zaterdag 12 januari 2013

Its a girl

Goede avond blogvriendinnen,

Wat een gedoe de laatste tijd op het blog om een kaartje
te kunnen plaatsen, nou hier wordt ik niet vrolijk van.
Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor jullie lieve
reacties op blog in de schijnwerpers, vooral het hh-blog THANKS
Ik heb dankzij jullie er weer 3 blogvriendinnen bij gekregen daarmee
staat de teller op 118 hoe leuk is dat.
Ik heb van de week ook berichtjes achter gelaten maar als ik dan later
keek waren ze foetsie terwijl ik hem als eerste had geplaatst, je begint
op het laatst nog aan jezelf te twijfelen dus sorry daarvoor.
Dan nu mijn kaartje dat ik ga posten bij:
http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/  Anything Goes-Alles Mag




De binnenkant van de kaart heb ik ook afgewerkt, twee labels van MD evenals
de tekst stempels .



Hier de labels even op de foto gezet, alles afgwerkt met distress ink fired brick.
De vierkante mal is van Joy, en het papier van Graphic 45  Little Darlings Collection


Het kaartje heb ik gemaakt voor Petra & Leon en natuurlijk de grote broer Steijn
die helemaal weg is van zijn kleine zusje Tessa, ik wens jullie heel veel geluk!!!!!!!

Liefs Ghea


16 opmerkingen:

Hanny zei

Wat een schitterende kaart!
liefs Hanny

Patricia Wanten zei

Dat is een super mooie kaart Ghea. Mooie prent en toffe labels. Het is me wat tegenwoordig om blogger te gebruiken maar sinds ik Google Chrome gebruik zijn de problemen opgelost. Hopelijk blijft dat zo.
Groetjes

Patricia

Nicole zei

WAUW, beeldschoon Ghea!! Liefs, Nicole

Marieke zei

Met google chrome heb ik nergens last van, heb het al meer gelezen dat daar de problemen mee opgelost zijn, dus misschien een idee voor je?
Wat een schitterd kaartje, erg leuk.. Ook hoe je de binnenkant gedaan hebt is erg leuk!

Groetjes van Marieke

Margo zei

Wat een heeeeel mooi kaartje heb je weer gemaakt.Ik vind het papier zo mooi ik heb het blokje hier ook liggen en wil er nog steeds een baby boekje van maken met mijn eigen baby foto's maar ik kom er steeds niet aan toe.Ik lees de laatste tijd dat iedereen zo veel moeite met hun blog heeft ik zelf heb gelukkig nog nergens last van gehad kan mischien ook aan liggen dat ik google chrome gebruik.fijn weekend.groetjes Margo.

Marian zei

Prachtige kaart
Groetjes

Ellen zei

Wat een prachtig kaartje Ghea. Hele mooie details zitten erop.
Toppie hoor!
Liefs, Ellen

Anita Meijer zei

Ja van blogger wordt je inderdaad momenteel niet vrolijker Ghea. Zie je wel ik had laatst ook wat reacties gezien die wel binnenkwamen in mijn mailbox maar niet op mijn blog, dat is toch raar. Hoop maar dat het snel opgelost is want google chrome vind ik geen prettig programma maar volgens mij dwingt blogger ons bijna om daarmee te werken. Maar goed nu even naar je kaartje ik vind het een beauty, wat een geweldige lieve kaart heb je weer gemaakt, een snoepie is het.
Liefs van Anita

Priskilla zei

Prachtige kaart, heel mooi gedaan!

groetjes, Priskilla

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Ik dacht al steeds, oh een nieuw bericht van Ghea en..daarna zag ik niks op je Blog..maar nu wel..
Wat een mooie babykaart heb je gemaakt..heeeeel schattig...

Liefs van Ans

Marieke zei

Vanavond op mijn werk heb ik een reactie op dit bericht voor je achtergelaten (Met Internet explorer) maar deze is weer verdwenen zie ik. Inderdaad zoals hierboven had ik ook geopperd om google chrome te gebruiken, nergens geen last meer van hebben heerlijk..
wat een leuk kaartje zeg! leuk dat je ook aandacht hebt besteed aan de binnenkant, een leuk geboortekaartje.
Groetjes van Marieke

Diana zei

Wat een schatje Ghea! Prachtig kaartje is het geworden.
Ik gebruik ook chrome en heb hierdoor heel wat minder problemen met blogger.
Groetjes Diana.

jolanda zei

prachtig kaartje

Marguerite zei

Wat een lief kaartje heb je gebruikt. Altijd leuk om een geboortekaartje te mogen maken.
Groetjes Marguerite

Oma Nel zei

Een super mooie kaart heb je weer gemaakt en ja sinds ik ook google chrome gebruik gaat het een stuk beter groetjes Nel

Sarah zei

Hi there, what a gorgeous image and a fabulous card!

Thanks for joining in with us this week at Divas by Design.

Sarah