zondag 2 december 2012

Gepimt hart nummer 2

Hallo lieve maatjes wat hebben jullie allemaal lief gereageerd
Fijn dat jullie toch bij mij langs komen ook al ben ik niet bij
jullie langs geweest, tja je handen rust geven dat helpt heel goed.
Ik ben gisteren naar Keulen geweest mijn lieve god wat is het daar
een gekkenhuis zeg, wat recessie nou in Duitsland merkt je daar
helemaal niets van wat loopt daar een hoop volk zeg het was reuze
gezellig maar om 5 uur waren we we dwars af hoor en zijn we weer
richting huis gereden dat duurde ook nog 4 uur dus het was een lange
dag als je om 5 uur bent opgestaan maar Oooooo zooo leuk!!!!!
Maar nu weer terug naar mijn hart gemaakt voor Sabrina haar schoonouders

Uiteraard weer een Tinkerbell nu zittend op een taupe hart en afgewerkt
met plakparels op de kerstboom mal MD evenals de kerstroos afgewerkt
met sneeuw en een roosje vind ik leuk. Langs het hart een sterrenlint geplakt
nog wat sterretjes en hulst ook van MD en klaar is Ghea
Hieronder nog een tweede foto ........Ik doe mee met dit hart bij:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl  Alles Mag-Anything Goes


Ik wens iedereen weer heel veel plezier en tot gauw met nog een Tinkerbell
creatie de laatste van het jaar...... Bijna vergeten te zeggen Patricia ik heet je van
harte welkom op mijn blog ik hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt.....


19 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Alweer een supermooie creatie. Een heel ander effect als je vorig hart maar zeker ook zo mooi.
Groetjes
Patricia

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,

Dit hart is ook weer helemaal super..met je prachtige Tinkerbell..zó schattig..

Liefs van Ans..

Angélique zei

Wat heb je dat weer super leuk gemaakt!

creatie's and stuff by jenneke zei

jemig ghea, je zult wel afgebrand zijn zeg......tis daar zeker allemaal goedkoper je zou het haast denken, dat het daar zo druk is!!!
wat een prachtige foto heb je gemaakt van de kaart zeg

en hou je handen in de gaten
lieve groet jenneke

marion zei

ahhh wat een schatje, schitterend ! Liefs, Marion

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend geworden Ghea, ziet er weer helemaal tiptop uit, super. Wat fijn dat je het gisteren zo naar je zin hebt gehad, top voor je. Oh ja volgens mij zag ik gisteravond nog ergens dat je volgens mij gewonnen had met je kaartje met tinkelbel met dat lichtje erin, maar weet alleen niet meer waar zie ook zoveel blogs voorbijkomen, of heb ik het nu gedroomd nee heb echt je naam zien staan.
Liefs van Anita

Corrie zei

Anita heeft gelijk Ghea, ik geloof dat het bij AnMacreatief was waar je hebt gewonnen.
Wat een reis heb je achter de rug zeg, maar als je het maar leuk hebt gehad ,daar gaat het toch om ,vandaag kan je lekker uitrusten.
je hebt het hart prachtig opgepimpt, jij bent gek op Tinkerbell hè. Lieve groetjes Corrie

Corrie zei

Wauwww wat een mooi hart Ghea
leuk zo met die belletjes

Liefs Corrie

mandy zei

lieve ghea, wat is het leuk om te lezen dat je zo van mijn creaties geniet.
Je hart is prachtig geworden.
groetjes mandy

Riet zei

Geweldig hart Ghea.

Hugs Riet.xx

Margo zei

Hoi Ghea
het hart ziet er heel mooi gepimpt uit.fijn dat je het naar je zin hebt gehad op de kerstmarkt.groetjes Margo.

Cindy zei

Het is heel gaaf je hart. Enne, ik weet wat je favoriete Disneyfiguur is hoor, haha. Ik vind hem echt super geworden! Liefs, Cindy

jolanda zei

mooi gepimpt

Pop's Cards zei

Good Morning sweetie this is just stunning I love your colour choices too, gorgeous work, huggles Pops x x x

Nicole zei

Wat issie lief Ghea!! Erg mooi!! Liefs, Nicole

Anne-Marije zei

Wat heb je dat hart leuk gepimpt. Een supercreatie!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van december.

Ik heb je reactie gelezen op het bericht van de winnaar van november. Vergeet je niet om mij je adres door te mailen? Je prijs ligt hier op je te wachten.

xxx Anne-Marije

Oma Nel zei

een heel mooi hart Ghea en ja jij kan het ook van niets iets maken nou iets heel moois hoor groetjes Nel

scrapcreations-judith zei

Wat heb je dit mooi gedaan. Heel erg mooi geworden Leuk dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMacreatief. Groetjes judith

LottesCards zei

Wat een mooi hart heb je gemaakt! Prachtige details en geweldig met die belletjes.

Gezellig dat je deze maand meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

Liefs Lotte