donderdag 24 januari 2013

Tijdloos

Goedenmiddag lieve hobby vriendinnen wat vliegt de tijd toch
snel voorbij, voordat je het weet dan is het voorjaar.
Ik heb een mooie mannenkaart gemaakt en ik wil deze plaatsen bij
http://itsamagnoliachallenge.blogspot.nl/ verwerk een klok op je creatie
                    en gebruik een magnoliastempel



De stempel die ik heb gebruikt krijg je gratis bij het blad Creativity,
en ik heb een magnoliastempel van Edwin gebruikt, en ingekleued met
de derwent coloursoftpotloden deze kaart is voor mijn zoon zijn verjaardag.
De mal is van Joy 6003-1002 die ik van mijn vriendin mocht lenen.



Langs deze weg wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten, dank jullie
wel dat jullie mijn gaan volgen HEEL LEUK!!!!!
Ik wens iedereen een hele fijne dag, voor mij is het vandaag weer SUPER donderdag
want het is oppas donderdag jippie!!!!



28 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooie kaart Ghea!!! Ik vind de stempel in het midden super!
Fijne donderdag!
Lieve groetjes, Yvonne

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea.
WOW..wat een mooie mannenkaart, heel erg leuk de gestempelde globe,Edwin ook weer super ingekleurd..toppie..

Liefs van Ans

Anita Meijer zei

Super Ghea, wat een stoere jongenskaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig. Heel veel plezier vandaag maar dat zal wel lukken.
Liefs van Anita

Corrie zei

Wauwww wat een super gaaf kaartje Ghea, Super leuk dat je weer meedoet met de Hobbyhome Challenge

Liefs Corrie

Jeannette zei

hallo Ghea, een prachtige kaart heb je gemaakt, altijd wat lastiger een jongens of mannenkaart, maar deze is het echt hoor, ik hoop dat ik nog aan de creativity kan komen want hier was die al weer uitverkocht helaas en ik vind het een supergaaf blad. Succes bij de challenges en lekker oppassen vandaag, groetjes Jeannette

Bernadet zei

Ik vind ;m geweldig stoer Ghea!!

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Hanny zei

Wat een mooie mannenkaart, de perfecte kleuren en mooie stempel (heb ik ook hihi) het is prachtig gemaakt. Wat fijn dat je je kleinkind ziet vandaag en je zo lekker enthousiast bent, ik ben nog geen oma dus heb geen idee of het echt zo leuk is;)
liefs Hanny

Oma Nel zei

Hoi Ghea ik vind hem erg mooi en heel origineel die mannenkaart wat leuk he mannenkaarten maken , groetjes Nel

Margo zei

Prachtige stoere jongenskaart is het.Hoop dat je genoeten van de kleine ebt.groetjes Margo.

Jolanda zei

Hai Ghea nou daar ben ik weer hoor ff geleden, maar je kaartje is idd tijdloos en erg mooi gedaan, maar dat geldt voor al je kaartjes waar ik even niet ben geweest.

Groetjes en liefs Jolanda

creatie's and stuff by jenneke zei

wowwwww wat een ontzettend mooie en stoere mannen kaart''
lieve groet jenneke

Joke zei

Prachtige mannenkaart in deze bruine kleuren.Groetjes Joke en een fijne dag

Astrid zei

Wat een geweldige, stoere kaart Ghea, prachtig !

Liefs Astrid

Patricia Wanten zei

Wat een mooie stoere kaart, Ghea. Ik vind hem echt super, mooi ingekleurd en leuk samengesteld. Die stempels bij creativity, daarvoor alleen zou men dat blad kopen.
Groetjes

Patricia

Marlies zei

Een super mooie, stoere kaart! Een heel mooi design en een mooie wereldbol in het midden. Een geweldig geheel!! groetjes, Marlies

marion zei

Een prachtig en stoer jongenskaartje, liefs, Marion

dinie jonker zei

Wat een prachtige mannenkaart is dit Ghea.
Mooie kleuren en schitteren ingekleurd.

Gr Dinie

Liesbeth zei

Ik vind je mannenkaart super geslaagd Ghea, mooie inspiratie voor mannenkaarten kunnen we altijd gebruiken.
gr. Liesbeth

Plony zei

Knap gedaan!!!!! Heel gaaf zoals je de opdracht hebt uitgevoerd om een klok op je kaart te verwerken.......toppie meis!!!!! Liefs Plony.

Marieke zei

Wat een leuke mannenkaart zeg! erg stoer!

Groetjes van Marieke

Atelier Valerie © zei

Keer op keer zijn je kaarten zo mooi gemaakt, telkens in een totaal andere stijl. Liefs, Valerie ♥

jolanda zei

prachtig kaartje

Emmy Bouman zei

Wat een uniek kaartje!! Prachtig gedaan zo!!

Liefs Emmy

Tineke Bolleboom zei

Mooie blog, luk zo'n oppas dag en opa geniet ook mee, ik ga volgen met veel plezier
Tineke
bollies53.blogspot.cm

*~Patries~* zei

Heel mooi kaartje hoor

Bedankt voor je deelname bij IAMC

Veel liefs
Patricia

Samantha zei

Ontzettend leuke mannen/jongenskaart. Geweldige kleuren ook!
Dankjewel voor t meedoen aan de HH challenge.
Gr. Samantha

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt ,bedankt voor je deelname bij IAMC. Groetjes Marga.