maandag 21 januari 2013

Silver Fairy

Hallo blogvriendinnen ik wil jullie weer heel hartelijk bedanken
voor jullie reactie op mijn kaartje, DANK JULLIE WEL!!!!
Vandaag maar weer eens een verjaardagskaartje wel met een
favoriet  van mij namelijk een fairy van Whimsy Stamps ik wil
haar mee laten doen bij:
http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/  Alles Mag
 



Ik heb haar ingekleurd met de copics, en verder verschillende kleuren groen
papier gebruikt waar ik het merk niet meer van weet helaas.
De mal is van MD en binnenin een wit roosje geplakt.


De hoekmal is er een uit een prachtige serie van Joycraft I LOVE IT!!!!!
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag en avond toe, en kijk uit als je
naar buiten moet.



27 opmerkingen:

Angélique zei

Heel mooi kaartje met al dat groen, oogt heel natuurlijk.

Atelier Valerie © zei

Waar haal je toch al die inspiratie vandaan? Keer op keer zo mooi!
Liefs, Valerie ♥

Diana zei

Wat een lieffie Ghea.
Groetjes Diana

Hanny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, schitterend. Erg goed ingekleurd en hele mooie kleuren gebruikt, alles klopt, mooi geheel.
Wat een schattig kind is Iefke, een lachebekje.
liefs Hanny

Patricia Wanten zei

Maar dit is toch weer super, Ghea. Nooit gedacht dat een stempel inkleuren met groen zo mooi kon zijn. Je papierkeuze is ook geweldig en Knap idee om een roos in die mal te plakken. Veel succes met de challenge en bedankt voor je super lieve reactie op mijn blog.
Groetjes

Patricia

Jolara zei

ontzettend mooi Liefs joyce

Leonie zei

Prachtig!!!!!!!!

KnoFF-je zei

Deze vind ik echt super mooi!

Gerrie's kaarten zei

Een mooie kaart
Groetjes Gerrie

Marieke zei

wat een prachtig mooi kaartje zeg!
Weer eens wat anders met die kleur groen, erg mooi!

Groetjes van Marieke

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
WOW..super zeg..wat heb je de vleugels mooi ingekleurd en natuurlijk is je kaart ook prachtig...

Liefs van Ans

Cynthia Hoekstra zei

Hallo Ghea,

Wat een schattig kaartje hebt je gemaakt ik vind de kleur ook echt heel mooi. Ziet er echt super uit.

Groetjes Cynthia

Emmy Bouman zei

Prachtig kaartje weer! Een hele mooie kleur groen, dat je niet vaak ziet! Inspiratie heb je genoeg!!

Liefs Emmy

Marian zei

Mooi zo in het groen
Groetjes

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Mooi papier, een mooi design en het stempeltje is een van mijn favorieten! groetjes, Marlies

Anita Meijer zei

Wauwie Ghea wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind het werkelijk een beauty. Helemaal super.
Liefs van Anita

FAZENDO ARTE zei

ola
adoro visitar os blogs.
estarei esperando pela sua visitinha:)
otima semana
leila

jolanda zei

heel mooi kaartje

Joke zei

Wauw,wat een prachtige kaart in groen kleuren.Mooie details heb je er ook in verwerkt.Groetjes Joke

Margo zei

Prachtige kaart,mooi geheel in het groen.groetjes Margo.

marion zei

Wat een lieffie, liefs, Marion

Wendy zei

Wow Ghea, wat een prachtig mooie kaart heb je gemaakt! Zo mooi ingekleurd en wat een heerlijke kleur groen. Super!
Groetjes, Wendy

Renate zei

Hallo Ghea, Groen... wat is dag mooi!! Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
Liefs Renate vd S

sajuki zei

great :D
Greetings from Poland
Katarzyna


www.sajuki.blogspot.com

Corrie zei

Schitterend kaartje Ghea
Liefs Corrie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ghea.

Liefs Riet.

Tessa en Anke zei

Wat een schitterende kaart. Mooi dat groen
liefs Anke