zondag 4 november 2012

I believe in magic........

Welkom aan de nieuwe volgers op mijn blog. Gezellig dat jullie
mijn blog hebben uitgekozen om te volgen.
Vandaag wil ik jullie weer een lichtjeskaart laten zien, met mijn
favoriete Tinkerbell in het rood......

Nog 4 nachtjes slapen pffff en dan is het eindelijk zover Disney, ik wacht
hier al 3 jaar op en elke keer gebeurde er weer iets waardoor het niet
door kon gaan. Maar donderdag ochtend is het dan eindelijk zover yeahhhh


Ik wil met deze lichtjes kaart meedoen bij:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl 
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.nl/
http://crealing.blogspot.nl/2012/11/crealing-challenge-7.html
Ik heb een kleurplaat van Tinkerbell gebruikt en ingekleurd met de copics,
vlaggetjes gestempeld van MD
dust gestempeld met distress embossing ink en embossingpoeder erop,
de mallen zijn van Joy 6002/0146 en de 6002/0134 en aan de voorkant
alleen de bovenste stukjes ervan gebruikt voor in de hoeken.
aan de zijkant heb ik prettige feest  dagen geplakt in het rood,
een waxine lichtje erin dat van kleur veranderd en klaar is Ghea.
Hier nog een foto in zijn geheel,


Ik wil iedereen nog hartelijk bedanken voor jullie reacties op mijn vorige
creatie ik moest er helemaal van blozen dank jullie wel en tot gauw.




36 opmerkingen:

Cindy zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, en je ziet, dromen komen uit! Ik wens je heel veel plezier. Groetjes, Cindy

Helen zei

wat een prachtig kaartje is dit. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Veel plezier bij Disney. Groetjes, Helen

KnoFF-je zei

Prachtig!! Hoe krijg je het voor elkaar?
Gr.,Natasja.

Liesbeth zei

Wat mooi Ghea, leuk dat lichteffect ook.
gr. Liesbeth

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Ghea
Leuk zo met het lichtje er achter....heel veel plezier in Disney land, geniet er lekker van

Liefs Corrie

Corrie zei

Je kaart is schitterend Ghea,wat heerlijk dat je nu snel naar Disneyland ga,neem het maar goed in je op ,want het is er prachtig,eindelijk komt je droom uit,lieve groetjes Corrie

Diana zei

Superleuk kaartje Ghea! Heel veel plezier in DisneyLand.
Groetjes Diana.

jolanda zei

mooi gedaan

Jolanda zei

Ja en jij zit ook niet stil zie alweer een prachtige kaart staan hier weer een toppertje. Ga je alvast een hele fijne vakantie toewensen en lekker genieten.

Groetjes en liefs Jolanda

Nicole zei

Wat moooooooooooooooi!!!! Prachtig zo in wit met rood. En voor als ik niet eerder op je blog langskom, heeeel veeeel plezier in Disneyland. Je zult hier zeker genieten want tis een geweldig park. Liefs, Nicole

creatie's and stuff by jenneke zei

heeeej kieve ghea, jou kaarten zijn voor mij allemaal winnaars, dit is ook weer een snoetie om te zien, tinkerbell ♥♥ enne ik wens je kei veel pelzier in disney geniet met volle teugen

lieve groet jenneke

Margo zei

Hoi Ghea mooie lichtjeskaart heb je weer gemaakt.en super bijna naar Disney wens je heel veel plezier daar maak veeeel foto's kunnen wij straks met je mee nagenieten groetjes Margo.

Scrapforfriends zei

Wat een vrolijke kaart. Veel plezier in Euro Disney.


groetjes Linda

Rachel zei

Wat een sprookje.....prachtig gedaan! Veel plezier in Eurodisney!
liefs Rachel

Ellen zei

Dit heb je weer prachtig gemaakt Ghea...vast een hele klus. Veel plezier hoor in Disneyland, het is de moeite waard en ik hoop dat je droog weer hebt.
Liefs, Ellen

Oma Nel zei

hoi ghea ik zit steeds te tobben met internet valt steeds weg vandaar mijn mindere reactie,s hop snel het op te kunnen lossen je kaarten zijn top hoor even gauw gekeken gr Nel

Marian zei

Ziet er weer prachtig uit
Groetjes Marian

Anita Meijer zei

Wauw wat is die super geworden Ghea, zo mooi met dat lichtje, een toppertje. En wat heerlijk nog een paar nachtjes slapen en dan ...... wat zal jij geniet zeg.
Liefs van Anita

Plony zei

Prachtig hoor meis en wat zul je genieten in Disney!!!!! Ik voelde me net een kind toen wij er een paar jaar geleden waren, zo rond deze tijd ook. Wij gaan nog eens terug hoor want het is gewoon té leuk!
Veel plezier meis en misschien ben je als je terug komt wel aan de 100 volgers.....het zit er bijna aan te komen hoor!!!!
Liefs Plony.

scrapcreations-judith zei

Een heel leuk kaartje. Leuk dat je meedoet met de novemberchallange bij AnMaCreatief.
Groetjes Judith

Yvonne van Bruggen zei

Mooie kaart Ghea! Zoveel te zien, maar een heel mooi geheel! Weer eens een hele andere kerstkaart!
Lieve groetjes, Yvonne

Henriëtte zei

Hoi Ghea,

Meis het is weer genieten bij jou, wat een super mooie creatie, als ik een cijfer moest geven werd het een elf.

Groetjes Henriette

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ghea.

Liefs Riet.

Debbie zei

Thank you for showing us your lovely card at Sweet Stampin'.
Debbiex

m@deliefjuh zei

wat een leuke kaart.. mijn dochters zijn helemaal fan van tinkelbel... ook ik vind het super leuk om naar te kijken.. het heeft inderdaad iets magisch :)

groetjes Martine

Wendy zei

Schitterend Ghea!!! I love Tinkerbell. Wat heb je dit leuk gemaakt. En wat leuk dat je naar Disney gaat! Alvast heel erg veel plezier maar dat gaat vast wel lukken!
Groetjes, Wendy

Adriana zei

Wat een leukerd, zeg! Mooie lichtjeskaart!
Dank-je-wel voor het meedoen met de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana

Durvina zei

Wat een leuke kaart zo met Tinkerbell

groetjes, Durvina

Emmy Bouman zei

je bent volgens mij een echte tinkerbell fan!! Keigaaf :D

Liefs Emmy

Bernadet zei

wat ziet dit er ontzettend leuk uit Ghea!!

Anne-Marije zei

Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

Pop's Cards zei

Absolutley Gorgeous creation sweetie, big hugs love Pops x x x

Oma Nel zei

Wat een schattig kaartje en wat leuk voor je ik wens je heel veel plezier in Disney veel liefs Nel

xxxtglxxx zei

Oh wow - this is brilliant! :) Super-cute and really pretty! :)

Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

hugs

xxalisonxx

Jolara zei

Wat prachtig en geweldig dat je mee doet met de Crealing challenge. Groetjes joyce
ps ik geef een Candy weg op mijn blog misschien vind je het leuk om mee te doen

Rema designs zei

Hoi

Wauw wat heb je weer prachtige creaties gemaakt ik loop een beetje achter met bloggen we hebben maandag de hond moeten laten inslapen en dat hakt er in maar echt hoe je ook home hebt gemaakt echt prachtig

Groetjes rebecca