donderdag 10 januari 2013

Blog in de schijnwerpers

Zoals jullie wel weten zet Hobby Home Challengeblog iedere
maand een blog in de schijnwerpers. En ik ben de eerste in het
nieuwe jaar, wat ik een hele eer vindt. Je moet dan over jezelf
het een en ander vertellen, en dat heb ik ook gedaan......willen
jullie weten wat ik allemaal vertelt heb klik dan hier
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl 



Is ze geen plaatje om te zien, zo heb ik er nog meer van het afgelopen jaar....
Veel kijk en lees plezier,

Lieve groetjes van Ghea

32 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

tis zeker een plaatje en wat een eer zeg gefelies daarmee, lieve groet jenneke

Sask Ia zei

Lief kaartje Ghea!

Ik wilde op het andere blog kijken maar daar staat enkel één berichtje van dit jaar op, heb je een ander linkje voor ons zodat ik het alsnog kan lezen?

liefs, Saskia

Henriëtte zei

Wauw, gefeliciteerd, wat leuk voor je. Maar ja, ik ben ook niet voor niets volger van je geworden, dus dat je prachtige dingen maakt wist ik al.

Groetjes Henriëtte

Patricia Wanten zei

Gefeliciteerd Ghea, ik wist wel dat het een verstandige keuze was om je volger te worden.
Groetjes

Patricia

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,

Nogmaals gefeliciteerd dat je Blog in de schijnwerpers staat...je maakt ook zulke mooie creaties...alleen klopt de link naar het Blog van HobbyHome niet...

Liefs van Ans

sjanie zei

Hoi Ghea,

Ik zag je bij HH in de schijnwerpers en dacht ik ga even op haar blog kijken. Je maakt hele mooie creaties hoor. Dit doosje ziet er ook schattig uit. Ik ga je volgen om niets meer te missen van je.

Groetjes,
Sjanie

Ghea zei

Dank jullie wel hoor lieve maatjes van me voor jullie vertrouwen in mij., en ik heb de link veranderd hij klopt nu wel......
Fijne dag allemaal ik ga zo de hort op met Iefke het is oma oppasdag vandaag heerlijk genieten van mijn meiske.
Liefs Ghea

nelleke zei

hoi hoi,

Zeker een dotje zeg! En wat leuk dat nieuws, van harte!! Ik ga zo even lezen.
Een fijne oppasdag..lijkt me heerlijk.

liefs


Nelleke

Yvonne van Bruggen zei

Wat leuk, gefeliciteerd!!
En geniet van je dag vandaag!!
Lieve groetjes, Yvonne

Joke zei

Prachtig doosje heb je gemaakt in schitterende kleuren.Gefeliciteerd met blog in de schijnwerpers.Een schitterend blog heb je ook.Groetjes Joke

Jolanda zei

Van harte gefeliciteerd meis met je blog in de schijnwerpers en je creatie is ook weer een toppertje

Liefs jolanda

Marguerite zei

Leuk hé in de schijnwerpers staan. Het heeft mij een heleboel leuke reacties en nieuwe blogvriendinnen opgeleverd. Je bent het waard.
Groetjes Marguerite

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,

Net kwam de post en..bracht een prachtige hartjeskaart van jou, met een prachtig Magnoliaatje..supermooi hoor...dankjewel..
Liefs van Ans

Jeannette zei

hallo Ghea, ik heb gezien dat je in de schijnwerpers staat bij hobbyhome, van harte gefeliciteerd en nu zie ik ook thinkerbell, leuk hoor. Ik ga maar gelijk volger bij je worden, dus wordt vervolgd, groetjes Jeannette

Marian zei

Prachtig je kaartje
Groetjes

Viera Obcovičová zei

nice work

Cynthia Hoekstra zei

Het is een schitterent plaatje om te zien.

Groetjes Cynthia.

Margo zei

Proficiat Ghea in de schijnwerpers ga zo even kijken.groetjes Margo.

Emmy Bouman zei

Inderdaad een hele eer :D Gefeliciteerd!! Ik ga zo je verhaaltje lezen ;-)

En wat een prachtige creatie!!

Groetjes Emmy

Plony zei

Leuk hè meis, in het zonnetje vandaag.....en meer dan verdiend!!!!!
Deze oma had vandaag óók oppasdag, hihihi.......wat is het toch heerlijk hè zo'n klein hummeltje in huis. Je krijgt er geen genoeg van!
Liefs Plony.

Nicole zei

Beeldschoon kaartje Ghea!! En proficiat met deze eer. Echt verdiend!! Liefs, Nicole

Corrie zei

Heerlijk voor je Ghea dat jij nu het blog in de schijnwerpers bent bij Hobby-Home.Het is terecht, want alles wat je maakt is prachtig net zoals deze creatie.
Prachtig gemaakt meisje.
Lieve groetjes Corrie

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje, zo'n lief plaatje! Gefeliciteerd met deze mooi eer, dik verdiend hoor!
liefs Rachel

Anita Meijer zei

Wat ontzettend super voor je Ghea en helemaal verdiend want je maakt ook schitterende kaarten, ik geniet er telkens weer van. Helemaal top dat je in de schijnwerpers wordt gezet. Oh vergeet ik bijna je kaart, ik vind het weer een plaatje.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

proficiat met je blog in de kijker ! leuk !
een leuke kaar heb je daar
grtjs, martina
x

jolanda zei

gefeliciteerd.
Tevens heb ik ook een verrassing voor jou op mijn blog.

Hanny zei

Leuk he? Ik had het al gelezen en gereageerd maar doe het hier ook nog even. Je hebt ook een leuke blog en maakte prachtige dingen dus dat mag gezien worden.
fijn weekend, liefs Hanny

Brigitte zei

Gefeliciteerd Ghea!
Wat is dit een schatje, echt gaaf!
Nostalgie met mijn favoriete blauw, mooier kan het niet en de binnenkant heb je ook schitterend gedaan met die vlinders.Groetjes Brigitte

Oma Nel zei

Het is echt een beauty leuk hoor jij nr 1 bij HH nog veel succes en groetjes Nel

Corrie zei

Ik heb het al gelezen hoor Ghea, super dat je in de schijnwerpers staat met deze prachtige kaart.
lieve groetjes Corrie

Annette zei

Wat een schattig kaartje!
Ga nu even lezen wat je allemaal over jezelf verteld heb!
Xoxoannette

Annette zei

Ik heb je stukje even gelezen. Leuk om zo in de schijnwerpers te staan. Ik ha net al een reactie gegeven,maar op een of andere manier zie ik het niet staan.
Maar het is een gaaf kaartje geworden! Prachtig gedaan!
Fijn weekend!
xoxoAnnette