zondag 9 december 2012

Extra Challenge.....Sint/Kerst

Hallo lieve maatjes.....
Dit is mijn kaart die voor mij het meest betekenisvol is geweest.
Ik heb deze kaart gemaakt voor de 1e challenge bij Hobbyjournaal.
blogspot.nl  de opdracht was maak een vintagekaart naar aan-
leiding van de sketch gemaakt door Anja en ik ben daar eerste mee
geworden en won een fantastische prijs....nl 100 euro vrij te besteden
bij de hobbywinkel naar keuze, en nu wil ik deze kaart heel graag mee
laten doen bij:
 http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2012/11/extra-challengesintkerst.html




Waar Plony.....deze keer onze sponser is, wat een GEWELDIGE prijs geef jij weg.
Wie weet brengt deze kaart mij weer geluk ik ga er hard voor duimen.
Graag wil ik iedereen weer bedanken voor hun lieve reacties op mijn vorige kaart.
Freubel ze allemaal lekker want buiten is het regelmatig nat tenminste hier wel.

Liefs Ghea

12 opmerkingen:

Marian zei

Gefeliciteerd met je super prijs. Daar kan je weer heel veel hobbyspullen voor inslaan Super voor je En je kaart is weer prachtig
Groetjes

Henriëtte zei

Ik kan me voorstellen dat deze kaart je goede herinneringen geeft. Wat een superprijs heb je daar mee gewonnen.
Leuk om ook eens een kaart uit "de oude doos" te zien.
Succes hoor, misschien heb je nu weer geluk met deze kaart.

Groetjes Henriëtte

Viera zei

pekná karta,
s pozdravom Viera

Corrie zei

Dat was inderdaad een geweldige prijs toen Ghea, ik begrijp dat je deze kaart weer mee wil laten doen, hij is ook zo prachtig.
Lieve groetjes Corrie

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ghea.

Liefs Riet.

Brigitte zei

Hoi Ghea
kan me voorstellen dat je daar een goede herinnering aan hebt.
Kan me ook wel voorstellen dat je daar de eerste prijs mee hebt gewonnen, want het is een superkaart!
Groetjes
Brigitte

Connie zei

Ik zal héél hard met je mee duimen dat je met deze creatie opnieuw in de prijzen mag vallen ! Je kaart is in elk geval magnifiek ! Ze verdient alle lof !! Groetjes en fijne zondag nog, Connie

Patricia Wanten zei

Mooie kaart en 100 euro is niet niks. Veel geluk met deze challenge, ik duim voor u

Groetjes

Patricia

Anita Meijer zei

Wauw wat gaaf Ghea dat je toen 100 euro hebt gewonnen met deze superkaart, hij is dan ook helemaal fantastisch. Begrijp heel goed dat dit voor jou de kaart is die je mee wilt laten doen met de extra challenge. Hij is super.
Liefs van Anita

Sask Ia zei

Wow Ghea dat is super, zo'n prijs :) Dan heb je zeker (welverdiende!!) eer van je werk

Liefs, Saskia

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Leuk dat je meedoet met onze challenge op het hobbyhome-blog

Het is een prachtige kaart!

Lieve groetjes

Hanneke

Plony zei

Ja hoor, deze zou ik in jouw geval ook hebben gekozen.......uiteraard is deze heel bijzonder geworden voor jou!!! Het is ook een schatje hoor dus terecht nog eens in de schijnwerpers!!!!
Succes ermee, liefs van Plony.