vrijdag 14 december 2012

X-MAS

Goedenavond lieve bloggers allereerst hartelijk bedankt voor
jullie reaktie op mijn vorige kaart, altijd fijn om te lezen........
Vandaag ga ik voor de laatste keer een HOME decoratie laten
zien met natuurlijk mijn favoriet TINKERBELL

2x de kleine kerststerretjes van MD gebruikt, en het takje erachter is een pons van MS
in het midden een roosje geplakt en verder heb ik weer kleurplaten van Tinkerbell
verkleind en ingekleurd met de copics.


Deze decoratie heb ik natuurlijk voor mezelf gemaakt, ja ik kan alles wel weg
geven maar dat doen we niet haha....


Ik wil graag meedoen bij: http://challenges4everybody.blogspot.nl/  Alles Mag
                                          http://crealing.blogspot.nl/  Als het maar Kerst is
                                          http://www.decreatievezebra.blogspot.nl/  Alles Mag

Dit is mijn favoriet zo als zij daar zit op de vingerhoed geweldig toch!!!!!!
En dan nu allemaal op een rijtje......


En dit zijn ze alle vier helemaal leuk toch, ik hoop dat jullie ze ook net zo leuk
vinden als ik heel fijn weekend en knutsel ze......

Liefs Ghea

27 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Sask Ia zei

oh wat leuk Ghea en groot gelijk dat je het zelf houdt!!

liefs, Saskia

Margo zei

Wauw Ghea prachtig gemaakt en weggeven doe niet zo mal dit moet je zelf houden ik vind hem heel mooi gemaakt!!!!!!groetjes Margo en ik zie een andere achtergrond leuk groen voor de kerst.

Marieke zei

Erg leuk gedaan Ghea!! Erg mooi!:
Hele fijne feestdagen. Groetjes v Marieke

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,

WOW...wat supermooi is dit..echt prachtig en die Tinkerbell is helemaal supersss...

Liefs van Ans

Angélique zei

Ik vind het er super uit zien!

Liesbeth zei

Schitterend gemaakt Ghea.
gr. Liesbeth

Annette zei

Hoi Ghea, wat een geweldige XMAS! En gelijk heb je deze moet je zelf houden hoor!:-)) fijn weekend! Xoxo Annette

Anita Meijer zei

Wat heb je dat toch weer super gedaan Ghea, het ziet er helemaal tiptop uit. Top, wat zal dat gezellig staan.
Liefs van Anita

Corrie zei

Prachtig gemaakt Ghea, bedankt voor je mooie kaart, ik hoop voor jouw dat je dat lange engelse bericht kan lezen, ik begrijp er uit dat ze er een beetje onderste boven van zijn, net zoals ik prachtig gemaakt meis.
lieve groetjes Corrie

Plony zei

Ooooooo......ik ben er stil van. Wat gaaf heb je dit gedaan, meis.....je bent een kanjer!!!!!
Liefs van Plony.

Rachel zei

Wat prachtig! Dat heeft vast een mooi plekje in je woonkamer....!!!
liefs Rachel

Corrie zei

Wauwww Ghea Wat mooi!!!
Wat is Tinkerbell toch een schatje

Liefs Corrie

Connie zei

Absoluut een toppertje weer dit ! Erg sfeervol om dit ergens in huis te kunnen etaleren ! Minstens even leuk als jouw 'Home For Christmas' creatie van een tijdje terug en die vond ik dan ook al helemaal super ! Knap gedaan !
Veel liefs en geniet nog van je weekend ! Connie

Marian zei

Ziet er super uit Knap hoor
Groetjes

Nicole zei

Machtig mooi, Ghea. Die staat vast en zeker heeeel mooi te pronken in je huiskamer!!! Groot gelijk dat je hem zelf houdt, hihi!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

Creadiva zei

Wat superknappe kaartjes maak jij !!
ben ook op HJ maar maak meer sieraden en gehaakte halskettingen

www.creadiva.be kan je eens kijken wat ik met mijn dochter zoal maak !

Kom je ook eens kijken naar mijn creaties ... zou leuk zijn om te lezen wat je ervan vind

Groetjes
Diane

Oma Nel zei

wat is dit SUPER ik begrijp heel goed dat je dit niet weggeeft zou ik ook lekker zelf houden veel liefs Nel

Henriëtte zei

Whow Gea wat is dit prachtig gedaan
wat een top creatie, zo mooi!
Nee daar zou ik ook geen afstand van kunnen doen, is echt genieten.

Liefs Henriette

Diana zei

Dit ziet er helemaal super uit Ghea.
Groetjes Diana

Cozz zei

Helemaal super gaaf Ghea
Staat vast geweldig op je kast!!
Wou dat ik een vlieg was, dan kwam ik bij je zoemen hihi
Veel liefs ♥♥♥

Yvonne van Bruggen zei

Ik dacht dat ik al een berichtje had achtergelaten, maar nog niet.. Mooi gemaakt zeg!! Ziet er super uit!! En leuk dat je mee wilt doen met de challenge!!
Lieve groetjes, Yvonne

Wendy zei

Hartstikke leuk gedaan Ghea! Dat zal er wel prachtig uitzien bij jouw thuis. Inderdaad zonde om weg te geven, geniet er maar lekker van. Super gedaan!
Groetjes, Wendy

Astrid zei

Ik vind dit helemaal geweldig, zooooo mooi om te bekijken !!

liefs Astrid

Atelier Valerie © zei

Je hebt de XMAS letters leuk aangekleed. Mooi gedaan, liefs Valerie ♥

Bernadet zei

oooow Ghea, wat is dit ontzettend mooi zeg

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat mooi zeg.
Leuk dat je meedoet bij De Creatieve Zebra.
Groetjes Miranda