zaterdag 29 december 2012

Seasons Greetings.....

Goedenmiddag lieve blogmaatjes....en natuurlijk ook mijn
nieuwe volgers hartelijk welkom leuk dat jullie mij gaan volgen.
Vandaag ga ik mijn 1e kerstkaartje plaatsen voor volgend jaar,
ik hou ervan om op tijd te zijn. Kerstkaartjes moeten bij mij dan
ook voor de KERST op de mat liggen of ze moeten van nieuwe
vrienden of maatjes zijn.....na de kerst hang ik ze niet meer op.
Misschien raak ik nu maatjes kwijt maar zo ben ik nu eenmaal,
ik stuur mijn kaartjes op tijd weg dus dat verwacht ik ook van een ander.
Ik ben zeer gecharmeerd van de kerst en kijk iedere dag uit naar de
kaartjes die de postdame komt brengen. Ze vindt jullie kaartjes echt
schitterend ze heeft ze allemaal bewondert .....
Hier dan nu mijn kaartje hij doet mee bij: http://bruggetje.blogspot.nl/
vrijwillege challenge, met iedere laatste maandag een opdracht en een
klein prijsje te winnen.


En bij: http://christmaschallenges.blogspot.nl #55  a special one
Ik heb gekozen voor sketch 28 van Miranda, 


Ik heb de gehele binnenkant afgewerkt met het kerstboompjes papier
van Avec Colours unlimited van de boekenvoordeel
Digi Mo-Manning ingekleurd met de copics
stempel x-mas post van MD staat op de ster
en seasons greetings is ook van MD stampfairy designs
de roosjes zijn van Rayher
het papier achter de stempel is van Magnolia
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden laat het me maar horen.....
Fijne jaarwisseling





23 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

owwww wat een pracht kaartjes allemaal zeg

lieve groet jenneke

Leonie zei

Hij is prachtig!!

Ik wens je een gelukkig en creatief 2013!
Groetjes Leonie

Anita Meijer zei

Wauw ik vind hem super geworden Ghea, het is een plaatje om te zien. Een toppertje.
Liefs van Anita

Diana zei

Hij is prachtig Ghea!
Groetjes Diana.

Oma Nel zei

Hij is super en ik vind het een heel goed idee om nu al door te gaan je hebt alle tijd en je hoeft je niet te haasten ik ga ook gewoon af en toe een kerstkaart er tussen door maken vooral als je je zovel moet versturen ik ben het helemaal met je eens groetjes Nel

Yvonne van Bruggen zei

Prachtige kaart Ghea!! En super leuk dat je meedoet!!
Alvast een fijne jaarwisseling en de beste wensen!
Lieve groetjes, Yvonne

Zw@@n zei

Heel mooi kaartje, Gheo. Prachtige kleuren en een superlieve digi. Leuk dat je meedoet met de uitdaging van CCWS. Liefs, Wilma

Rachel zei

Wat een lief kaartje, prachtig!
Fijne jaarwisseling, liefs Rachel

Rebelleke zei

Leuke kaartjes

Cindy zei

Supergaaf weer! Zo leuk geworden! Fijne jaarwisseling! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Hoi Ghea je hebt een top kaart voor de CCWS gemaakt, leuke kleuren, maar ik doe niet meer mee hoor ik ben de kerstkaarten echt zat, jij niet dan??? Wijfie een héle fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.
liefs Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt..zo;n schattig afdrukje en..prachtige kleurtjes heb je gebruikt..super..

Wens je een fijne jaarwisseling ... en een gezond en creatief 2013..
Liefs van Ans

nicolet zei

Een schitterend kaartje hebje gemaakt!
Leuk dat je me doet aan de challenge van CCWS.
Fijne jaarwisseling alvast.
Groetjes Nicolet

Marianne zei

Gaaf kaartje Ghea.
Liefs, Marianne

Yvonne van Bruggen zei

Hoi Ghea,
Nogmaals, leuk dat je meedoet! Las net je berichtje op mijn blog! Morgen vind je bij mij weer een kaartje en vanaf de week erop op donderdag. Je mag zelf bepalen wanneer je hem plaatst, het is wel het leukste als het op dezelfde dag is, maar daar ben je vrij in!! Misschien is het beste houvast, donderdag 10 januari en dan iedere donderdag!!!
Fijne jaarwisseling!!
Lieve groetjes, Yvonne

Corrie zei

Super leuk kaartje Ghea
Liefs Corrie

Nicole zei

Beter te vroeg dan te laat zeggen ze altijd, dus niks mis mee hoor, hahah!! Je kaart is superlief en prachtig. Fijne jaarwisseling!!! En ook voor jou een creatief 2013!! Liefs, Nicole

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een schitterend kaartje met dat schatje erop. Ik heb me voorgenomen om ook gewoon door te gaan met de kerstkaarten want ik heb hele leuke kerststempels met kerst gekregen en dan wil je die niet laten liggen tot het eind van het volgend jaar toch:-))
Alvast een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013.

Lieve groetjes
Danoesja

Lotte zei

Wat een schatje zeg. Prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je mee doet met CCWS en veel succes.
Lieve groetjes Lotte

Margo zei

Prachtige kaart.
Fijne jaarwisseling en gelukkig en gezond 2013.groetjes Margo.

Janneke zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt ;o)
Leuk dat je meedoet bij CCWS.

Carol zei

Cute card and great choice of sketch. Thanks for joining us at CCWS this time. Carol DT x

Chris_P zei

WOW this is gorgeous!! Thanks for joining us at CCWS this time!

/Christina DT