dinsdag 1 januari 2013

Kerst-challenge week 2

                                                      Hallo Allemaal,

Ik wil jullie allemaal een heel spetterend 2013 toewensen
en maak er wat moois van zou ik zo zeggen.....

Dan wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve berichtjes op mijn blog, dat
maak het bloggen zooooo leuk om te doen daar geniet ik met volle teugen van.
Ook al kan ik het met woorden niet zo goed overbrengen het is toch ECHT ZO.
Dan nu mijn kaart voor de vrijwillige challenge bij:


En hier komt hij dan.....


http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/  gebruik rubberenstempel/digi


Ik ga nu afsluiten en naar het Nieuwjaar Concert luisteren, en dan straks naar
mijn ouders de beste wensen brengen, een hele fijne dag en tot laterrrrrrrr

Groetjes van Ghea
                        
                                 

19 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Ghea
voor jou ook de aller beste wensen voor 2013

Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt, het blijft een schatje dit stempeltje

Liefs Corrie

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje..!!
De beste wensen voor 2013, liefs Rachel

Plony zei

Hoi Ghea, de allerallerallerbeste wensen voor jou in het nieuwe jaar en als je met zulke geweldige kaartjes door blijft gaan meis....dan zijn we er allemaal bij hoor!!!!! Fijn om jouw hobby/blogmaatje te zijn en je doet het geweldig!!!
Dikke knuf van Plony.

Nicole zei

Een heel gelukkig Nieuwjaar voor jou en je dierbaren en dat we nog veel van elkaars creaties mogen genieten!! Je kaart is weer een bjoetie. Liefs, Nicole

jolanda zei

prachtig kaartje.
de beste wensen

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,

Wat een geweldig mooi kaartje is dit, mooie kleuren, prachtig ingekleurd..supersss..

de allerbeste wensen voor 2013, liefs van Ans

Anita Meijer zei

Een heel gelukkig nieuwjaar Ghea en meis wat heb je een superkaartje gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig. Prachtig met dat blauw en die digi ja die blijft om op te vreten. Zo lief.
Liefs van Anita

Annette zei

Hallo Ghea, Ik wens jou een heel creatief 2013 toe!
Wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt!
Zo'n prachtig plaatje is het toch.
xoxo Annette

Priskilla zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, leuke stempel ook!

Groetjes, Priskilla

Hanny zei

Hallo Ghea,

Wat een schitterned kaartje, ik vind je creaties prachtig en ben je volger geworden.
Uiteraard wens ik je ook graag een heel fijn en gezond 2013.
liefs Hanny

http://tierelantijntjes.blogspot.com

Anneke zei

wat een prachtig kaartje en nog bedankt voor je felicitatie op het blog van justanote.
en voor jou de beste wensen voor een fantastisch en gezond 2013.
groetjes van an

Yvonne van Bruggen zei

Nog de beste wensen voor 2013!
En wat een mooi kaartje! Super leuk dat je weer meedoet!!
Lieve groetjes, Yvonne

Tessa en Anke zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt.
Mooi die kleur
liefs Anke

Pamela zei

Thank you for joining us at Sweet Stampin', beautiful card.

Pam x

Pien Puk zei

Hoi Ghea,

Allereerst nog de beste wensen voor 2013 voor jou en Ad.

Heb nu eindelijk rustig je blog bekeken en zie dat ik heel wat gemist heb *bloos bloos*.

Wat een prachtige kaarten en dingen heb je gemaakt
Je X-mas letters met tinkerbell springn er voor mij uit.

Leafs Ina

Truus Spruit zei

Hoi Ghea

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt prachtig hoor
groetjes Truus

Patricia Wanten zei

Voor u ook het allerbeste voor 2013 en wat een mooi kaartje. Ik ben vrijdag met het gezin naar de musical van Peter Pan geweest en hoewel ik u niet ken heb ik toch aan u gedacht. Jij, als liefhebber van Tinkerbell, zou daar ook erg van genieten. Moest je de kans krijgen om daar naar te gaan zien, is dat zeker een aanrader.
Groetjes

Patricia

Plony zei

Ik zie je weer!!!!!!!!!!! Gelukkig, is alles nu weer ok???????
Liefs Plony

Joke zei

Wat een prachtige kaarten maak je en ben gelijk volger bij je geworden.Groetjes Joke