dinsdag 4 december 2012

Happy Anniversary Plony

Pffff wat was dat haasten zeg maar ik heb mijn kaartje toch
op tijd af gekregen om mee te doen bij Plony die haar 1 jarig
blog viert met een mooi give away......yeah!!!!!!
http://plonysbloggie.blogspot.nl/  maak een kaart.......

En hier is mijn kaart voor Plony ik ga hem zo meteen op de post doen.
Ingekleurd met de copics de achterste mal is een schitterende mal van Joy
Wat plakrondjes en een stempel, de vlinders is een floral pons-embossen
De opengewerkte bloem is van Olba een paar roosjes en dan gauw op de post.
Plony ik kijk altijd uit naar je creaties JIJ MAAKT VAN NIETS ALTIJD IETS
MOOIS en je bent van alle markten thuis, en zoniet dan zorg je daar voor TOPPIE!!!!
Vooral je Vintage kaarten zijn een lust voor het oog klasse meis ga zo door.....



28 opmerkingen:

Corrie zei

Het is een prachtkaart voor Plony Ghea, je hebt de kaart prachtig op gebouwd. De kleuren zijn ook zo mooi.
je hebt er een klasse kaart van gemaakt.
lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Hoi Ghea
Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor Plony,

Liefs Corrie

Emmy Bouman zei

Een prachtig kaartje hoor!!

Liefs Emmy

Rachel zei

Leuk kaartje, prachtige kleuren!
liefs Rachel

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Plony Ghea, daar zal ze zekers te weten superblij mee zijn, hij is top.
Liefs van Anita

Marian zei

Je kaart ziet er prachtig uit
Groetjes

marion zei

Wauw wat een schitterend kaartje heb je voor Plony gemaakt, hij is superzzz, liefs, Marion

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Voor Plony. Groetjes Marga.

Henriëtte zei

Wat een mooie kaart.

Groetjes Henriëtte

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ghea.

Liefs Riet.

Oma Nel zei

het is een pracht kaart voor plony daar is ze echt weer blij mee en natuurlijk heel mooi gekleurd ja daar kijk ik nu naar heel veel liefs Nel

Margo zei

Wat een prachtige kaart heb je voor Plony gemaakt.groetjes Margo.

Liesbeth zei

Mooi gemaakt Ghea.
gr. Liesbeth

Marguerite zei

Mooie kaart heb je voor Plony gemaakt.
Groetjes Marguerite

Nicole zei

Een schitterende kaart voor Plony, Ghea!! Liefs, Nicole

Plony zei

Yes yes yesssssss.....daar is ze met haar kaartje!!!!!! En hij is geweldigggggggg!!!! Helemaal super gedaan meis, wat een lieverdje en prachtig ingekleurd en het leukste van alles........als ik het goed begrijp gaat ie ook nog op de mat vallen!!!!!!!!! Tadaaaaaaaaa.....is dat ff super. Dankjewel dat je zoveel moeite hebt gedaan voor mij meis, heel lief! Ik ga morgen de winnaar bekend maken en ik zou zeggen....ga maar even duimen!
Liefs Plony.

Diana zei

Hij is super Ghea.
Groetjes Diana

Cindy zei

Hij is mooi en wat een gave kleuren heb je gebruikt! Zo gaaf! Groetjes, Cindy

Marianne zei

Leuk kaartje Ghea.
Liefs, Marianne

jolanda zei

prachtig kaartje

Oma Nel zei

Lieve Ghea zou jij mijn een mail kunnen sturen met je ADRES DIKKE KUS Nel

Jolanda zei

Wat een schitterend kaartje Ghee en ja zeker een schitterende mal, want ik loop hem steeds mis als ik hem wil kopen:)

Liefs Jolanda

Bernadet zei

prachtige kaart Ghea!

Annette zei

Plony krijgt een kaartje van je, maar ik ook. Heel erg bedankt voor je kerstkaartje! Hij staat bij mij te pronken op het dressoir. Ik vind het zo leuk dat je aan me denkt. Dus bij deze Super bedankt!
xoxo Annette

Patricia Wanten zei

Mooie kaart Ghea, veel succes met de candy.

Groetjes

Patricia

Danoesja zei

Hoi Ghea

Je kaartje voor Plony ziet er super uit, echt heel mooi.
Dank je voor je lieve berichtje, dat doet me goed.

Lieve groetjes
Danoesja

Tessa en Anke zei

Schitterende kaart.
Bedankt voor al je lieve reacties op ons blog.
liefs Anke

Marlies zei

Een super mooie kaart in mooie kleuren en wat een mooie mal heb je ook gebruikt! groetjes, Marlies