maandag 14 januari 2013

Lekker ventje

Goedemiddag bloggers,
Vandaag ga ik voor de derde keer op een rij een geboortekaartje plaatsen.
En deze keer ben ik dik op tijd, doen jullie ook allemaal mee?
Ik ga hem posten bij: http://decreatievezebra.blogspot.be/ Alles Mag
Het kaartje heb ik gemaakt voor Donna en Ed en grote broer Mick...
Donna is een buurmeisje van ons en Ed is een collega van mijn man.

Is het geen schatje geworden, ook deze keer komt het papier van Graphic 45
Little Darlings Collection tja hier kan je nog heel veel verschillende kaartjes
mee maken gewoon fantastisch papier. Mees is in december geboren maar
helaas kon ik mijn kaartje nergens plaatsen in verband met de kerstkaartjes.
Maar nu kan ik hem eindelijk kwijt bij de Zebra want zeg nou zelf z n geweldige
kaart moet toch op het blog geplaatst worden......



En hier is hij dan in zijn geheel, ik ben er helemaal weg van. Wat vinden jullie ervan,
laat het me maar weten ben erg benieuwd.






27 opmerkingen:

Hanny zei

Ik vind het supermooi, wat een schatje. Dat papier verveelt nooit denk ik, ik vind het prachtig, je hebt weer een schitterende kaart gemaakt hoor.
fijne dag, liefs Hanny

Corrie zei

Wat een lief en schattig kaartje Ghea
Liefs Corrie

Henriëtte zei

Wat een superlieve kaart. Prachtige zachte babykleuren en dan dat plaatje, echt een snoepertje.

Groetjes Henriëtte

Angélique zei

Lief!

Marian zei

Prachtig geheel zeg daar mag je zelf zeker trots op zijn
Groetjes

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Prachtig kaartje heb je gemaakt, mooi met de vlaggenlijn en het papier heb ik ook en..is super..
Mijn complimenten...

Liefs van Ans

Diana zei

ach, wat een schatje Ghea, heel erg mooi.
Groetjes Diana

Margo zei

Prachtige kaart!!!!Leuk met de naam op de vlaggenlijn.groetjes Margo.

Atelier Valerie © zei

Mooi ... iedere keer opnieuw maak jij verschillende. Jij hebt veel inspiratie! Je hebt er trouwens een volgertje bij!
Liefs, Valerie

Rachel zei

Ach wat een schatje, zo lief!
groetjes Rachel

Corrie zei

Hallo Ghea, wat een prachtige baby kaart heb je weer gemaakt, mooi is het papier van Graphic 45 hè, ja kan er héél veel kanten mee op.
Je kaart is weer prachtig.
lieve groetjes Corrie

Joke zei

Het is een lief kaartje en ook de vlaggenlijn heel erg leuk.Groetjes Joke

jolanda zei

prachtig kaartje

Patricia Wanten zei

Wat een plaatje. Ik geloof graag dat je deze graag op het blog zet, zoiets moois moet je delen.
Groetjes

Patricia

Ellen zei

Het is weer een dotje Ghea!
Liefs, Ellen

Marguerite zei

Ik vind het helemaal leuk.
Groetjes Marguerite

Oma Nel zei

Ik vind hem helemaal geweldig wat een beauty nen wat zijn deze plaatjes toch super heelveelliefs Nel

Nicole zei

Een geweldig mooie kaart, Ghea!! Mooie naam ook, Mees. Liefs, Nicole

Scrapforfriends zei

Wat een leuk vrolijk kaartje.

groetjes Linda

Anita Meijer zei

Oh wauw wat een superlief kaartje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal het einde Ghea, top.
Liefs van Anita

dinie jonker zei

Wat een schitterende kaart Ghea
heel mooi geheel

Gr Dinie

Pop's Cards zei

morning sweetie this is just gorgeous, love your details, huggles Pops x x x

Wendy zei

Prachtig Ghea, wat een leuke en lieve kaart! Je hebt er iets schitterends van gemaakt.
Groetjes, Wendy

Danoesja zei

Hoi Ghea

Ik ben er ook helemaal weg van, wat heb je een schitterend kaartje gemaakt met dit mooie papier.

Lieve groetjes
Danoesja

Pien Puk zei

Hoi Ghea,

Ben ik weer en zoals je ondertussen gewend bent van mij,
bekijk meerdere creatie's in een keer.

Je bent weer lekkeer bezig geweest en helemaal into de babykaartjes.

Het zijn stuk voor stuk schitterende kaartje, mijn complimenten. Voor nu een goed weekend en tot de volgende ronde, leafsssssss Ina

Kim zei

Wat een schatje!Prachtig.
Groetjes Kim

nazia shah zei

grote en mooie delen, ben ik eigenlijk een bezoek op eerste keer naar dit blog andi vinden het erg behulpzaam en informatief, hopen dat u het houden en zal blijven doorgaan met ons te delen
http://www.ptvsports.pk/snooker/