dinsdag 18 december 2012

CANDY!!!!!!!

Goedenavond......
Nog een paar nachtjes slapen en dan....is het zover KERSTMIS
voordat het zover is wil ik graag meedoen aan de CANDY bij
http://corryskaartblogspotnl.blogspot.nl/2012/11/en-nog-een-extra-candy.html
de opdracht is: maak een mooie kerstkaart en stuur hem naar
haar op, vraag even haar adres zodat haar zieke man heeeeel veel
kaartjes mag open maken doen jullie allemaal mee............
En hier komt mijn kerstkaartje
EE


Ik heb een mal van MD gebruikt, afgewerkt met distress ink fired brick
Het plaatje had ik vorig jaar al op mijn computer staan,
Wat hulst takjes opgeplakt met sneeuw erop, en wat sterretjes en ijssterren
ingekleurd met copics rood.


Ik wens al mijn maatjes Fijne Kerstdagen en een Spetterend uiteinde en
een GOED 2013 toe.
LIEFS van Ghea.........of Dolly52 op het Hobbyjournaal

18 opmerkingen:

Corrie zei

Wauwwww Ghea wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor Corry en haar man

Groetjes Corrie

Durvina zei

Wat een leuke kaart, dat zal een verassing voor haar zijn.

groetjes, Durvina

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Wat een supermooi kaartje is dit..super gedaan hoor...

Liefs van Ans

Ellen zei

Leuk gedaan Ghea!
Liefs, Ellen

creatie's and stuff by jenneke zei

wat enorm mooi ghea, die zal vast in de smaak vallen

lieve groet jenneke

nelleke zei

Hallo Ghea,

Bedankt voor je leuke reacties,
Ik bewonder je kaart die je hebt gemaakt.

lieve groetjes



Nelleke

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je voor Corry en haar man gemaakt Ghea, ik vind hem prachtig. De mijne is ook al op de bus en ze zal hem nu of als de postbode vertraagd is een dezer dagen krijgen. Hij is prachtig je kaart. Daar zullen ze zeker blij mee zijn.
Liefs van Anita

Nicole zei

Een lief gebaar Ghea!! Je kaart is schitterend.Liefs, Nicole

Rachel zei

Wat een prachtige vintage kaart Ghea!
liefs Rachel

Diana zei

Wat een mooi kaartje Ghea.
Groetjes Diana

Corrie zei

Zoooooo Ghea wat mooi, de gedachten er achter super, ik ga duimen voor je, jij ook geweldige feestdagen met de familie. Liefs Corrie

Marianne zei

Leuk kaartje heb je gemaakt Ghea.
Liefs, Marianne

jolanda zei

mooi kaartje

Oma Nel zei

Die mal doet het heel erg goed bij deze mooie kaart je hebt het weer schitterend gedaan groetjes Nel

Patricia Wanten zei

Wat een super mooie kaart, Ghea en wat zullen Corry en haar man blij zijn met dit gebaar.
Mijn absolute favoriet , maar vooral van mijn dochter, zijn de letters met Tinkerbell. Waar haal je toch deze prentjes vandaan? Knap werk, hier is iemand helemaal jaloers.
Groetjes
Patricia

Henriëtte zei

Heel mooi geworden Ghea. toppie.

Liefs Henriette.

Margo zei

Prachtige kaart Ghea leuk plaatje.Jij ook hele fijne kerstdagen en een goed uiteinde en een goed begin.groetjes Margo.

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een prachtig kaartje heb je voor Corry en haar Man gemaakt.
Ik vind je X-MAS letters echt schitterend met Tinkerbell erop. Ik heb er vorig jaar gemaakt met Magnolia's erop.....erg leuk om te doen ook.
Hele fijne feestdagen en geweldig 2013.

Lieve groetjes
Danoesja