zondag 18 november 2012

Een vallende ster......

Goedenmiddag, lieve hobbymaatjes bedankt voor jullie felicitaties
met het behalen van het magische getal 100, nou ik kan jullie  wel
vertellen dat de prijs bij een heel enthousiast blogmaatje terecht is
gekoimen. Jeetje   wat is Nel hier blij mee zo leuk om te lezen....
binnenkort zien we misschien wel iets van haar ingekleurd met de
aquamarkers ik kijk hier naar uit.
En dan nu gauw verder....rond deze tijd ben ik altijd onrustig, ik wil
graag al mijn kerstkaarten af hebben op 5 december.Wat  dan op de
post moet gaat die avond op de bus en de rest breng ik de volgende
dag weg zodat alles zo mooi mogelijk bij de mensen aankomt. Ik sta
tenslotte niet voor niets overuren te draaien pfffff, om het in een p..
kreuk door de brievenbus te krijgen toch.....
Ik ben bijna zover moet alleen de kaarten nog schrijven, de kerstzegels
heb ik al in huis. Nu alleen nog speciale hebbe dingetjes in elkaar freubelen.
Voor mijn ouders en kinderen hun ouders de boerin van stal enz enz
En dit heb ik gemaakt......

Uiteraard is het een Tinkerbell hoe kan het ook anders drie buren op een rij
zijn net terug uit Disney daar kan ik niet omheen. Het hart heb ik gekocht bij
de Action, de stempel is een kleurplaat.....en ik heb haar ingekleurd met de copics.
De kerstbomen zijn van MD hier en daar wat halve plakparels en sneeuw.
De randjes heb ik afgewerkt met groene stempelinkt, het kant wat aan de
buitenkant zit heb ik van mijn lieve vriendin Yvonne gekregen, wij delen
vaak samen wel zo leuk en reuze handig.


Hier is mijn hart helemaal volledig....het valt niet mee om hier een foto van te
maken ik hoop dat jullie het zo goed kunnen zien, wens een ieder een hele fijne
zondag toe, ik kom in de loop van de dag nog een paar blogs bezoeken.


Liefs Ghea

27 opmerkingen:

Marguerite zei

Terecht hoor!! 100 volgers je maakt zulke leuke kaarten, creaties enz...
Nu heb je ook weer zo'n leuk hart gemaakt.
Ik ben nog lang niet zover met mijn kerstkaartjes. Ga me zo maar even op zolder opsluiten. Eerst tellen hoeveel ik er al heb en hoeveel ik er nog moet maken.
Groetjes Marguerite

Elly zei

Gefeliciteerd met je magische honderd!Ik merk dat je al verder bent met je kaarten als ik.....
Dit hart is ook super mooi geworden,een heel leuk idee!

Groetjes Elly

Angélique zei

Wauw, wat een mooi hart, dat zal met liefde opgehangen worden en heel lang mogen blijven hangen, denk ik zo.
Gefeliciteerd met de 100 volgers!

Diana zei

Hij is super Ghea! Heel erg mooi.
Groetjes Diana.

creatie's and stuff by jenneke zei

fijn hoor dat nel er reuze blij mee is
en ghea wat een PRACHTIG ♥ (smelt)
lieve groet jenneke

Cindy zei

Prachtige creatie. Ik vind hem supergaaf! Groetjes, Cindy

Ans Gilbert zei

Hoi Ghea,
Je gepimpte hart is weer supermooi geworden..en wat leuk dat je candy zo goed is terecht gekomen..

Liefs van Ans

Leonie zei

Dat hart is prachtig!!!
Ontzettend knap gemaakt!

Corrie zei

Wat een super mooi Creatie Ghea
Groetjes Corrie

Henriëtte zei

Mooi geworden zeg, leuk idee ook.

Groetjes Henriëtte

Marian zei

Ziet er prachtig uit
Groetjes

Corrie zei

Het is weer een schitterende creatie Ghea,op naar de 200 volgers.
Lieve groetjes Corrie

Anita Meijer zei

Zag inderdaad dat Nel zo blij was en terecht want het is dan ook een superprijs. Echt leuk voor Nel. Wat heb je weer een schitterend iets gemaakt Ghea, ik vind het helemaal super, zo mooi. Top.
Liefs van Anita

marion zei

Schitterend kaartje, liefs, Marion

Kim zei

Wat een schitterende creatie! Erg leuk zo'n zelfgemaakte kerstcreatie!

Groetjes Kim

Marlies zei

Oh wat heb je het saaie action hartje mooi gepimpt! Een heel mooi geheel!! Ik heb op de foto geklikt, het wordt dan groter en zo heb ik alle mooie details kunnen bewonderen! groetjes, Marlies

Danoesja zei

Hoi Ghea

Wat een prachtig hart, heel mooi gepimpt.
Ook je vorige creaties zijn super, ik vind je HOME met de magnolia's erop HEEL MOOI.
Gaaf dat Nel je candy heeft gewonnen.

Lieve groetjes
Danoesja

Margo zei

Wauw Ghea wat heb je dat hart mooi bewerkt.groetjes Margo.

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Ghea.

Liefs Riet.

Oma Nel zei

wat een gaaf hart en wat mooi gekleurd wat moet ik nog oefenen ja ik ben aan het oefenen en ik zeg eerlijk het valt niet mee maar als ik zover ben laat ik het zeker zien veel liefs Nel

Yvonne van Bruggen zei

Mooi gemaakt Ghea!!
Lieve groetjes, Yvonne

Henriëtte zei

Wat een prachtig hart met alle details heb je gemaakt, heel mooi om te zien.

Liefs Henriette.

Cozz zei

Wat gaaf voor nel zeg, proficiat! Mooi hart en keileuk detail met tinkerbell. Daar zal ook iemand heul blij van worden. Oh en jij Ghea ook proficiat met 100 volgers op naar de 150 nu!! Liefs van mij.

Jolanda zei

Hai Ghee beetje late reactie, maar ze ziet er geweldig uit TOPPIE gedaan meis.

Liefs Jolanda

Oma Nel zei

Hoi Ghea ik ben druk bezig geweest en heb ook nog een bestelling voor een paar kerstkaartyen allemaal dezelfde bah maar ja ik heb nog geen tijd gehad om een mooie kaart te maken met de markers maar ik beloof je als hij klaar is ben je de eerste die hem mag zien maar daar wil ik echt op mijn gemak voor gaan zitten ik ben er echt heeel blij mee hoor veel liefs Nel

Adriana zei

Prachtig zo'n hart, daar zullen je buren wel blij mee zijn!

Inger zei

Beautiful work and lovely designed!!!

♥ Hugs, Inger