zaterdag 26 januari 2013

LOVE

Hallo bloggers ik kom vandaag weer met een nieuw kaartje
en deze keer is het een Valentijskaartje geworden. Ik hoefde
er niet zoveel aan te doen, het was een gedrukt kaartje van
papermania vintage notes, er zitten ook 4 uitdruk vellen bij maar
die heb ik nog niet gebruikt.




Ik heb er 3 vlindertjes opgeplakt volgens mij van organza zo gekocht, en
verder heb ik een stempel afdrukje van Me to You gebruikt, mini clear stamp.
Ingekleurd met de copics......en zo vind ik hem mooi less is more en wat vinden
jullie er weer van ik hoor het graag, nou ja ik kan beter zeggen ik lees het graag
anders moet ik wel heeeeeeeel goeie oren hebben toch!!!!!




Dit kaartje ga ik posten bij: http://krea2day.blogspot.nl  Valentijnskaart
                                                   gebruik minimaal 1 hart.


Binnenkort kom ik met een nieuwe Candy  en hoop  dat iedereen mee gaat doen.
En als laatste wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten, ik hoop
dat je veel inspiratie op kunt doen, in ieder geval heel hartelijk bedankt dat je
mijn blog gaat volgen, en zo nu en dan nog eens langs komt.

Fijn weekend, liefs   GHEA

20 opmerkingen:

Henriëtte zei

Ik vind het een hele vrolijke valentijnskaart geworden met al die leuke kleurtjes.

Groetjes en een fijn weekend,
Henriëtte

Leonie zei

Prachtig!!
Die zou ik wel voor valentijn willen krijgen! ;-)

Jolara zei

wat gaaf liefs joyce

Atelier Valerie © zei

Als volwassene heb ik zelf nog Me to You knuffels en natuurlijk vind ik je kaart super mooi, liefs Valerie ♥

Patricia Wanten zei

Wat een leuk kaartje, Ghea. Zeer fijne kleurtjes maar dat was niet jou keuze heb ik begrepen. Je hebt er toch fijn je eigen toets aan gegeven.
Leuk zijn die MTY stempeltjes weer, de mijne schreeuwen hier ook om een beetje aandacht.
En een candy, we kijken er naar uit.
Geniet nog van het weekend.
Groetjes

Patricia

Marguerite zei

Ik vind hem goed gelukt hoor! En die Me to You spulletjes blijven een hoog hebbe hebbe gehalte hebben.
Groetjes Marguerite

Tineke Bolleboom zei

Mooie kaart Ghea, ik wens je een fijn weekend!
Tineke
bollies53.blogspot.com

dinie jonker zei

Hele mooie vrolijke valenstijnkaartje
Ghea.

Joke zei

Een hele leuke valentijnkaart.Mooie kleuren heb je in je kaart verwerkt en wat een leuke vlinders.Groetjes Joke

Oma Nel zei

het is een mooi en leuk kaartje groetjes Nel

Marian zei

Ziet er heel gaaf uit
Groetjes

Hanny zei

Mooie valentijnskaart, liefs Hanny♥

Margo zei

Lieve kleurtjes heb je gebruikt,en wat een prachtige vlinders zijn het!!!!mooi geheel.groetjes Margo.

Jolanda zei

Een mooi en lief kaartje is het geworden.

Liefs Jolanda

Elly zei

Het is een erg mooi kaartje, prachtige kleuren!

Groetjes Elly

marion zei

ahhh wat een lieffie, liefs, Marion

Corrie zei

Wat een lief kaartje Ghea
Liefs Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat heb je een supermooi kaartje gemaakt..mijn compimenten...

Liefs van Ans..

Anita Meijer zei

Ik vind je valentijnskaartje prachtig geworden Ghea, zo lief met die zachte kleurtjes, super weer.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.