woensdag 28 november 2012

Kerst Swap....

Hallo lieve volgers hier dan na twee weken eindelijk een kaartje
van mij.....Ik begin de draad weer een beetje op te pakken maar
het valt niet mee. Nadat ik uit Disney kwam was mijn tante overleden,
ze mocht niet ouder worden dan 66 jaar helaas. Ook heb ik veel
meer last als anders van mijn tintelende handen en mijn schouder.
Na 1 plaatje te hebben geknipt moet ik mijn hand weer rust geven
om door te gaan dit schiet niet op, ik ben dus al twee weken bezig
geweest met dit kaartje en gelukkig hij is af ik heb er meteen een
beschrijving bij gedaan misschien willen jullie hem ook maken. Ik
ben niet zielig hoor!!!!alleen even een verklaring waarom jullie
niets van mij hebben gehoord. Ik wil Elena hartelijk welkom heten
op mijn blog ik hoop dat je er inspiratie op kunt doen. Nou daar
gaan we dan........ LICHTJESKAART.........
Neem een A4 en snijd op

Vouw daarna beide kanten naar het midden zie foto


Draai het zo om en ril weer aan beide kanten 3 cm, nu heb je een berg en een
dalvouw.....zie voorbeeld. Als je deze lijnen gaat rillen even de flapjes
terug vouwen.

Als je dit twee keer hebt gedaan ziet het er zo uit, snij nu uit 1 kant een rondje,
ovaaltje vierkant wat je maar wilt en plak daar pergamano papier of zoals ik
heb gedaan doorzichtige stof achter. Daarna plak je de zijkanten aan elkaar
en ga je pimpen heen en dan komt hij er zo uit te zien........Ik ga met deze
kaart meedoen bij:  http://challenges4everybody.blogspot.nl  Anything Goes


En dan nu met een batterij lichtje erin die meerdere kleuren geeft......


Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en dan ga ik als de sodemieters aan het kaartje
voor mijn maatje Plony beginnen want die moet 1 december geplaatst zijn pffff
Dus deze moet vrijdag af zijn want zaterdag gaan we heerlijk met mijn schoonzus
en zwager naar de Kerstmarkt in Keulen jippie daar heb ik z n zin in even mijn
gedachten verzetten vorig jaar waren we naar Oberhausen even kijken hoe mooi
het hier is, wens jullie een hele fijne dag.

Liefs Ghea


19 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

wens jullie alvast een fijne dag in oberhausen, beterschap met je hand, kijk er mee uit, dat kaartje wat je voor 1 december moet maken zou je daar geen dag of wat uitstel voor kunnen krijgen??? gecondleerd met je tante
en het lichtkaartje dat je hebt gemaakt is megaaaa mooi ♥

lieve groet jenneke

Corrie zei

Ach Ghea wat een triest bericht, gecondoleerd met het overlijden van je tante, het gaat niemands huisje voorbij.
Wat een getob met je hand zeg, ach dan doe je er toch gewoon iets langer over.
Je lichtjeskaart is een plaatje, dat heb je toch maar mooi voor elkaar.
Sterkte met alles .
lieve groetjes Corrie

Danoesja zei

Hoi Ghea

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je tante.
En dan sukkel jezelf ook nog, maar gelukkig heb je iets leuks a.s. zaterdag. Wij zouden in dec. een weekend met vrienden naar Dusseldorf gaan maar door de toestand met mijn man hebben we het gecanceld, helaas maar dan gaan we volgend jaar gewoon.
Succes met je kaartje maken voor Plony, daar ga ik vandaag ook aan beginnen en heel veel plezier zaterdag.

Lieve groetjes
Danoesja

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Dankjewel voor je prima uitleg en..je kaartje is super geworden...
Veel plezier dit weekend..met de kerstmarkt...

Liefs van Ans

Marguerite zei

Hoi Ghea,
leuk zo met dat lichtje erin. Fijn dat ze die waxinelichtjes op batterijtjes hebben uitgevonden. Sterkte met je hand en heel veel plezier op de kerstmarkt.
Groetjes Marguerite

jolanda zei

heel mooi gedaan.
beterschap

Rachel zei

Hé vervelend allemaal! Je kaartje is prachtig, leuk met zo'n waxinelichtje erin! Veel plezier dit weekend!

marion zei

prachtige creatie, liefs, Marion

Viera zei

zeer mooie.

Corrie zei

Wauwww wat een geweldig mooi kaartje Ghea leuk zo met het lichtje erachter

Liefs Corrie

Elly zei

Gecondoleerd,met je tante.Vervelend als je niet kan doen wat je zelf graag wil,hoop dat het snel opknapt!
Je projectje is erg leuk geworden,
geeft een prachtig effect!

Groetjes Elly

Oma Nel zei

Oh wat erg Ghea gecondoleerd hoor , ik vind het knap dat je dan toch gaat proberen te knutselen heel goed heel veel sterkte en veel liefs Nel

Margo zei

Hoi Ghea het was me wel opgevallen dat het stil op je blog was,maar kan heel goed begrijpen als ik lees wat je weer mee hebt gemaakt. nog gecondoleerd met je tante zei was inderdaad nog veel te jong. en je arm en nek is ook niet niks ben je al naar therapie geweest misschien zit er wat vast?veel beterschap.Je licht kaartje is weer prachtig dank je voor de beschrijving en voor zaterdag veel plezier en niet te veel gluwijn drinken ha ha ha groetjes Margo.

Anita Meijer zei

Gecondoleerd met je tante Ghea, jeetje wat jong nog. En dan ook nog je hand en schouder die niet echt mee willen werken, het zit je dus echt niet mee. Maar meis wat heb je een schitterende kaart gemaakt, ik vind hem helemaal super geworden. Hou je taai hé.
Liefs van Anita

Scrapforfriends zei

hoi Ghea,

wat verdrietig voor je, gecondoleerd. En wat vervelend dat je zoveel last hebt van je hand en schouder. Ik vind je uitleg super en een prachtig kaartje
ik hoop binnenkort weer eens een moment te vinden om even koffie (thee) te komen drinken bij Tiny.

liefs Hil

Yvonne van Bruggen zei

Wat een mooi kaartje!! Het resultaat mag er zijn! Wat rot dat je hand nog niet wil, beterschap nog! En veel plezier in Duitsland! Wij gaan ieder jaar wel eventjes naar CentrO Oberhausen, altijd gezellig!
Lieve groetjes, Yvonne

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Ghea.

Liefs Riet.

Patricia Wanten zei

Hallo Ghea, Wat maak jij superleuke dingen. Ik moest gewoon volger worden. En ook al omdat ik hier Tinelbell en Tweety zie, de 2 grote favorieten van mijn dochters.

Groetjes
Patricia

Nicole zei

Wat een schitterende kaart Ghea!! Enne.....Je bent dan wel niet zielig, maar vervelend is het wel allemaal!! Nog gecondoleerd en sterkte meid!! Fijne zondag. Liefs, Nicole