zaterdag 19 januari 2013

to Santa Claus

Vandaag is het tijd om mijn tweede kaartje te posten ik heb
haar vanmiddag afgemaakt met dit als resultaat.
Ik ga haar plaatsen bij: http://christmaschallenges.blogspot.nl/
maak gebruik van de sketch & doily en digi-of stempel

En deze kaart plaats ik ook bij:



Ik heb gebruik gemaakt van inpakpapier van het kruidvat de ene kant stippen en
de andere kant een noors patroon, super mooi .
Een doily in het midden met een stempeltje van Magnolia uit de laatste kerstserie.
Ingekleurd met de copics.


Nog even een vergroting en klaar is Ghea , ik vind het zo vol genoeg en jij?????
Bedankt allemaal voor je reactie op mijn vorige kaartje leuk op te krijgen.

Fijne avond en de hartelijke groeten van Ghea.

24 opmerkingen:

Joke zei

Prachtige kaart in schitterende kleur en wat een lieve Tilda.Groetjes Joke

Leonie zei

Prachtig gemaakt!
Ik vind het zo knap in gekleurd! Dat lukt mij echt niet zo goed!

Groetjes Leonie

Marian zei

Je kaart is prachtig en mooi zo alles in het rood
Groetjes

Rianne Timmers zei

heel mooi kaartje en dat papier is geweldig mooi.
liefs Rianne

Annette zei

Hoi Ghea, wat ben jij er lekker vroeg bij. Een prachtig kerstkaartje! Ik ben ook al bezig,maar of ik het volhou weet ik niet hoor.
Nog een fijn weekend verder!
xoxo Annette

Hanny zei

Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt en zo ontzettend goed ingekleurd. Mooie kleuren en materialen gebruikt, super hoor.
liefs Hanny

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Schitterend kaartje heb je gemaakt,wat een mooie kleurtjes en een lief afdrukje...

Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wauw Ghea wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig geworden. Top.
Liefs van Anita

Cindy zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Super stempel en zo mooi gekleurd. Ik vind hem te gek! Groetjes, Cindy

Plony zei

Ook dit is een bjoetie hoor Ghea, leuk met dat rood. Heel mooi gedaan. Ik maak niet zo vaak kaarten met rood maar........er staat er 1 te wachten hoor. Je gaat hem wel zien, nog even geduld.
Liefs Plony

Atelier Valerie © zei

Met dit winterse weertje is het echt een prachtige kaart in kerst sfeer!
Geniet van een gezellig en knus weekend,
liefs Valerie ♥

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kaart! Mooi in het rood en wat een lief Tilda!! De kaart in je vorige post is ook super mooi en heel chique! groetjes, Marlies

Corrie zei

Ooooo Ghea, wat een prachtige kerstkaart heb jij gemaakt. Wauw, de kleuren spatten van mijn scherm, je hebt Tilda prachtig gekleurd.
Fijne zondag.
Liefs Corrie

Patricia Wanten zei

Inpakpapier daar denkt toch niemand aan, en niemand denkt om daar iets moois mee te kunnen. Maar dit is gewoon prachtig. Ook het inkleuren is super gedaan want rood kleuren blijft het moeilijkste om goed te doen.
Groetjes

Patricia

Chris_P zei

Beautiful card!! Thanks for joing us at CCWS this week!

/Christina, DT

Corrie zei

wauwww Ghea
wat een prachtige kaart, schitterend zo in het rood met wit

Liefs Corrie

Shirley zei

Dit is een schatje! Ze is super mooi ingekleurd!
Dank u wel voor uw bericht op mijn blog. Deze week komt er een nieuwe creatie (;

Liefs, Shirley

Margo zei

Mooie kaart leuk idee inpakpapier te gebruiken die moet ik onthouden. groetjes Margo.

Danoesja zei

Hoi Ghea

Je kaartjes zijn prachtig en vol genoeg hoor, heel mooi zo in het rood/wit.
Je witte kaartje vind ik ook beeldschoon.

Lieve groetjes
Danoesja

marion zei

Schitterende creaties, liefs, Marion

Tessa en Anke zei

Schitterend gemaakt. Mooi zo met dat rood.
liefs Anke

Marieke zei

Leuk kaartje Ghea!
Mooie papier inderdaad!

Groetjes van Marieke

Nicole zei

Schitterend zo in rood en wit!! Een plaatje en ook zo mooi ingekleurd!!! Liefs, Nicole

Pop's Cards zei

Morning sweetie, this is just gorgeous, what a fabulous design, huggles Pops x x x