zondag 13 januari 2013

B-I-N-G-O

Goedenmiddag bloggers,
Vandaag plaats ik weer op de valreep een kaartje bij:
http://www.decreatievezebra.blogspot.nl/ Bingo is de opdracht
horizontaal of verticaal en natuurlijk mag je ook diagonaal.
En dit is het geworden......


Ik heb gekozen voor roze-wit  digi-of stempel en bling bling
Zoals jullie zien is mijn kaartje lekker roze met wit geworden, verder heb ik
een stempel van magnolia gebruikt en ingekleurd met de copics. En op het
hartje heb ik bling bling gebruikt uit een flesje van stickels roze en wat wit.




Verder doe ik met dit kaartje mee bij:
http://hobbyshopfavoriet.blogspot.nl/ maak gebruik van deze sketch
De foto s zijn niet helemaal scherp maar ja het is al een beetje donker op mijn zolder kamer
 aan het worden, en ik kan niet tot morgen wachten anders ben ik te laat.
Bedankt allemaal weer voor jullie berichtjes op mijn vorige kaart ik heb er heel erg
van genoten en lees ze met heel veel plezier!!!!!

Fijne avond en tot gauw........Lieve groetjes van Ghea

23 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Oh wauw Ghea wat is die super geworden, helemaal mijn kleuren en die digi wat is die toch leuk, de hele serie trouwens. Ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

Angélique zei

Schattig kaartje! Dat doe ik je niet na.

Marlies zei

Een hele mooie kaart en wat een schattige magnolia! Heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Het is weer een schatje, mooi in het rose, lief stempeltje..weer helemaal toppie..

Liefs van Ans

Diana zei

Prachtig kaartje Ghea! Ik hou wel van een beetje roze.
Groetjes Diana

Margo zei

Hallo Ghea
Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt mooi zo roze/wit en leuk de ballon met glitter en zelfs het touwtje glitter!!!veel succes met de challenge.groetjes Margo.

Patricia Wanten zei

Schattig kaartje en leuke digi.Roze en wit daar valt bijna iedereen voor.
Groetjes

Patricia

Jolanda zei

Schitterend kaartje geworden Ghee en wat heb jij toch met alles net op de valreep hihi

Liefs jolanda

Marieke zei

Wat een leuke kaart! leuke sketch en kleurencombinatie heb je gebruikt!

Groetjes van Marieke

Joke zei

Prachtige kaart.Mooie kleur.Groetjes Joke

Hanny zei

Dit is weer echt een schatje, helemaal in mijn favoriete kleuren en die stempel is zoooo lief. dat heb je mooi gedaan met die stickles, leuk idee hoor.
Fijne zondag, liefs Hanny

petpan zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
Leuk dat je mee doet aan de wedstrijd van de Hobbyshop favoriet.
Groetjes Wendy.

jolanda zei

prachtig kaartje

Dinie zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt Ghea mooie kleuren en een lief stempeltje
Veel succes met de wedstrijd

Gr Dinie

Oma Nel zei

Ik heb het ook nog even gauw op het blog zetten ik vergeet vaak aan een challenge mee te doen maar deze is mooi ondanks dat hij niet zo scherp is we kunnen het goed zien hoor groetjes Nel

Rachel zei

Wat een lief kaartje Ghea....heerlijk zo helemaal in roze!
liefs Rachel

Plony zei

Lekker roze en zooooooo schattig. Mooi papier, geweldig lief stempeltje en alles heel mooi gecombineerd. TOP!
Liefs Plony.

Marian zei

Je kaart is prachtig
Groetjes

Marian zei

Je kaart is prachtig
Groetjes

Marian zei

Je kaart is prachtig
Groetjes

Marianne zei

Heel leuk gedaan.
Groetjes Marianne

marion zei

Wat een schattig kaartje, liefs, Marion

Dayana Marin zei

Nice card!!! I love Tilda! :)