover!!!!!
Ik vind een witte kaart best moeilijk, tja wit is wit en dan mogen er voor mijn gevoel
ook geen witte bloemen met een geel hart erop geplakt worden dan spreekt de kaart
veel meer.......



Hier nog een beetje dichterbij gehaald, ik hoop dat jullie haar leuk vinden dan ga
ik haar nu gauw plaatsen en aan mijn mannenkaart beginnen voor het HH-blog...
Heel fijn weekend en wordt niet ziek!!!!!.......DOEI....DOEI!!!!!!!


Groetjes van Ghea

18 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

ik vind deze juist helemaal top prachtig gemaakt zeg

lieve groet jenneke

Henriëtte zei

Wauw zeg, prachtig. Ik zou dat niet kunnen hoor, helemaal wit, heb dan toch de neiging om randjes te inkten.
Fijn dat je weer beter bent en beterschap voor je mannetje.

Groetjes Henriëtte

Jeannette zei

hallo Ghea, wat een schatje en wat goed opgelost van je om het lieve meisje een tintje te geven, erg mooi! het totaal plaatje is ook erg mooi, weer eens iets anders he? en beterschap bij jullie, groetjes Jeannette

Marian zei

Beterschap voor je mannetje en hopen dat je niet weer ziek wordt
Je kaart is prachtig
Groetjes

Joke zei

Je kaart is prachtig.Vind de witte kaarten toch wel wat hebben.Vervelend dat je ziek bent geweest hopelijk nu weer helemaal opgeknapt.Groetjes Joke

marion zei

Ik vind het heel goed gelukt en een prachtig kaartje, wit op wit is heel moeilijk, liefs, Marion

Hanny zei

Je hebt het geweldig mooi gedaan, het is inderdaad een hele moeilijke opdracht maar jouw kaartje ziet er fantastisch uit.
fijn weekend, liefs Hanny

jolanda zei

super mooi kaartje

Atelier Valerie © zei

In deze mooie kaart vind ik de koude dagen van de winter terug! Super!!
Ik wens jullie nog een gezellig en knus weekend toe, liefs Valerie ♥

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat leuk..ik zie her en der allemaal stempelafdrukjes met een donker huidje, slim hoor, zó krijg je meer kleur..en je witte kaart is erg mooi...

Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Hé bah dus de griep heeft bij jullie ook al toegeslagen, je hoort echt niets anders om je heen, hoop dat jij weer snel helemaal de oude bent en voor je man heel veel beterschap want zoals ik het lees heeft hij het goed te pakken. Niet leuk. Maar daarentegen is je kaart helemaal super geworden Ghea, ik vind het een toppertje, helemaal super weer. Succes met het maken van je mannenkaart.
Liefs van Anita

Sask Ia zei

Ik vind haar heel mooi gelukt! Goed idee om haar huidskleur wat donkerder te maken. In wit heb je toch weer verschillende tinten en ik vind dit echt mooi!

Margo zei

Prachtige kaart is je goed gelukt zo in het wit!!!Leuk dat je je afdrukje donker hebt ingekleurd is weer eens wat anders.Veel beterschap.groetjes Margo.

Patricia Wanten zei

Deze kaart heb ik even vergroot om goed te kunnen bekijken want daar wil ik geen detail van missen. Ik weet niet eens hoe eraan te beginnen helemaal in het wit en jij maakt er gelijk een pronkstuk van. Zorg goed voor jezelf want een vrouw heeft niet de tijd om ziek te worden.
Groetjes

Patricia

Plony zei

Wat een lieverdje Ghea, leuk om te doen hè zo'n witte kaart.
Ik heb je berichtje op HJ gelezen......fijn nieuws meis, heerlijk. Lekker genieten hoor want sommige dingen komen niet nóg eens voorbij.....wat boffen we toch meis, we zijn hardstikke rijk met onze kinders en kleinkind(eren)
Liefs Plony.

Nicole zei

Wat een schitterende kaart. Prachtig. Gezellig dat je met ons meedoet bij IAMC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

Marga50 zei

Wat een mooie witte kaart heb je gemaakt Ghea, bedankt voor je deelname bij IAMC. Groetjes Marga.

Diana zei

Hij is prachtig Ghea! Leuk dat je ook meedoet bij IAMC, heel veel succes.
Groetjes Diana