donderdag 15 november 2012

Sweet Holiday Wishes

Goedenavond......
Ik wil alle nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog,
ik hoop dat je hier de nodige inspiratie op kunt doen.
Vandaag heeft Chantal ervoor gezorgt dat ik het magische getal
100 hebt bereikt, dank je wel meis ik ben hier heel erg blij mee.
De prijs is gevallen bij Oma Nel, nou ik wens  je er heel veel plezier mee.
Dan wil ik nu graag de draad weer oppakken na een week vakentie en
een kaartje gaan plaatsen bij: http://simplymagnolia.blogspot.nl Easelcard


Het zijn de beertjes uit de nieuwe Kerstserie ik vind ze zo ontzettend leuk!!!!!
De tekststempels zijn van MD


De blauwe sterretjes zijn ooit gekocht bij zeeman, en kleine rondjes stickertjes.
Alles is ingekleurd met de Copics, en de randjes zijn afgewerkt met Panpastel.
Hier dan het geheel......


Ik hoop dat jullie hem leuk vinden ik hoor het weer graag, ik ben nog niet aktief
online eerst alles weer op de rails zetten en dan bij ik weer van de partij.
Wens jullie een hele fijne avond......ik hoop weer gauw bij jullie langs te komen.




24 opmerkingen:

Diana zei

Gefeliciteerd met he 100 volgers Ghea. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
Groetjes Diana.

Henriëtte zei

Leuke kaart Ghea.

Groetjes Henriëtte

creatie's and stuff by jenneke zei

heeeej lieve ghea, ik miste je al hihi

allereerst natuurlijk ook de winnaar van harte gefeliesssss en jij natuurlijk dank je wel voor het geven van deze prachtige give away......gefeliessss met je 100e volger yeah
liev groet jenneke

creatie's and stuff by jenneke zei

oeffffffffffffffffffff je kaarten vergeet ik DIE ZIJN PRACHTIGGGGG

Plony zei

Superrrrr, wat een gave kaart is dit. Lekker fris in die kleuren zo en prachtig gekleurd!!!! Complimenten.
Liefs Plony.

jolanda zei

heel mooi kaartje

Corrie zei

En Ghea genoten in Parijs Disneyland natuurlijk,Nel is een bofkont om die gave Candy te winnen,gefeliciteerd met je 100ste volger, je kaart is weer supers gemaakt ,met héle mooie kleuren,de stempels zijn ook héél lief. Lieve groetjes Corrie

Cindy zei

Hoi Ghea,
Fijn dat je weer terug bent. Hoop dat je het leuk heb gehad.Ik vind je kaart schitterend! Gefeliciteerd met de mijlpaal van 100 volgers. Top voor je! Liefs, Cindy

Elly zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers!je kaartje is prachtig geworden,mooie kleuren en een lieve stempel!

Groetjes Elly

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,

Aaah je bent weer terug van weg geweest en..je hebt Oma Nel heel erg blij gemaakt..
Lief is je kaartje geworden..mooie kleuren en weer super ingekleurd..

Liefs van Ans

Corrie zei

Wat een lief kaartje Ghea

Groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Jippie Ghea heeft de 100 volgers bereikt, gefeliciteerd meis en wat leuk voor Nel dat ze gewonnen heeft. Daar zal ze wel heel blij mee zijn. Super voor je. En wat een schitterende kaart heb je gemaakt meis, ik vind hem helemaal super, de kleuren zijn ook prachtig. Toppie.
Liefs van Anita

marion zei

Ahhh wat een schatje ! Prachtig kaartje, liefs, Marion

Marguerite zei

100 volgers alweer. Wat is dat bloggen toch leuk!
Vind je kaart harstikke leuk.
Groetjes Marguerite

Margo zei

Proficiat Ghea 100 volgers !!!! En Nel gefeliciteerd met de Candy.ghea hoe was Disny??????ben wel nieuwsgierig ha ha ha groetjes Margo.En natuurlijk je kaartje is weer prachtig....

dinie jonker zei

Van harte Ghea met de hondert volgers
en je kaart is weer prachtig.

Gr Dinie

Marian zei

Ghea gefeliciteerd met je 100 volgers
en Nel gefeliciteerd met deze super mooie Candy
En Gea je kaart is weer prachtig
Groetjes

Henriëtte zei

Hoi Ghea, je heb het vast geweldig gehad in Disneyland, Tinkerbel gezien en zakje elvenstof gekregen.
Je heb een prachtige kaart gemaakt met die schattige beertjes en mooie kleurtjes. Super gedaan.
En meis toppie hoor met 100 volgers en je heb Nel vast superblij gemaakt met haar candy.
Liefs Henriette.

Sask Ia zei

Hoop dat je genoten hebt in Disneyland, wij zijn er in februari geweest en ik geniet meer van de attracties dan de rest, maar zo is er voor ieder zijn ding ;)
mooie kaart weer, alleen het beertje kijkt een beetje triest naar mijn gevoel. Donkere dagen voor kerst?
Liefs, Saskia

Marianne zei

Heel leuk gedaan Ghea.
Liefs, Marianne

Wendy zei

Hoi Ghea, ik hoop dat je het heel gezellig hebt gehad in Disneyland! Je kaartje is weer superleuk. Heel erg schattig deze stempeltjes.
Groetjes, Wendy

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Nicole zei

Wat een gave kaart, Ghea echt machtig mooi en prachtig van kleur ook. Liefs, Nicole

Jolanda zei

Hai Ghee gefeliciteerd met je 10 volgers en nu op naar de 250 ;)en je kaartje is schitterend geworden.

Fijn weekend en groetjes Jolanda