dinsdag 29 januari 2013

Seasons Greetings

Goedenmiddag lieve hobbymaatjes wat heb ik veel leuke reacties gehad
op mijn Valentijnskaartje, super bedankt allemaal.....
Vandaag even weer wat anders namelijk een kerstkaart en zoals gewoonlijk
weer eens aan de late kant met het posten daarvan....sorry
Ik doe mee met deze kaart bij:http://bruggetje.blogspot.nl

En ik wil ook graag meedoen bij:
http://christmaschallenges.blogspot.nl maak gebruik van sketch, en een
                                                              digi of stempel
http://www.ribbongirls.blogspot.nl/  Magnolia Only



En hier nog even een fotootje.....




Ik wil iedereen weer hartelijk bedanken voor het langs komen op mijn blog,
en i k heet mijn nieuwe volgers hartelijk welkom.
Wens jullie een hele fijne middag toe, ik ga zo meteen heerlijk een kaartje maken
met mijn vriendin Yvonne, ze is pas begonnen met haar blog en moet nog veel leren
maar dat moesten we allemaal.....ga eens bij haar langs dat zal ze zeeeeeeer op prijs stellen
http://yvonnesyummies.blogspot.nl/


LIEFS GHEA!!!!!!!

20 opmerkingen:

Yvonne van Bruggen zei

Een superleuk kaartje Ghea!! Mooie kleuren voor een kerstkaart!!
Lieve groetjes, Yvonne

Joke zei

Prachtige kaart Ghea zo in de bruin tinten.Veel plezier vanmiddag.Groetjes Joke

Henriëtte zei

Wat een leuke kerstkaart. Jouw voorraad komt wel klaar als je zo doorgaat.

Groetjes Henriëtte

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kerstkaart Ghea, ik vind de kleuren ook helemaal super. Een plaatje weer.
Liefs van Anita en oh ja ik ga even bij Yvonne langs

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Hele leuke kerstkaart heb je gemaakt, leuke afbeelding en kleuren..

Liefs van Ans

Margo zei

Hoi Ghea,
Mooie kerstkaart heb je weer gemaakt vind het prachtige kleuren zo bij elkaar.groetjes Margo.

Betina zei

oh wat een schatje!! Leuk dat je met de challenge van CCWS meedoet, heel veel succes!!

Groetjes Betina

Nicole zei

Wat een prachtig kaartje, Ghea! Een mooie kleurencombo en je eland vind ik een schatje :o) Gezellig dat je weer meedoet met de challenge bij CCWS...

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Ghea
Prachtig die kleuren

Liefs Corrie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ghea.

Liefs Riet.

marion zei

Prachtig kaarttje, liefs, Marion

Liesbeth zei

Mooi hoor Ghea.
gr. liesbeth

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Rachel zei

Wat een prachtig kerstkaartje!
liefs Rachel

Nicole zei

Wat een heerlijke kaart Ghea!! Erg stoer!! Liefs, Nicole

Marieke zei

Wat een geweldig gaaf kaartje zeg! Mooie kleuren met dat kraft!

Erg gaaf

Groetjes van Marieke

Diana zei

Dat ziet er weer super uit Ghea
Groetjes Diana

Marlies zei

Een hele mooie kerstkaart!~Leuke eland staat erop! groetjes, Marlies

Oma Nel zei

wat een leuke kaart is dit de kleuren helemaal top groetjes Nel

kaartenscrappenenzo zei

Ze zijn geweldig prachtige kleuren combi ! En ik lees net dat je dochter gaat trouwen wat leuk gefelciteerd !

groetjes Danny